بهزی
تعمیر دستگاه های راهسازی برادران طاهری در ساری

تعمیر دستگاه های راهسازی برادران طاهری در ساری

ساری

شماره تماس

شبکه اجتماعی

آدرس

ساعات کاری

دلیل تعویض قطعات ماشین آلات راهسازی و معدنی چیست؟

دلیل تعویض قطعات ماشین آلات راهسازی و معدنی چیست؟

🌀پروژه های راهسازی و عملیات های عمرانی از جمله کارهای سنگین و سخت است که انجام آن ها با ماشین های سنگین راحت تر می شود. به همین دلیل، فشار زیادی به این دسته از تجهیزات وارد خواهد شد و بروز اختلال در قطعات آن ها منجر به تلاش برای تعویض بخش های مختلف ماشین مورد نظر می شود. 🌀در این بین انتخاب قطعات باکیفیت و بهره مندی از محصولات مرغوب بسیار کمک کننده است. زیرا برخی از قطعات ماندگاری کمی دارند و عمر آن ها کوتاه است. به همین دلیل، بهتر است که در زمان انتخاب قطعات مختلف به این موضوع توجه کافی را داشته باشید و بهترین گزینه را انتخاب کنید.تعمیر دستگاه های راهسازی برادران طاهری در ساری

انواع قطعات ماشین آلات راهسازی و معدنی

انواع قطعات ماشین آلات راهسازی و معدنی

🔻رولیک🌀رولیک وسیله ای است که در ماشین آلات سنگین از آن استفاده می شود. این وسیله اتصال بین محرکه مکانیکی و زنجیر را برقرار می کند. بدین ترتیب، زنجیر به راحتی حرکت خواهد کرد. 🔻بوش 🌀بوش یکی دیگر از قطعاتی است که در ساخت زیربندی ماشین آلات راهسازی و معدنی کاربرد دارد. این بخش عامل اتصال زنجیر بیل و بلدوزر است. 🔻اسپراکت 🌀دنده اسپراکت نیز یکی دیگر از اجزای تشکیل دهنده زیربندی ماشین های سنگین است. این وسیله نوعی چرخ دهنده است که به قسمت های پشتی ماشین متصل می شود و عاملی برای حرکت این دسته از ماشین ها به شمار می رود. 🌀همانطور که متوجه شدید؛ ماشین آلات دارای بخش های مختلفی هستند که وجود هر یک از آن ها جهت انجام کار لازم و ضروری است. به هر ترتیب، این ماشین ها شامل اجزای قطعات زیادی هستند که نام بردن و توضیح آن ها به طور جداگانه زمانبر است؛ اما برای آشنایی بیشتر برخی از این قسمت ها را در ادامه برای شما نام برده ایم: 🔻چهار شاخ بلدوزر 🔻کمپرسور 🔻لودر 🔻غلطک 🔻چکش هیدرولیکی 🔻اسکریپر 🔻و بسیاری موارد دیگر

🔧تعمیر و عیب یابی هیدرولیک🔧

فروش لوازم نو واستوک با ضمانت

شما اولین نفری باشید که در مورد این پست نظر می‌دهید.