بهزی

جست‌وجو

ایزوگام و قیرگونی و آسفالت محسنی در همدان

ایزوگام و قیرگونی و آسفالت محسنی در همدان

شماره تماس

شبکه اجتماعی

آدرس

ساعات کاری

ایزوگام و کاربردهای آن

ایزوگام و کاربردهای آن

ایزوگام و کاربردهای آن :یکی از مشکلات اساسی که در اکثر سازه‌ها و ساختمان ها به چشم میخورد مشکل نم و رطوبت است که گاهی اوقات خسارات جدی را به ساختمان وارد میکند.یکی از راهکارهای مقابله به آن عایق‌کاری رطوبتی است. در ایران قبلا از ایزوگام میگویند داده است که از این عایق ها در اکثر مراحل ساخت استفاده می‌شود.ایزوگام پوشش مقاومی از قیر و الیاف مصنوعی است. که با اعمال گرما و حرارت به سطح موردنظر چسبانده می‌شود و از نفوذ آب و رطوبت به لایه زیرین خود جلوگیری میکند.این فناوری در راستای ایمن سازی ساختمان ها در برابر نم و رطوبت حاصل از بارش‌های فصلی است.

تفاوت بین قیر و آسفالت

تفاوت بین قیر و آسفالت

تفاوت آشکاری بین قیر و آسفالت وجود دارد.بسیاری از اوقات قیر و آسفالت به عنوان مواد یکسان شناخته می شوند ، اما بین قیر و آسفالت تفاوت وجود دارد.مواد آسفالت از سنگدانه ، قیر و شن و ماسه ساخته شده است که در آن قیر به عنوان ماده اتصال دهنده ای که آسفالت را در کنار هم نگه می دارد ، کار می کند.به عبارت ساده تر ، قیر ممکن است به عنوان مواد اتصال دهنده در آسفالت مانند سیمان در بتن شناخته شود.قبل از مراجعه مستقیم به اینکه تفاوت بین قیر و آسفالت چیست ، بیایید اطلاعات مهمی در مورد این دو ماده و ویژگی های آنها بدست آوریم.در ادامه همراه ما باشید.

شرایط آب و هوایی در اجرای روسازی آسفالتی

شرایط آب و هوایی در اجرای روسازی آسفالتی

شرایط آب و هوایی در اجرای روسازی آسفالتی امری بسیار مهم میباشد به واسطه محدودیت‌هایی که در بسیاری از آیین‌نامه‌ها از لحاظ درجه حرارت هوا هنگام پخش آسفالت گرم آورده شده است، عمل پیمانکاران برای اجرای روسازی‌های آسفالتی گرم محدود به تعدادی از ماه‌های سال می‌باشد. آیین‌نامه روسازی آسفالتی راه‌های ایران(نشریه۲۳۴) در بند(۹-۱۶) تصریح می‌کند که حداقل درجه حرارت هوا برای پخش آسفالت گرم، به شرطی که هوا رو به گرمی رود، ۱۰ درجه سانتی‌گراد می‌باشد. چنانچه هوا رو به سردی رود عملیات پخش آسفالت در کمتر از ۱۰ درجه سانتی‌گراد مجاز نمی‌باشد. پخش آسفالت رویه یا هر قشر نهایی دیگر، باید منحصرا‌ً در فصول مناسب و گرم سال که درجه حرارت سطح راه از ۲۵ درجه سانتی‌گراد کمتر نباشد، اجرا شود. از نگاه انجمن ملی روسازی آسفالتی شرایط هوایی سرد، زمانی اتفاق می‌افتد که در حین اجرا و تراکم، دمای اساس یا هوا زیر ۱۰ درجه سانتی‌گراد باشد. وجود چنین محدودیت‌هایی برای برخی از ماه‌های سال در بسیاری از مناطق کشور سبب طولانی شدن انجام پروژه‌ها می‌شود که مشکلات عدیده‌ای برای کارفرمایان و پیمانکاران به‌وجود می‌آورد.روسازی آسفالتی به دو شکل کلی روسازی آسفالتی سه لایه و روسازی تمام آسفالتی انجام می شود.

شهاب بام دلیجان

شهاب بام دلیجان

تقریبا برای هرکجا و مکانی که نیاز به خدمات عایق‌کاری و نصب ایزوگام داشته باشید، می‌توانید از شهاب بام دلیجان استفاده کنید. شهاب بام دلیجان نیز خدمات زیر را برای عایق‌کاری بام و دیوار ارائه می‌کند: ✔️ نصب ایزوگام سقف و بام: نصب ایزوگام بام و سقف یکی از خدمات عایق‌کاری است که باید با دقت و ظرافت و توسط افراد متخصص انجام شود؛ زیرا پشت‌بام همیشه در معرض نور خورشید، بارندگی و تغییرات آب و هوایی قرار دارد و اگر عایق‌بندی به‌درستی انجام نشود، عمر ایزوگام را کاهش می‌دهد. نصب انواع ایزوگام با برندهای معتبر ایزوگام را می‌توانید از متخصص‌های یزد سرویس درخواست کنید. ✔️ نصب ایزوگام دیوار و کف: دیوارها و کف ساختمان همیشه در معرض نم و رطوبت قرار دارند و حتما باید عایق‌بندی مناسب روی آن‌ها انجام شود. نصب ایزوگام دیوار و کف ساختمان یکی از خدماتی است که می‌توانید از متخصصان یزد سرویس درخواست کنید. ✔️ تعمیر ایزوگام : ممکن است به دلایل مختلف، قسمتی از ایزوگام با مشکل مواجه شود که با تعمیر به‌موقع، می‌توان جلوی آسیب‌های بیشتر به آن را گرفت. تعمیر ایزوگام بام، دیوار و کف بخشی از خدماتی است که می‌توانید از متخصصان ما درخواست کنید. ✔️ آسفالت: آسفالت ماده‌ای است که از مخلوط کردن قیر با شن و ماسه ساخته می‌شود و در ساخت جاده و عایق‌بندی پشت‌بام ساختمان‌ها مورداستفاده قرار می‌گیرد. برای این خدمات نیز متخصصان آسفالت‌کاری یزد سرویس در خدمت شما خواهند بود. ✔️ قیرگونی: اجرای قیرگونی یکی از خدمات عایق‌کاری است که نیاز به تخصص و مهارت فوق‌العاده‌ای دارد و متخصص در هنگام کارکردن با قیر مذاب باید تمام اصول ایمنی را رعایت کند. انجام قیرگونی در یزد سرویس روش‌های مختلفی دارد که عبارت‌اند از: ✔️ قیرگونی یک‌لایه: در این روش ابتدا یک‌لایه قیر بر روی سطح موردنظر می‌ریزند سپس روی آن یک‌لایه گونی قرار داده و مجدد روی گونی قیر ریخته می‌شود. ✔️ قیرگونی دولایه: در این روش از سه لایه قیر و دولایه گونی استفاده می‌شود. البته ضخامت قیرگونی نباید از دو تا سه‌سانت بیشتر شود.

ایزوگام و قیرونی و آسفالت محسنی در همدان

شهاب بام دلیجان

شما اولین نفری باشید که در مورد این پست نظر می‌دهید.