بهزی

جست‌وجو

شرکت هوایی و گردشگری فراز پرواز گشت در مهاباد

شرکت هوایی و گردشگری فراز پرواز گشت در مهاباد

مهاباد

شماره تماس

شبکه اجتماعی

آدرس

ساعات کاری

آشنایی با انواع بلیط هواپیما و تفاوت آنها با هم (از فرست کلاس تا اکونومی و …)

آشنایی با انواع بلیط هواپیما و تفاوت آنها با هم (از فرست کلاس تا اکونومی و …)

بلیط فرست کلاس یکی از نوع کلاس های پروازی است که در آن مسافران با ارائه خدمات و امکانات ویژه ای سفر می کنند. این نوع کلاس پروازی بیشتر در پروازهای بلند مدت و بین المللی قرار دارد. مزایای بلیط فرست کلاس شامل فضای بزرگتر و راحت تر صندلی ها، تجهیزات الکترونیکی پیشرفته شامل صفحه نمایش بزرگ، سیستم صوتی و تصویری، سرویس ویژه غذایی با منوی گسترده، نوشیدنی های الکلی و غیرالکلی، محیط خلوت تر و کم ترافیک تر و سرویس خدماتی ویژه در فرودگاه می باشد. هزینه بلیط فرست کلاس به طور معمول بیشتر از سایر کلاس های پروازی است و قیمت آن بستگی به مقصد، تاریخ پرواز، فصل سفر و تقاضای بازار دارد. برای خرید بلیط فرست کلاس، می توانید به سایت شرکت هواپیمایی مورد نظر خود مراجعه کنید یا از طریق آژانس های مسافرتی معتبر و یا سایت هایی که بلیط هواپیما را به صورت آنلاین فروش می دهند، بلیط فرست کلاس را تهیه کنید.

اهمیت حمل و نقل هوایی در توسعه گردشگری

اهمیت حمل و نقل هوایی در توسعه گردشگری

حمل‌و‌نقل هوایی یک روش اصلی برای سفرهای تفریحی بین المللی است و تأثیر مهمی در توسعه مقصد گردشگر دارد. حمل‌و‌نقل هوایی و گردشگری به یکدیگر وابسته است و به‌همراه خطوط هوایی اغلب در برنامه‌ریزی و توسعه مقاصد گردشگری دخیل هستند، ایجاد خطوط هوایی بین‌المللی، با تأثیرگذاری بر هزینه کرایه‌ها و مدت‌زمان کل سفر، بر مقاصد گردشگری تأثیر دارد. حمل و نقل هوایی یکی از اجزای مهم اقتصاد جهانی است و نقش مهمی در توسعه فعالیت‌های گردشگری و توریسم ایفا می‌کند و به واسطه مزایایی که از نظر کاهش زمان و افزایش سرعت ارائه می‌دهد، پیشرفت چشمگیری دارد. پیوند میان گردشگری و حمل و نقل هوایی ارتباطی قوی است و تقاضا برای سفرهای هوایی و گردشگری مسیرهای موازی را دنبال می‌کند. اکنون چهل و سه درصد از ورود گردشگران بین الملل و جهانی از طریق حمل و نقل هوایی انجام می‌شود، حمل و نقل هوایی به تنهایی توسعه گردشگری مدرن در مسافت‌های طولانی را ممکن نموده است. سهم ناوگان هوایی در اشتغال گردشگری و تولید ناخالص داخلی بسیار قابل توجه است.

تفاوت تورگردان‌ها با دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی چیست؟

تفاوت تورگردان‌ها با دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی چیست؟

