بهزی

جست‌وجو

نکات کلیدی خرید گاوصندوق کاوه و ملزومات آن

زمان مطالعه 1 دقیقه

نکات کلیدی خرید گاوصندوق کاوه و ملزومات آن
لازم است تا در ابتدای این مقاله به این نکته اشاره شود که گاوصندوق ها را با safe box اشتباه نگیرید. باکس ها همانند یک قلک هستند که بر روی آنها رمز گذاشته شده است و از لحاظ امنیتی قابل مقایسه با گاوصندوق ها نیستند. البته باکس ها نیز می‌توانند بسیار کارآمد باشند، به طور مثال در مسافرخانه ها و یا اماکن عمومی از آنها به منظور نگهداری وسایل و مدارک شخصی کاربر یا مسافر در مدت زمانی محدود استفاده می گردد و گاهی هم ممکن است در منازل از آنها استفاده شود، اما به منظور نگهداری اشیا گران قیمت گزینه مناسبی نخواهند بود.

توجه به کاربرد محصول :

از آنجایی که این محصولات قرار است طیف گسترده ای از نیازهای عوام را برطرف کنند پس برای استفاده در انواع فضاهای کاربری تولید شده اند لذا از لحاظ موارد استفاده به مدل های اداری، تجاری و همچنین مصارف شخصی( خانگی) تقسیم می‌شوند. پس اولین نکته ای که در حین خرید می بایست به آن دقت شود این است که در چه فضایی قرار است از این محصول استفاده شود، چرا که این محصولات به صورت کاملاً تخصصی و هدفمند تولید می شوند. مدل هایی که برای مصارف شخصی تولید می شوند واجد خصلت ‌های خاصی هستند که شاید برای مصارف بزرگتر مثل فروشگاه ها مناسب نباشند.

توجه به ابعاد محصول و محدودیت های فضایی :

هنگامی که قرار است ابعاد محصول را انتخاب کنید می بایست چندین فاکتور را مدنظر داشته باشید که شامل حجم وسایل و دارایی‌ ها، فضای کاربری مورد استفاده و محیط مورد نیاز می شود. برای آنکه بدانید به چه ابعادی نیاز دارید لیستی از تمام وسایلی که قرار است در آن جای دهید تهیه کنید، با این کار نه تنها ابعاد لازم را مشخص می کنید بلکه درجه امنیتی مدل مورد نیاز خود را نیز متوجه خواهید شد. هرچه کالا بزرگ تر شود طبیعتا وزن بیشتر خواهد داشت به همین دلیل مدل هایی که برای مصارف اداری و ارگان های دولتی استفاده می شوند حجیم تر اما با وزن بیشتر هستند.

توجه به قفل گاوصندوق :

به طور کلی این کالاها واجد سه مدل قفل به نام‌ های الکترونیکی، مکانیکی و ترکیبی هستند. به جهت انتخاب این فاکتور می بایست به حالت های مختلفی مثل فضای کاربری، اقلیم مورد استفاده و محل مورد مد نظر دقت داشت. هر کدام از این مدل ها می توانند مزایا و آپشن های خاص خود را دارا باشند. به طور مثال قفل های الکترونیکی به کاربر دسترسی آسان تری را می دهند اما در محیط های صنعتی و اقلیم هایی که دارای رطوبت هستند قفل های مکانیکی مورد مناسب تری به شمار می روند، به علاوه در حین احتراق نیز قفل های مکانیکی پایداری بیشتری در مقابل نمونه های الکترونیکی دارند.

دقت به موارد تکمیلی مثل طراحی بیرونی، گارانتی و غیره

گاهی ممکن است محصول به جهت استفاده در خانه شخصی و یا برای جای گیری در سالن پذیرایی خریداری شده باشد به همین دلیل احتمالا دیزاین محصول برای کاربر مهم است، اما اگر قرار باشد در فضایی بسته و دور از دید تعبیه شود پس طراحی بیرونی اهمیت زیادی نخواهد داشت.
گاو صندوق
شما اولین نفری باشید که در مورد این پست نظر می‌دهید.