بهزی

جست‌وجو

مزایای سایبان

زمان مطالعه 1 دقیقه

مزایای سایبان

کاهش دما و صرفه جویی در هزینه‌های انرژی

مزایای سایبان بسیار فراتر از زیبا کردن ساختمان است. درست است که سایه‌بان‌ها می‌توانند ظاهر محل زندگی شما را زیباتر کنند، اما مزیت اصلی این است که آنها در مصرف انرژی صرفه‌جویی می‌کنند و ماشین – سایبان خودرو – مبلمان، کف‌پوش و فرش را از کم رنگ شدن محافظت می‌کنند.

در چند هفته کوتاه متوجه مزایای صرفه‌جویی آن در مصرف انرژی خواهید شد. در یک خانه معمولی، انرژی بیشتری از طریق درها و پنجره‌های شیشه‌ای نسبت به سایر عناصر ساختمانی منتقل می‌شود. در واقع، در یک روز گرم، انرژی بیشتری از طریق یک پنجره کوچک منتقل میشود تا از طریق یک دیوار عایق.

اشعه خورشید (نور مادون قرمز) از طریق شیشه تقریباً 20 درصد از بار یک کولر می‌کاهد. ممکن است بخواهید در این فرآیند تغییری به درب ورودی خود دهید. در نتیجه نصب سایبان می‌تواند ارقام پرداختی قبوض انرژی ساختمان شما را پایین آورد.

پنجره های بدون سایه‌بان به تنهایی می توانند هزینه قبض انرژی شما را افزایش دهند. نتیجه تحقیقی بیان می‌کند؛ یک سایه‌بان می‌تواند سالانه تا 50٪ از مصرف انرژی در آب و هوای گرم – تا 25٪ در آب و هوای معتدل – بکاهد.

سایه‌بان ساختمان های تجاری

سایه‌بان برای ساختمان‌های تجاری، کسب‌وکار را توسعه می‌دهد و فضای کافی و زمان بیشتری برای مشتریان فراهم می‌کند. آنها همچنین می‌توانند یافتن شرکت‌ها را برای مشتریان آسان‌تر کنند – اگر با نام و لوگوی شرکت سفارشی شوند

گسترش فضای اطراف زندگی

می‌توانید یک منطقه راحت خارج از خانه – درست در کنار ساختمان خود یا در فاصله‌ای دورتر از آن – ایجاد کنید و فضای راحتی بیشتری بسازید. فقط کافیست انتخاب کنید آیا یک سایه‌بان چسبیده به خانه می‌خواهید یا یک سایه‌بان جداگانه در اطراف آن.

زیبایی فضای خانه و کسب و کار

شکی نیست که سایه‌بان‌های درب ورودی یک فضای تزئینی چشم‌نواز هستند. یک سایه‌بان سفارشی، محل ورود مشتریان را تزئین می‌کند؛ و پناهگاهی موثر در برابر شرایط نامساعد جوی برای افراد اطراف آن است.

حفاظت در برابر آسیب آب

سایه‌بان‌ها به شما این امکان را می‌دهند که درهای چوبی، قاب پنجره‌ها و چارچوب درها را از هر گونه آسیب ناشی از بارش و آب محافظت کنید. اگر سایبان روی پنجره نصب شود، به جلوگیری از نشت باران کمک می‌کند و در غیر این صورت به پنجره‌ها آسیب می‌رساند.

کاربردهای سایبان

سایبان‌ها کاربردهای زیادی دارند. آنها می توانند محدوده سقف شما را گسترش دهند و از ساختمان شما – در برابر شرایط آب و هوایی – بیشتر محافظت کنند و سایه و سرپناهی در برابر عوامل محیطی ایجاد می‌کنند. همچنین ظاهر و ساختار کلی سازه شما را بهبود می‌بخشند. هر زمان که باد یا باران تهدیدی برای محافظت از مبلمان، پنجره ها و درهای فضای باز شما ایجاد کند، سایه‌بان‌های جمع شونده را می توان باز کرد.

از مهمترین موارد کاربرد سایبان‌ها عبارتند از:

سایبان در و پنجره
سایبان تراس و ایوان
سایبان ماشین
سایبان استخر
سایه‌بان باغی
سایبان پاسیو

شما اولین نفری باشید که در مورد این پست نظر می‌دهید.