بهزی

جست‌وجو

گاوصندوق ضد سرقت چیست

زمان مطالعه 1 دقیقه

گاوصندوق ضد سرقت چیست
گاو صندوق ضدسرقت همانطور که از نام آن پیداست به صندوقی گفته می‌شود که قفل گاوصندوق تعبیه شده در آن باید دارای ویژگی ضد سرقت باشد تا به راحتی باز نشود. با توجه به تعریفی که از صندوق های ضد سرقت ارائه شد پس نتیجه میگیریم که صندوق هایی که دارای قفل مکانیکی هستند نمی توانند دارای ویژگی ضد سرقت باشند. و گاوصندوق های ضد سرقت به safebox هایی گفته می‌شود که دارای قفل دیجیتال و اثر انگشتی هستند و قابلیت های هوشمند بودن نیز بر روی آنها پیاده سازی شده است.
برای بالا بردن امنیت safebox تنها استفاده از قفل دیجیتال و اثر انگشتی و قابلیت های هوشمندسازی کافی نیست بلکه باید صندوق را در مکان مناسبی نیز قرار داد. مثلا شما می توانید با استفاده از راهکار هایی صندوق را در مکانی از منزل و یا محل کار خود مخفی نمایید
مثلا می‌توان محصول خریداری شده را در مکان‌هایی مانند درون کمد دیواری و یا زمین جاسازی و مخفی کرد، به گونه‌ای که اصلا بسیاری از سارقان حرفه‌ای نتوانند صندوق شما را پیدا کنند و چه برسد به اینکه بخواهند و قفل درب محصول را باز کنند. حتی می توانید محصول خود را با استفاده از بست های محکم و فولادی در دورن کمد دیواری نصب نمایید، به طوری که جداسازی آن برای سارقین کاری سخت و غیر ممکن باشد، مثلا آن ها مجبور شوند که نهایتا دیوار را خراب کنند.

مشخصات گاوصندوق ضد سرقت

و اگر بخواهیم مشخصات اصلی صندوق های ضد سرقت را بیان کنیم، می توان موارد زیر را برای یک safebox ایمن و ضد سرقت در نظر گرفت : دارای قفل دیجیتال دارای قابلیت قفل اثر انگشتی دارای وزن سنگین دارای استاندارد UL دارای مقاومت بالا در برابر حرارت دارای بدنه محکم از جنس فولاد و ضد ضربه همچنین بهتر است که در ساخت صندوق های ایمن و ضد سرقت از چرخ استفاده نشود چرا که صندوق هایی که چرخ دار هستند به راحتی می‌توان آنها را حمل و جابجا کرد، حالا هرچقدر هم که وزن آن ها سنگین باشد.
گاو صندوق

انواع گاوصندوق ضد سرقت

گاوصندوق ضد سرقت کاوه
صندوق های ضد سرقت کاوه یکی از پرطرفدارترین مدلهای safebox در بازار هستند، همانطور که می‌دانید کاوه یک شرکت معتبر ایرانی است که سال‌های سال در زمینه تولید انواع صندوق های نسوز و ضد سرقت فعالیت می کند.
گاوصندوق ضد سرقت گنجینه
صندوق های ضد سرقت گنجینه نیز یکی دیگر از محصولاتی هستند که از سوی شرکت گنجینه مهر پارس یا شرکت GMP در بازار تولید و عرضه می شوند و این محصولات هم با گارانتی معتبر شرکت گنجینه مهر پارس در اختیار مشتریان قرار می گیرند.
گاو صندوق ضد سرقت سدید
صندوق ضد سرقت و ایمن سدید هم یکی دیگر از محصولات پر طرفدار می باشند که دارای ضمانت نامه معتبر و خدمات پس از فروش هستند.
گاو صندوق ضد سرقت سایروس
یکی دیگر از مدل های صندوق های ضد سرقت ایرانی محصولات سایروس هستند که دارای ضریب امنیت بسیار بالا می باشند
گاو صندوق
گاو صندوق ضد سرقت نیکا
گاوصندوق های ایمن و ضد سرقت نیکا محصولات ساخته شده کشور کره هستند که در بازار ایران هم عرضه می شوند
این محصولات به دلیل وزن سبک و ابعاد کوچک به عنوان گاوصندوق خانگی هم در بازار شناخته می شوند.
گاوصندوق ضد سرقت آرکا
شرکت آرکا یکی دیگر از برند های ایرانی معتبر و شناخته شده است که در زمینه تولید صندوق های ضد سرقت و نسوز فعالیت می کند،
گاوصندوق ضد سرقت Aiko
محصولات ضد سرقت شرکت گاوصندوق Aiko یکی از با کیفیت ترین صندوق های ضد سرقت و ایمن هستند که این محصولات ساخت کشور ژاپن می باشند. بعید می دانم که تا به امروز یک محصول ساخت ژاپن را خریداری کرده باشید و از کیفیت آن ناراضی بوده باشید، مگر این که به خاطر شرایط خاص کشور ما خدمات گارانتی و پشتیبانی شامل حال این محصولات نشود و یا به دلیل مشکلات تحریم برخی از قطعات آن ها در بازار پیدا نشود.
گاوصندوق ضد سرقت ایگل
ایگل نام یک شرکت معتبر در کشور کره جنوبی است که انواع صندوق های ضد سرقت را با قیمت نسبتا مناسب نسبت به دیگر محصولات خارجی تولید و عرضه می کند.
گاوصندوق ضد سرقت لوسل
گاوصندوق لوسل یکی از محصولات لوکس و بسیار زیبا است که علاوه بر داشتن قابلیت ضد سرقت و نسوز دارای طراحی بسیار زیبا و لاکچری است، به همین دلیل قیمت این محصول یک مقدار بالاتر از بقیه محصولات است. اگر قصد انتخاب یک صندوق ضد سرقت که هم دارای امنیت بالا باشد و هم در دکوراسیون منزل شما به خوبی از آن استفاده شود، قطعا محصولات شرکت لوسل می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشند.
گاوصندوق ضد سرقت گنج بان
شرکت گاوصندوق گنج بان یکی دیگر از شرکت های نام آشنا و سر شناس در این حوزه محسوب می شود. مطمئنا اگر شما به بازار safebox ایران مراجعه کرده باشید، نام برند گنج بان را زیاد شنیده اید، و محصولات ضد سرقت و نسوز این شرکت معتبر ایرانی بسیار مورد توجه مشتریان و فروشگاه های معتبر در سراسر کشور می باشد. همچنین شرکت گنجبان مانند دیگر رقبای خود در بازار اعم از شرکت های کاوه، گنجینه، خرم، سدید، سایروس، نیکا و غیره تمامی محصولات خود را از جمله صندوق ضد سرقت گنج بان را با گارانتی معتبر و ارائه خدمات پس از فروش در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.
شما اولین نفری باشید که در مورد این پست نظر می‌دهید.