بهزی

جست و جو در بهزی...

نایلون استرچ

نایلون‌ استرچ یکی از انواع نایلون‌های صنعتی هستند که میزان کشسانی بسیار بالایی دارند و برای بسته‌بندی محصولات در کارخانجات مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند. برای بسته‌بندی محصولات به کمک نایلون استرچ،‌ از دو روش استفاده می‌شود. روش اول آن است که به کمک رول‌های استرچ، محصولات را به صورت دستی بسته‌بندی می‌کنند. در روش دوم، که سرعت بسته‌بندی را تا حد بسیار زیادی افزایش می‌دهد، از دستگاه‌های مخصوص برای بسته‌بندی محصولات استفاده می‌شود.
انواع نایلون صنعتی

نایلون حرارتی

نایلون‌های حرارتی یا نایلون شیرینگ نیز از جمله نایلون‌های صنعتی هستند که ویژگی پلاستیک صنعتی خاصی دارند. این نایلون‌ها وقتی در معرض سطح خاصی از حرارت قرار می‌گیرند، جمع می‌شوند و این ترتیب می‌توان محصولاتی را به کمک آن‌ها بسته‌بندی کرد. اگر در زندگی روزمره بخواهید به دنبال آشنایی با انواع شیرینگ باشید، می‌توانید به نایلون‌های بسته‌بندی نوشابه اشاره کرد که معمولا در باکس‌های شش‌تایی قرار می‌گیرند.

کیسه نایلون خیاری

یکی دیگر از نایلون های صنعتی که در صنعت بسته بندی بسیار مورد اهمیت قرار دارد انواع نایلون خیاری یا نایلون بسته بندی خیاری میتوان نام برد که در ابعاد و اندازه های مختلف تولید می‌شود و کاربردهای گوناگونی در صنعت‌های فروشگاه‌های غذایی، فروشگاه‌های فرش و مبل، فروش میوه و تره بارها و… می‌توان اشاره کرد.
انواع نایلون صنعتی
شما اولین نفری باشید که در مورد این پست نظر می‌دهید.