بهزی

جست و جو در بهزی...

مزیت های استفاده از درب فلزی آکاردئونی ضد سرقت

زمان مطالعه 1 دقیقه

مزیت های استفاده از درب فلزی آکاردئونی ضد سرقت

7 مزیت استفاده از درب فلزی آکاردئونی ضد سرقت

برای خرید بهترین درب آکاردئونی و انتخاب هر کالایی لازم است نکاتی که باعث مزیت و یا ایرادات آن نسبت به دیگر محصولات مشابه می‌شود را کاملا بررسی کنید. این موارد اطمینان شما را برای نصب حفاظ دو چندان خواهد کرد.

1_ صرفه جویی در فضا با درب آکاردئونی ضد سرقت

صرفه جویی در فضا با درب آکاردئونی، یکی از اهداف مهم این دسته از در‌ها است این در با الهام از ساز آکاردئون ساخته شده است که به صورت کشویی و ریلی است. این درب‌ها از تسمه‌های فلزی کنار هم ساخته شده‌اند که به صورت ریلی در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند و به صورت عرضی حرکت می‌کنند. حفاظ‌های آکاردئونی هیچ گونه مزاحمتی از نظر فضا یا حتی صدا ایجاد نمی‌کنند و فضای بسیار کمی را در راهرو و راه پله‌ها اشغال می‌کنند. همچنین اگر از نرده راه پله خوب و استانداردی استفاده شده باشد این صرفه جویی در فضا بیشتر به چشم خواهد آمد.

2_حفاظ آکاردئونی درب آپارتمان

حفاظ آکاردئونی درب آپارتمان مانند نرده بالکن به خودی خود تامین امنیت می‌کنند. حتی در صورتی که درب‌های ضد سرقت قابل شکستن باشند این حفاظ‌ درب آپارتمان می‌توانند سد مناسبی برای نفوذ افراد ناشناس شوند. جدا از قفل درب آکاردئونی، این در‌ها به صورتی طراحی شده‌اند، که شما می‌توانید از چندین قفل داخلی نیز برای آن استفاده کنید تا از ایمنی ساختمان خود مطمئن شوید . جنس این درب‌ها که عموما از جنس فلز و آهن هستند مزیت دیگر برای تامین امنیت به شمار می‌روند.

3- عدم نصب حفاظ آکاردئونی به دیوار

نصب درب آکاردئونی بدون درگیر کردن دیوار منزلتان انجام ‌خواهد شد. محافظ‌های ریلی به دلیل نفوذ نکردن به درب اصلی، موجب عدم آسیب رسیدن به در می‌شود. این امر همچنین باعث می‌شود در صورت آسیب به یکی از درب‌ها تنها نیاز به تعویض درب خراب باشد.

4- سازگاری محافظ ریلی با هر شرایط مکانی و آب و هوایی

سازگاری محافظ ریلی تقریبا با هر نوع شرایطی تامین است. امنیت بالای این سازه باعث شده تا در مکان‌‌های مختلفی مانند فروشگاه‌‌ها، اداره‌‌ها، درب ورودی بالکن خانه‌‌ها و شرکت‌‌ها، واحد‌های آپارتمانی مسکونی یا تجاری، انبار‌ها، پارکینگ‌‌ها و اماکن مختلف دیگر با کاربرد‌های مختلف از آن استفاده شود.

5- قابلیت تعویض آسان نرده کشوئی

به دلیل طراحی مناسب و کاربری اسان قابلیت تعویض و یا تعمیر نرده کشویی مهیا است. هر چند درب‌های آکاردئونی به دلیل طرز و مکان استفاده، در صورت انتخاب مناسب طبق فاکتور‌هایی که در ادامه گفته می‌شود، خیلی زود نیاز به تعمییر پیدا نمی‌کنند.

6-استفاده آسان از حفاظ ریلی

استفاده آسان از حفاظ ریلی در کنار جنس فلزی، امنیت بالا و نفوذ سخت افراد غریبه، یک مزیت فوق العاده به حساب می‌آید. طراحی به سبک آکاردئون و کشویی آن باعث می‌شود به راحتی و به سبکی این درب‌ها را باز و بسته کرد هرچند که متناسب با سفارش شما سنگین باشند. استفاده نکردن از نیروی برق و باطری هم به سادگی استفاده از آن می‌افزاید و مزید بر علت خرید می‌شود.

7- عدم نیاز به دزدگیر و دوربین

در بعضی موارد با نصب حفاظ آکاردئونی نیاز به دزدگیر و دوربین برای تامین امنیت مطرح نیست و از این جهت نرده‌ های آکاردئونی گزینه‌ مناسب‌ تر و از نظر اقتصادی به‌ صرفه‌ تر هستند. از طرفی قیمت حفاظ های آکاردئونی نسبت به سازه‌ های امنیتی دیگر اقتصادی‌ تر است.
شما اولین نفری باشید که در مورد این پست نظر می‌دهید.