تور گردان ها یا برگزارکننده تور مانند یک کارآفرین می‌مانند که با ترکیب کردن چند چیز، یک محصول تحویل جامعه می‌دهند. تور گردان ها یا همان مجریان مستقیم تور با ایرلاین‌ها، حمل‌ونقل، هتل‌ها و ... در ارتباط هستند و از آن‌ها خدمات‌شان را جدا جدا می‌خرند و در قالب یک تور با هم ترکیب می‌کنند و به آژانس‌های مسافرتی می‌دهند. در واقع تور گردان ها قطعات سفری جداگانه را با هم مونتاژ می‌کنند و محصولی باب طبع گردشگران و عاشقان سفر ارائه می‌کنند تا آن‌ها در زمان، هزینه و انرژی صرفه جویی کنند و همچنین سفر خوبی را تجربه کنند. می‌خواهیم با یک مثال دیگر تفاوت تور گردان ها با دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی را بیان کنیم تا به خوبی با تفاوت آن‌ها آشنا شوید. تصور کنید یک مسافر خارجی برای مثال از کشور آلمان قصد دیدن چند شهر مهم مانند اصفهان، شیراز، تهران و یزد را دارد. حال او باید به صورت جداگانه در هر شهر هتل، ترانسفر و بلیط هواپیما را رزرو کند که باعث سردرگمی و هدر رفتن زمان می‌شود. پس این مسافر آلمانی به جای این کار به دنبال یک تور خوب خواهد گشت که شهرهای مقصدش را پوشش دهد، به همین دلیل کلماتی چون Iran tours یا Iran tour packages را جست‌وجو می‌کند. اینجا است که یک تورگردان یا برگزارکننده تور، با چند هتل و دیگر سازمان‌ها قرار داد می‌بندد و توری را مهیا می‌کند و یه آژانس‌های گردشگری و جهانگردی می‌دهد. مسافر آلمانی نیز از آژانس گردشگری تور را می‎خرد و به راحتی سفر خوبی را به ایران تجربه می‌کند. در اصل تور گردان ها خوراک دهنده و تامین‌کننده آژانس‌های مسافرتی هستند.

