🔧تعمیر و عیب یابی هیدرولیک🔧
فروش لوازم نو واستوک با ضمانتشماره تماس
شبکه اجتماعی
آدرس
ساعات کاری
دلیل تعویض قطعات ماشین آلات راهسازی و معدنی چیست؟
🌀پروژه های راهسازی و عملیات های عمرانی از جمله کارهای سنگین و سخت است که انجام آن ها با ماشین های سنگین راحت تر می شود. به همین دلیل، فشار زیادی به این دسته از تجهیزات وارد خواهد شد و بروز اختلال در قطعات آن ها منجر به تلاش برای تعویض بخش های مختلف ماشین مورد نظر می شود. 🌀در این بین انتخاب قطعات باکیفیت و بهره مندی از محصولات مرغوب بسیار کمک کننده است. زیرا برخی از قطعات ماندگاری کمی دارند و عمر آن ها کوتاه است. به همین دلیل، بهتر است که در زمان انتخاب قطعات مختلف به این موضوع توجه کافی را داشته باشید و بهترین گزینه را انتخاب کنید.تعمیر دستگاه های راهسازی برادران طاهری در ساری
انواع قطعات ماشین آلات راهسازی و معدنی
🔻رولیک🌀رولیک وسیله ای است که در ماشین آلات سنگین از آن استفاده می شود. این وسیله اتصال بین محرکه مکانیکی و زنجیر را برقرار می کند. بدین ترتیب، زنجیر به راحتی حرکت خواهد کرد. 🔻بوش 🌀بوش یکی دیگر از قطعاتی است که در ساخت زیربندی ماشین آلات راهسازی و معدنی کاربرد دارد. این بخش عامل اتصال زنجیر بیل و بلدوزر است. 🔻اسپراکت 🌀دنده اسپراکت نیز یکی دیگر از اجزای تشکیل دهنده زیربندی ماشین های سنگین است. این وسیله نوعی چرخ دهنده است که به قسمت های پشتی ماشین متصل می شود و عاملی برای حرکت این دسته از ماشین ها به شمار می رود. 🌀همانطور که متوجه شدید؛ ماشین آلات دارای بخش های مختلفی هستند که وجود هر یک از آن ها جهت انجام کار لازم و ضروری است. به هر ترتیب، این ماشین ها شامل اجزای قطعات زیادی هستند که نام بردن و توضیح آن ها به طور جداگانه زمانبر است؛ اما برای آشنایی بیشتر برخی از این قسمت ها را در ادامه برای شما نام برده ایم: 🔻چهار شاخ بلدوزر 🔻کمپرسور 🔻لودر 🔻غلطک 🔻چکش هیدرولیکی 🔻اسکریپر 🔻و بسیاری موارد دیگر