بهزی

جست‌وجو

سوالات متداول درمورد تعمیرگیربکس تیگو5

زمان مطالعه 1 دقیقه

سوالات متداول درمورد تعمیرگیربکس تیگو5

سوالات متداول تعمیرگیربکس تیگو۵


  1. لرزش خودرو هنگام تعویض دنده در خودرو چیست ؟ معمولا این مشکل به دلیل خراب بودن صفحات کلاچ و یا مشکل از پلوس باشد
  2. خلاص شدن گیربکس اتوماتیک چرا اتفاق می افتد ؟ شاید یکی از این اتفاقات برای خودرو شما افتاده باشد مثل : خالی شدن کامل روغن گیربکس اتومات و هرز شدن پلوس و خرابی های با شدت بالا در توربین خودرو
  3. چرا از گیربگس اتومات خودرو من صدا های عجیب مانند زوزه در می آید ؟ دلیل این موضوع می تواند این باشد که دنده های دیفرانسیل دچار خرابی و مشکل شده اند .
  4. چرا گیربکس اتوماتیک خودرو من تقه میزند ؟ معمولا تقه زدن در گیربکس مشکل در ساعت گیربکس خودرو می باشد یا ایرادات برقی در خودرو شما ایجاد شده که باید رفع شود .
  5. چرا گیربکس اتومات خودرو من در حالت پارکینگ یا p مانده است ؟ اولین احتمال در این حالت خالی شدن باتری خودرو شما میتواند باشد و یا ممکن است در سلکتور و استاپ زیر پدال خرابی مشاهده شده باشد و سریعا باید رفع شود .
  6. چرا خودرو من قدرت سابق را ندارد ؟ این مشکل به دلیل نشتی روغن گیربکس یا خالی شدن روغن گیربکس می باشد و در خوردو های اتومات بسیار رایج است .
  7. چرا روغن گیربکس خودرو من بوی سوختگی می دهد ؟ اگر این مشکل را مشاهده کردید سریعا خودرو خود را به یک تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتومات برسانید که مشکل میتواند از گرم شدن بیش از حد روغن گیربکس باشد و یا روغن بسیار کثیف شده باشد.
  8. چرا خودرو من ناگهان مکث می کند ؟ علت این موضوع فقط میتواند مربوط به کلاچ باشد و باید سریعا آن را رفع کنید که به گیربکس آسیب جدی نرسد .
شما اولین نفری باشید که در مورد این پست نظر می‌دهید.