ویژگی های یک آژانس هواپیمایی خوب

ویژگی های یک آژانس هواپیمایی خوب

۱ ) اعتماد و اطمینان مهم ترین فاکتوری است که نه تنها در آژانس های هواپیمایی بلکه در تمام شغلها و بیزینس های دیگر نیز باید وجود داشته باشد ، همیشه بهترین آژانس ها قابل اطمینان ترین آنها بین مردم می باشد ، یعنی اینکه شرکت و یا آژانس شما به گونه است که با انجام دقیق و درست کار مشتریان و همچنین وقت شناسی کامل می تواند کار مشتری را راه انداخته و یا اطلاعات کافی از نحوه کار آژانس را در اختیار مشتری قرار بدهد با این کار شرکت و آژانس شما می تواند اعتماد افراد را جلب کند که این یک فاکتور بسیار بزرگ برای شما به حساب می آید . ۲ ) توانایی ایجاد رابطه نیز یک فاکتور بسیار مهم برای آژانس هواپیمایی شما به حساب می آید ؛ زیرا هر آژانس مسافرتی موفق باید مهارت این را داشته باشد که بتواند با هر جور مشتری با اخلاقیات مختلف ارتباط بگیرد و نظر ان را به خود جلب کند ، با این کار نه تنها باعث جذب مشتری می شوید بلکه باعث بازگشت دوباره مشتری به سمت آژانس خود می شوید ، زیرا افراد با پیدا کردن حس شادی و خوب نسبت به آژانس شما و کارکنان شما در سفر های بعدی خود نیز به احتمال زیاد در صورت داشتن رضایت آژانس شما را انتخاب می کنند ، برای ایجاد این رابطه خوب با مشتری باید بدانید که چه کسانی را برای مشاوره و راهنمایی با مشتری های خود انتخاب می کنید ، از افراد خون گرم و خوش زبان که توانایی برقراری ارتباط با مشتری را دارند استفاده کنید و سعی کنید همواره حس خوبی را نسیت به آزانس خود به افراد منتقل کنید . ۳ ) داشتن علاقه و اشتیاق یکی دیگر از فاکتور مهم و اساسی برای موفقیت در صنعت گردشگری می باشد ، داشتن شور و علاقه به این معنی است که شما و کارکنان آژانس شما ، باید به طور مدام آماده و مشتاق یادگیری چیز های جدید باشند به گونه ای که همواره مطلع باشند که آخرین پیشرفت ها چگونه است و یا برای ارتقای آژانس هواپیمایی خود باید چه اقداماتی را انجام داد ۴ ) بینش و تیزبینی نیز از علل های تاثیر گذار در موفقیت آژانس شما می باشد ، چرا که شما در آژانس مسافرتی هواپیمایی فقط تور ها را اجرا نمی کنید بلکه باید به خوبی بتوانید تجربیات خود را در اختیار مشتری قرار دهید ، و برای این کار باید مهارت های لازم را کسب کنید تا بتوانید نیاز و خواسته های مشتریان خود را بفهمید و از ان اگاه شوید ، برای کسب این مهارت ها نیاز به بینش خاص به اطراف خود و همچنین تیز بینی برای کسب این مهارت ها هستید تا بتوانید یک آژانس هواپیمایی خوب را اداره کنید ۵ ) اعتبار : عامل دیگر در تاثیر گذاری شرکت شما که بسیار هم مهم است کسب اعتبار کافی در بین مردم می باشد ، چرا که یک فرد بالغ به خوبی می تواند فرق بین یک چیز اصل و یک چیز فیک و تقلبی را متوجه شود ، به همین دلیل حتما باید اعتبار کافی را با ارائه خدمات واقعی و به دور از گول زدن ، و دور زدن مشتری بهترین خدمات را به انها ارائه دهید ؛ و مشتری را مقل دوست خود فرض کنید ونه صرفا مشتری . ۶ ) داشتن پشتکار نیز از ویژگی های بارز یک شرکت هواپیمایی می باشد ، زیرا یک آزانی موفق همواره در حال تلاش برای این است که جیز های جدید یاد بگیرد و به تجربه خود بیافزاید ، خود را در فضای مجازی بیشتر نشان دهد و بتواند مشتری ها و مسافر های خود را به بهترین نحو ممکن ارتباط برقرار کند و خدمات لازم را به انها ارائه دهید . ۷ ) عامل هفتم که می توانیم به ان شاره کنیم سازمان بافته بودن آژانس گردشگری می باشد ، و این به معنای این است که شرکت می تواند به خوبی یک برنامه ریزی داشته باشد ، ارتباط های حضوری با مشتر ها ، تماس های تلفنی ، انجام رزرو و … از اعمال ساده و روزمره ان آزانس به حساب بیایید ، مسئولان ان باید به خوبی بتوانند چندین عمل را در یک زمام مدریت کنند و بدون ایجاد مشکل از پس ان بر بیایند ، مثلا در اموری مثل ایمن‌سازی محل سکونت مسافران ، تنظیم پروازها ، مذاکره ، پیگیری پرداخت ، ارسال بلیت و … ۸ ) داشتن چشم انداز ، یک شرکت خوب باید حتما یک چشم انداز خوب داشته باشد زیرا ساختن یک سفر و تعطیلات خوب و ماندگار برای مشتری ها نیاز به الهام گرفتن از تصورات و تخیلات ذهنی دارد ، مثلا یک آژانس خود باید به خوبی خود را جای مسافران قرار دهد تا بتواند تشخیص دهد یک مسافر از سفر خود چه انتظاراتی دارد و یا دوست دارد در طول سفر وقت خود را صرف چه کار هایی بکند و … . ۹ ) داشتن بینش برای ارزش مشتری نیز یک نکته مهم است که شما حتما باید به ان توجه داشته باشد ، در واق ارزش مناسب چیزی است که برای مشتری دلپذیر و مناسب و جذاب باشد . و بسیاری از عوامل دیگر این ۹ مورد از رایج ترین ویژگی هایی است که یک آزانس هواپیمایی خوب دارا است پس اگر شما صاحب یک آژانس هواپیمایی هستید و یا قصد تاسیس ان را دارید به این نه فاکتور نیز توجه کافی داشته باشید و سعی کنید برای موفقیت بیشتر این موارد را وارد شرکت خود کنید و تلاش کنید آنها را ایجاد کنید .

شرکت مسافرت هوایی و گردشگری فراز پرواز گشت مدیرعامل: فرهاد خداوندگار

شما اولین نفری باشید که در مورد این پست نظر می‌دهید.