بهزی

جست و جو در بهزی...

انواع جرثقیل سقفی برقی

زمان مطالعه 1 دقیقه

انواع جرثقیل سقفی برقی

جرثقیل سقفی برقی را کامل تر بشناسید

جرثقیل سقفی برقی وسیله بالابری است که برای بلند کردن مواد در کارگاه ها، انبارها و انبارها استفاده می شود. جرثقیل های سقفی برقی پر کاربرد ترین جرثقیل ها در ساختمان ها و صنایع هستند. این جرثقیل ها با کمک برق کار می کنند و می توان آن را از طریق اتاق کنترل متصل به جرثقیل یا توسط یک آویز کار کرد.
این جرثقیل ها قابلیت بلند کردن کالاهای سنگین و سبک را دارند. انواع جرثقیل برقی سقفی به گونه ای خاص مونتاژ می شوند و مورد استفاده قرار می گیرند. از آنجایی که در بعضی از انواع آن دو انتهای جرثقیل بر روی ستون ‌های بتنی بلند یا تکیه‌ گاه‌ های فلزی به هم می ‌رسند، مانند یک پل به نظر می‌ رسد.
با افزایش نیاز ظرفیت بار دستگاه، فضای اشغال شده بیشتر و قیمت آن بیشتر می شود. در بعضی از مراکز تولید اگر مشتریان نیازهای خاصی داشته باشند، می توانند آن ها را نیز سفارشی کنند.

انواع جرثقیل سقفی برقی چه مزایایی دارند؟

• ساختار با کیفیت

ساختار آن ها معمولاً بسیار ساده است و در عین حال کارایی فوق العاده ای دارد. هر قطعه را می توان به صورت جداگانه جدا کرد و جایگزین کرد. در بعضی از تجهیزات امکان جابجایی سریع و راحت قطعات برای شما وجود ندارد. این امر حتی می تواند ضرر های اقتصادی سنگینی را به شما اعمال کند‌. اما در جرثقیل برقی سقفی دیگر با چنین مشکلی مواجه نخواهید شد پس با اطمینان خاطر آن را خریداری کنید.

• عملکرد هوشمند

روش کار بسیار ساده است، می توانید از عملیات کنترل از راه دور یا عملیات کابین استفاده کنید. انواع جرثقیل سقفی برقی با فناوری های متنوعی ساخته می شوند. با توجه به فناوری به کار رفته در ساخت آن ها می توان خدمات بیشتری از جرثقیل انتظار داشت. به عنوان مثال محصولات مدرن دارای قابلیت های کنترلی بدون مراجعه به کابین هستند. با توجه به این فناوری قطعاً قیمت انواع آن ها نیز با هم کاملا متفاوت است.

• هزینه های کمتر

با کمک انواع جرثقیل سقفی برقی می توانید منجر به صرفه جویی در هزینه ها شوید. منظور از این هزینه ها هزینه های حمل و نقل را هزینه های زمانی را کاهش دهید و هزینه های نیروی کار است. قطعاً اگر شما صاحب یک کسب و کار باشید به خوبی می دانید که حتی برای یک باربری ساده در انبار به کمک نیرو انسانی چقدر باید هزینه کرد. البته در صورت استفاده از ماشین آلات نیز باز مجبور خواهید شد مبلغ کلانی برای حمل و نقل پرداخت کنید.

• سرعت بیشتر

در یک شرکت عوامل زیادی مهم هستند که یکی از آن ها مدیریت زمان است. اگر شما به حد کافی نتوانید بر روی زمان مدیریت داشته باشید از رقبای خود عقب خواهید افتاد. انواع جرثقیل برقی سقفی دقیقا برای بالا بردن سرعت کار شما طراحی شده اند. فقط کافی است که مدتی از آن ها بهره ببرید تا متوجه افزایش سرعت کارتان شوید. در بعضی از شرکت های بزرگ چندین جرثقیل برقی برای افزایش سرعت کار مورد استفاده قرار می گیرد.

