بهزی

جست و جو در بهزی...

مزایای قالب پریفرم

زمان مطالعه 1 دقیقه

مزایای قالب پریفرم

دقت

تزریق پلاستیک با استفاده از این قالب برای ساخت قطعه های ظریف و حساس عالی است. اگر دیگر تکنیک های ساخت بطری را در نظر بگیرید، می بینید که استفاده از پریفرم باعث می شود بتوانید حتی جزئیات بسیار ریز را هم به طرح محصول خود اضافه کنید.

تکرارپذیری بالا

زمانی که یک قالب ساخته شد، می ‌توان با استفاده از آن یک محصول را چندین بار با همان خصوصیات تولید کرد. تا هنگامی که از این قطعات به خوبی مراقبت شود، شما می توانید از عمر طولانی آن ها مطمئن باشید.

کم شدن هزینه نسبت به محصول تولیدی

معمولا بیشتر هزینه ی مربوط به ساخت این قالب ها در مراحل اولیه و آماده‌سازی صرف می شود. پس از آن تولید هر قطعه با استفاده از پریفرم بسیار ارزان است. همچنین از آنجایی که با کمک این قالب می ‌توان به تعداد انبوه محصول تولید کرد، نسبت هزینه به محصول تولیدی کاهش پیدا می کند.

سرعت بالا

معمولا ماده‌ی پلاستیکی با استفاده از تزریق یا دمش به قالب وارد می شود و شکل آن را به خود می گیرد. از آنجایی که این دو تکنیک سرعت بالایی دارند، روند شکل گیری پلاستیک در این قالب ها در زمان بسیار کوتاهی انجام می شود و سرعت تولید شما را بالا می برد.

سازگاری با محیط زیست

با استفاده از این قالب ها، مقدار اندکی پلاستیک هدر می رود، که این موضوع می تواند خبر خوبی برای دوست‌داران محیط زیست باشد. همچنین به‌طور کلی در فرایند تزریق پلاستیک، امکان بازیابی و استفاده‌ی مجدد از پلاستیک ها وجود دارد و همین موضوع باعث افزایش محبوبیت این فرایند شده است.

شما اولین نفری باشید که در مورد این پست نظر می‌دهید.