بهزی

جست‌وجو

طراح گرافیک چیکا آرت در رشت

طراح گرافیک چیکا آرت در رشت

رضوانشهر

شماره تماس

شبکه اجتماعی

آدرس

ساعات کاری

برخی از اشتباهات رایج در انتخاب نوع تابلوی تبلیغاتی

برخی از اشتباهات رایج در انتخاب نوع تابلوی تبلیغاتی

یکی از نکات کلیدی در طراحی تابلو مغازه این می باشد که تابلوی مغازه حتما باید با نوع کار و فعالیت شما تناسب داشته باشد. سعی کنید تابلوی خود را مطابق با عرف جامعه و کسب و کار خود طراحی کنید. در صورتی که این نکته را رعایت نکنید، تاثیر منفی در ذهن مشتری می گذارد. از طرح و رنگ های متناسب با کسب و کار خود نیز در طراحی تابلو استفاده کنید، با رعایت این نکته مشتری به راحتی به محصول و نوع فعالیت شما پی می برد. اگر از رنگ یا عناصر گرافیکی نامرتبط استفاده کنید، مشتری سردرگم و گیج خواهد شد.

5 قانون طلایی در طراحی بیلبورد ها

5 قانون طلایی در طراحی بیلبورد ها

بیلبوردهای تبلیغاتی بیش از یک قرن است که در خدمت تبلیغات می باشد . همانطور که می دانید ما برای تبلیغ کالا و خدمات خود احتیاج به تبلیغات و انتخاب رسانه ای که بتواند موثر باشد را خواهیم داشت . در این بین تبلیغات رسانه ای از نوع بیلبورد یکی از رایجترین انواع تبلیغات می باشد . تبلیغاتی که در ابعاد بزرگ و جلوی چشم هزاران مخاطب بصورت تصادفی و بدون انتخاب قرار بگیرد. بیلبورد به معنای واقعی صفحه ای بزرگ برای اکران تبلیغات ما در سطح شهر می باشد . طراحی بیلبورد شهری در راستای برند سازی و تبلیغات نیز یکی از ارکان مهمی می باشد که صاحبان کسب و کار در این راستا باید توجه زیادی را به این امر داشته باشند. طراحی بیلبورد دارای قوانینی می باشد که طبق اصول و راهکارهای تبلیغاتی باید رعایت گردند.

چگونه یک هویت بصری ایجاد کنیم؟

چگونه یک هویت بصری ایجاد کنیم؟

ایجاد یک هویت بصری قوی به مخاطبان نشان می دهد که شما چه کسی هستید، چرا باید با شما تعامل داشته باشند و به برقراری ارتباط عاطفی با هویت برند شما کمک می کند. اگر برای اولین بار است که قصد ایجاد یک سیستم هویت بصری دارید و یا حتی اگر به دنبال اصلاح هویت خود هستید، این مراحل را دنبال کنید تا به یک زبان بصری چشم نواز برسید و تاثیر قدرتمند آن را در برند و کسب و کار خود ببینید.

طراحی هویت بصری

طراحی هویت بصری

هویت بصری همان چیزی است که باعث می شود تا یک برندسازی موثر و قوی اتفاق بی افتد و پیام یک برند از مسیری مشخص به مخاطبان آن برند برسد. وقتی صحبت از برندسازی می شود، درواقع آنچه که شما دریافت می کنید همان چیزی است که شما می بینید! در دنیای برندسازی، «آنچه می‌بینید» هویت بصری یک برند است.

طراحی لوگو، بیلبورد، هویت بصری، ست اداری، کارت ویزیت، تراکت، تابلو
شما اولین نفری باشید که در مورد این پست نظر می‌دهید.