بهزی

جست و جو در بهزی...

برخی از اشتباهات رایج در انتخاب نوع تابلوی تبلیغاتی

زمان مطالعه 1 دقیقه

برخی از اشتباهات رایج در انتخاب نوع تابلوی تبلیغاتی

عدم توجه به نوع کسب و کار

یکی از نکات کلیدی در طراحی تابلو مغازه این می باشد که تابلوی مغازه حتما باید با نوع کار و فعالیت شما تناسب داشته باشد. سعی کنید تابلوی خود را مطابق با عرف جامعه و کسب و کار خود طراحی کنید. در صورتی که این نکته را رعایت نکنید، تاثیر منفی در ذهن مشتری می گذارد. از طرح و رنگ های متناسب با کسب و کار خود نیز در طراحی تابلو استفاده کنید، با رعایت این نکته مشتری به راحتی به محصول و نوع فعالیت شما پی می برد. اگر از رنگ یا عناصر گرافیکی نامرتبط استفاده کنید، مشتری سردرگم و گیج خواهد شد.

استفاده از طراحی نامناسب

با در نظر گرفتن نوع فعالیت خود و با توجه به محصولات و برند خود از طرحی مناسب استفاده کنید. به عنوان مثال اگر فعالیت شما مرتبط با کافی شاپ یا رستوران است از طرح های مدرن و به روز و یا اروپایی استفاده کنید. در برخی رستوران ها و کافی شاپ ها نیز از سبک طراحی سنتی استفاده می شود. اگر صاحب فروشگاه یا مغازه هستید، از سبک کلاسیک و حروف برجسته استفاده کنید.

عدم استفاده از رنگهای مناسب در ساخت تابلو

رنگ ها تاثیر زیادی در طراحی دکوراسیون داخلی محل کار شما دارند. نحوه چیدمان فضای داخلی دکوراسیون محل کار شما و رنگ های به کار رفته در آن سبب ایجاد جذابیت برای مشتری می شود. رنگ های تابلو را متناسب با طراحی داخلی دکوراسیون خود انتخاب کنید. برخی رنگ ها بسیار آرام بخش و روح نواز هستند و سبب ایجاد حس خوب و آرامش در مشتری می شوند. تم رنگی که در تابلو یا دکوراسیون داخلی و خارجی فروشگاه خود استفاده می کنید بسیار مهم است.

استفاده از متریال نامرغوب

از دیگر نکات کلیدی در طراحی تابلو مغازه متریال مورد استفاده می باشد. متریال تابلوی تبلیغاتی را به گونه ای انتخاب کنید که با منطقه آب و هوایی شما سازگاری داشته باشد. مواد و متریال نامرغوب سبب ایجاد ظاهری نامناسب در تابلوی تبلیغاتی شما می شود. همچنین این متریال سبب می شود تابلوی شما در برابر عوامل محیطی مانند بارش باران یا رطوبت هوا خراب شود و شما مجبور شوید مجددا تابلو را بازسازی کنید. در نتیجه، با توجه به آب و هوای منطقه سکونت خود از متریال مناسب و با کیفیت استفاده کنید. هرچه کیفیت مواد و اجناس شما بالاتر باشد، هزینه بیشتری می پردازید و در مقابل تابلوی شما کیفیت بهتری خواهد داشت.

طراحی و ساخت تابلو از طریق گروه های تا بلوسازی تازه کار

از آنجا که تابلوسازی مغازه کار تخصصی است، کاری بسیار حساس و دقیق نیز می باشد. از گروه های با تجربه برای ساخت تابلو استفاده کنید. مراجعه به گروه های تازه کار کیفیت کار شما را پایین آورده و سبب ایجاد مشکل برای شما می شود.

خلاقیت در ساخت تابلوی تبلیغاتی

قدمت صنعت تابلو سازی به قرن ها قبل برمی گردد. در این حرفه مانند مشاغل دیگر توجه به نوآوری و خلاقیت بیش از گذشته احساس می شود. خلاقیت در ساخت تابلوی تبلیغاتی به دلیل جلوگیری از ایجاد شباهت تابلوها به یکدیگر نیاز است. همان گونه که می دانیم، برخی تابلوهای تبلیغاتی سال ها پیش ساخته شده اند و امروزه کارایی و زیبایی خود را از دست داده اند. در نتیجه نیاز به بازسازی و تعمیر دارند. خلاقیت در طراحی و ساخت تابلو، راه نجات برای تابلوهای تبلیغاتی شهری است. استفاده از طرح های جذاب و خلاق سبب جلب نظر مردم و تمایز آنها از یکدیگر می شود.
شما اولین نفری باشید که در مورد این پست نظر می‌دهید.