بهزی
شرکت پیشرو انرژی بهار،تولید کننده دیزل ژنراتور تابلو برق در تهران

شرکت پیشرو انرژی بهار،تولید کننده دیزل ژنراتور تابلو برق در تهران

تهران

سوالات متداول:

در مفهوم ساده دیزل دستگاهی است که با استفاده از آن می‌توانید انرژی شیمیایی را به انرژی الکتریکی تبدیل کرده و از آن استفاده کنید. این قطعه همان مولد یا در زبان ساده تولید کننده برق است و در مناطقی که به برق دسترسی وجود ندارد استفاده می‌گردد. قانون کلی ژنراتور دیزلی این است که به ازای هر کیلووات ساعتی که انرژی تولید شده، 0.4 لیتر گازوئیل مصرف خواهد شد. پس نوعی موتور احتراق داخلی به شمار می‌رود که به ازای تولید برق، سوخت مصرف می‌کند.

برند ولوو.....برند کامینز....پرکینز....دوسان-هیوندا....میتسوبیشی

دیزل ژنراتور از موتور دیزل، آلترناتور (ژنراتور)، سیستم سوخت رسانی، سیستم خنک کاری ،سیستم تنظیم ولتاژ، سیستم کنترل بعنوان اجزاء اصلی تشکیل شده است. همچنین، دیزل ژنراتور ممکن است مجهز به قطعات و اجزای انتخابی دیگری مانند سیستم تابلو ATS، سیستم تابلو سنکرون، سیستم کانوپی صداگیری و سیستم اگزوز سوپر سایلنت باشد. ژنراتور منبع تغذیه فیلتر سوخت موتور دیزل تابلو برق اصلی و ...

به‌صورت مرتب و دوره‌ای از ژنراتور بازدید کنید. فیلتر جداکننده آب از سوخت را مرتب تعویض کنید فیلتر خنک‌کننده را هر 6 ماه تعویض کنید روغن‌موتور و فیلتر روغن را در موتورهایی که کمتر از 150 ساعت کارکردند حتما هر 6 ماه یک‌بار عوض کنید. مطابق با دفترچه راهنما کارهای روغن‌کاری و گریس کاری را انجام دهید باتری‌ها و مخزن سوخت را مکرر بررسی کنید تا از پر بودن باتری‌ها و مخزن سوخت مطمئن شوید. نظافت محیط و موتور و دیزل ژنراتور را هر هفته انجام دهید تا در کارکرد آن اختلال ایجاد نشود.