بهزی

دیزل ژنراتور در تهران

زمان مطالعه 1 دقیقه

دیزل ژنراتور در تهران

دیزل ژنراتور که با نام جن ست دیزل یا موتور دیزل نیز می‎گویند، یک وسیله الکتریکی است که می‎تواند برای تولید انرژی الکتریکی مورد استفاده قرار گیرد. ژنراتور دیزلی در واقع یک جایگزین برای برق در ایران است که می‎تواند برای محیط‎ها‎یی که نیاز به برق اضطراری دارند و قطع برق می‎تواند برای آن‎ها‎ مشکلات زیادی را به وجود آورد، مورد استفاده قرار گیرد.

دستگاه دیزل ژنراتور به وسیله یک موتور الکتریکی و ژنراتور دیزلی کار می‎کند. اساس کار این دستگاه، گازوئیلی است که برای آن تامین می‎شود. منبع سوخت گازوئیل برای این دیزل ژنراتورها، می‎تواند مزایای زیادی را به همراه داشته باشد؛ اما گران بودن گازوئیل و بالا بودن مصرف سوخت ژنراتور گازوئیلی باعث شده تا برخی از افراد تصور کنند که خرید این دستگاه از نظر اقتصادی به‎صرفه نیست. این در حالی است که ژنراتورهای گازوئیلی با همان منبع تغذیه انرژی بسیار زیادی را تولید می‎کنند. بنابراین، از این لحاظ می‎توان گفت که دیزل ژنراتور به صرفه و اقتصادی است.

دستگاه دیزل ژنراتور انرژی مکانیکی را به انرژی الکتریکی برای تامین برق در فضاهای مختلف تبدیل می‎کند. این کار به وسیله همان سوختی که کمی‎قبل در مورد آن صحبت کردیم، انجام می‎شود. بنابراین، انواع دیزل ژنراتور می‎توانند برای محیط‎ها‎یی که نیاز به سیستم برق رسانی وجود دارد، مورد استفاده قرار گیرند و با قدرت زیاد انرژی برق مورد نیاز را تامین کنند.

شما اولین نفری باشید که در مورد این پست نظر می‌دهید.