• افزایش ایمنی کارکنان


اگر قصد داشته باشید اجسام سنگین را بدون کمک تجهیزات جابجا کنید قطعا باید از نیروی انسانی استفاده کنید. با توجه به وزن زیاد این اجسام امکان بروز هر اتفاقی وجود دارد. نمی توان که به نیروی کار توجه نکرد پس الزامی است از تجهیزات استاندارد برای جابجایی بهره گرفت. در همین زمان است که انواع جرثقیل سقفی برقی اهمیت خود را نشان می دهند. با خرید آن ها قادر خواهید بود امنیت کارکنان خود را ارتقاء ببخشید.

چرا جرثقیل سقفی برقی را باید مدرن انتخاب کنید؟

• عملکرد عالی

جرثقیل سقفی برقی مدرن نوع جدیدی از محصول است. این محصولات دارای مزایای عملکرد برتر، وزن سبک و غیره است. آن ها به مشتریان اجازه می دهند تا هزینه های ساخت و ساز را تا حد زیادی کاهش دهند.

• ایمن و قابل اعتماد

در عملیات ایمن، قابل اعتماد و کارآمد هستند و می توانند نیاز موقعیت های کاری مختلف را برآورده کنند. به دلیل پیشرفته بودن تکنولوژی در آن ها کم تر شاهد بروز خطا خواهید بود. بر همین اساس میزان ایمنی در محیط که به حد چشم گیری افزایش خواهد یافت.

• کاهش هزینه ها

اگر از جرثقیل سقفی برقی مدرن استفاده می کنید، هزینه سرمایه گذاری کلی کارخانه را کاهش پیدا می کند. این می تواند راند مان تولید را افزایش داده، تعمیر و نگهداری را کاهش دهد. همچنین می توانید در مصرف برق عملیاتی صرفه جویی کنید و به بازگشت سرمایه بهتری برسید.

کاربرد انواع جرثقیل سقفی برقی

جرثقیل برقی سقفی از زمان اختراع خود به عنوان بخش مهمی از منظره کاری مورد استفاده قرار گرفته است. آن ها معمولاً در کارهای بلند کردن سنگین و ساخت و ساز استفاده می شوند. انواع مختلفی از جرثقیل های برقی سقفی برای نیازهای مختلف موجود است. هر یک از انواع جرثقیل برقی سقفی برای جوابگویی به نیازهای ویژه کاربران طراحی و ساخته شده است. جرثقیل های سقفی برقی مقرون به صرفه هستند و به طرق مختلف به شما خدمات می دهند.

این جرثقیل های قوی می توانند وزنه های سنگین را به راحتی بلند کنند. آن ها دامنه وسیع تری دارند و می توانند نیازهای مختلف را برآورده کنند. این محصولات به صورت گسترده در انواع صنایع از جمله خودرو سازی، حمل و نقل، صنایع شیمیایی، غذایی و غیره مورد استفاده قرار می گیرند. به صورت مختصر کاربرد انواع جرثقیل برقی سقفی را بررسی خواهیم کرد.

• انواع جرثقیل برقی سقفی طور ایده آل برای استفاده در کارخانه هایی طراحی شده اند که در آن جابجایی و بلند کردن مواد سنگین انجام می شود.
• آن ها در سایت های ساختمانی استفاده می شوند.
• این جرثقیل ها برای رسیدگی به فرآیند ساخت فلز استفاده می شوند از پالایش گرفته تا ارسال.
• این محصولات دارای طراحی انعطاف پذیر و پویا با قابلیت حرکت ثابت هستند. می توان از آن ها برای حمل کالاهای سنگین از یک مکان به مکان دیگر با حداکثر راحتی استفاده کرد.
• برای برخی از کاربرد ها مانند خط مونتاژ تولید یا خط خدمات کارایی دارند.

شما اولین نفری باشید که در مورد این پست نظر می‌دهید.