بهزی

سوالات متداول:

زمان سرویس و تعويض روغن ۶ ماه یا ۱۵۰ تا 300 ساعت کارکرد میباشد که هر کدام زودتر رسید باید طبق آن انجام شود(البته زمان فوق طبق روغن و فیلتر های داخلی میباشد) البته مکان کارکرد و سلامت دیزل ژنراتور وموتور دیزل بر این موضوع تاثیر مستقیم دارد

برای موتورهای نسل جدید در تابستان 15w40 و برای زمستان 10w40 ,البته در شهرهایی که فاصله دما در آنها در فصل گرم و سرد زیاد است به اینگونه است ،اما در شهرهای جنوبی و گرم، روغن 15w40 در تمام فصول مناسب است در موتورهای قدیمی تر که مجهز به توربو شارژ هستن روغن 20w50

بهتر است در هر مرتبه سرویس ، فیلتر گازوئیل تعویض گردد ، در غیر اینصورت هر دو بار تعویض روغن باید فیلتر گازوئیل نیز تعویض گردد

بله ، زیرا ضد یخ از جرم گرفتگی و زنگ زدن سیستم جلوگيری میکند

بستگی به برند دیزل ژنراتور و موتور دیزل دارد دیزل هایی که پمپ یا به اصطلاح تلمبه دستی دارند نیاز به هوا گیری سیستم سوخت دارند(بخصوص موتور های نسل قدیم)، برای مثال اکثرمحصولات برند کامینز تلمبه دستی ندارن و نیازی به هواگیری دستی ندارند برای مثال برندهای : بنز ،ایویکو، ولوو ،پرکینز، مان ، ام وی ام نیاز به هواگیری دارند

بله،بهتراست تعویض گردد زیرا روغن باقی مانده در فیلتر کیفیت روغن جدید را پایین می آورد

دمای نرمال دیزل ژنراتور که مجهز به گرمکن است ۳۵ درجه سانتیگراد است

هر کیلو وات ۱/۲ کاوا است

الف.نقص در سیستم خنک کاری شامل ۱.خرابی ترموستات ۲.پارگی تسمه پروانه ۳.نبودن یا کمبود مایع خنک کاری ۴.خرابی واتر پمپ ۵.گرفتگی رادیاتور ۶.شکستن پره های پروانه ۷. نبودن یا شکستگی بادگیر پروانه ۸. فاصله زیاد رادیاتور با پروانه ۹. نصب غیر اصولی موتور دیزل و دیزل ژنراتور ب: سوختگی واشر سر سیلندر ج: نقص در سیستم انژکتور و پمپ گازوییل و پاشش د: نقص در فن خنک کاری در سیستم شامل فن پ: نقص در خروج دود موتور

۱.کثیفی و کیفیت پایین روغن دیزل۲.کم بودن روغن ۳.خرابی یا قطع شدن سیمهای فشنگی روغن ۴.نقص در نمایشگر فشار روغن ۵.نقص فیلتر روغن ۶.نقص فشار شکن سیستم روغن ۷.نقص اویل پمپ ۸.نقص در یاتاقان های ثابت ۹.نشت روغن از سیستم پر فشار مانند: پایپینگ توربو شارژ

در ژنراتور ۳ فاز به ازای هر کیلو وات ۱/۸ آمپر جریان نامی تولید میکند