بهزی

جست‌وجو

کیف ترمیم شیشه اتومبیل

زمان مطالعه 1 دقیقه

کیف ترمیم شیشه اتومبیل

⚫️ کیف ترمیم شیشه خودرو چیست؟

ترمیم شیشه اتومبیل از سال ۱۹۸۶ توسط کمپانی الترا باند ساخته شد و در سال ۱۹۹۴ این تکنولوزی وارد ایران شد و از آن تاریخ تاکنون در اغلب شهرستانها و مراکز استانها در حال فعالیت می باشد. با ورود این سیستم بسیاری از مشکلات مشتریان در مورد تعویض شیشه اتومبیل برطرف شده است.این کمپانی سهم به سزایی در اشتغالزایی داشته استکیف ترمیم شیشه اتومبیل ابزاری با علم پیشرفته است که با طراحی جالب برای بازسازی شیشه شکسته بکار گرفته می شود تا علاوه برای صرفه جویی هزینه و زمان بتوان شیشه فابریک کارخانه را احیا کرد و با طرز کار راحت و با تخلیه هوای مابین ترکها و جایگزین رزین و چسب نانو شیشه اتومبیل شما را مانند روز اول بکند.

⚫️انواع شکستگی شیشه خودرو

چهار نوع شکستگی متداول در شیشه اتومبیل داریم

شامل شکستگی ستاره‌ای موجی نیم‌موجی موجی و ستاره‌ای

بازسازی شیشه جلو در واقع یک صرفه‌جویی برای شماست چرا که هزینه بازسازی کمتر از هزینه تعویض شیشه جلو است. روش بازسازی ساده، سریع و موثر است. در این روش با استفاده از یک ابزار مخصوص (دستگاه ترمیم شکستگی شیشه اتومبیل) یک رزین شیمیایی به داخل شکستگی تزریق می‌شود. سپس این رزین با استفاده از یک لامپ ماورای بنفش سفت شده و در نهایت منطقه شکستگی با استفاده از یک چسب مخصوص پرداخت می‌شود.

بعد از عمل بازسازی ،شیشه جلو مانند یک شیشه نو استحکام دارد. این عملیات حدود یک ساعت زمان می برد.

در زیر چند نمونه کار از بازسازهای انجام شده گذاشته شده تا کارایی این دستگاه فوق العاده دیده شود.

⚫️ مزیت دستگاه ترمیم شیشه اتومبیل

از مزایای اصلی ترمیم شیشه خودرو فابریک بودن شیشه می باشد، مطمئناً پس از خرید شیشه خودرو حتی اگر اصلی ترین جنس را خریداری کنید به هیچ عنوان مانند شیشه فابریک خودروی شما نخواهد بود. مزایای دوم گران بودن قیمت شیشه اتومبیل میباشد که به هیچ عنوان خرید مجدد آن کار راحتی نیست و هزینه ترمیم بسیار با صرفه تر می باشد. بنابراین عموم افراد که مایل نیستند شیشه فابریک کارخانه ای را از روی خودروی خود خارج کنند از ترمیم شیشه استفاده می کنند. یک موضوع حائز اهمیت دیگر این است که شیشه های اتومبیل وقتی تعویض می شوند به هیچ عنوان مانند شیشه فابریک خودرو سرجایشان قرار نمی گیرند، مگر اینکه از تکنسین ها و افراد آموزش دیده و متخصص برای این موضوع استفاده کرد که البته تعداد این افراد بسیار کم می باشد. مطمئناً ترمیم‌ به سادگی می‌تواند از پیشروی ترک جلوگیری کند. رسالت اصلی ترمیم‌ شیشه جلوگیری از پیشروی ترک می باشد. یک شرکت سازنده کیت ترمیم، طبق نهایی ترین گزارشی که داده است می گوید در ۳۷۰ مورد از شکستگی شیشه خودرو و ترمیم آن توسط متخصصین تنها یک مورد اعلام شده است که پیشروی داشته است. بنا به این اطلاعات می‌توان به سادگی ترمیم شیشه را یکی از بهترین و موثرترین راه های جلوگیری از پیشرفت ترک شیشه اتومبیل دانست.

⚫️ شروع کسب و کار با کیف ترمیم شیشه

شما با خرید کیف ترمیم شیشه  یادگیری سریع ترمیم می توانید به راحتی و با استفاده از فضای مجازی برای گرفتن مشتری اقدام کنید و به راحتی از همان لحظه های ابتدایی وارد کسب درآمد پولساز خود شوید و در چند روز کا کردن درآمد فوق العاده این دستگاه را خودتان ببینید شاید شما خودتان دیده باشید که افراد چطور از دستگاه گلس زن در همه جا کسب درآمد می کنند حتما شما از درآمد این دستگاه شگفت زده خواهید شد.

شما اولین نفری باشید که در مورد این پست نظر می‌دهید.