بهزی

جست و جو در بهزی...

ویژیگی های تشریفات عروسی

زمان مطالعه 1 دقیقه

ویژیگی های تشریفات عروسی

ویژگی های تشریفات عروسی خوب

عروسی یکی از مهمترین اتفاقاتی است که فقط یکبار در زندگی هر کسی اتفاق می افتد. بنابراین باید خاطره ای خوب و ماندگار را از این روز ثبت کرد. با توجه به اینکه کارهای عروسی بسیار زیاد است، استفاده از یک تشریفات عروسی خوب می تواند سبب برگزاری یک عروسی عالی و بی نقص شود که سالها بعد با به یاد آوردن آن، لبخندی بر روی لب های شما می نشیند

تشریفات عروسی خوب، به تزیینات محل برگزاری عروسی بسیار اهمیت می دهد

قبل از هر چیزی، یکی از مهمترین ویژگی های تشریفات عروسی خوب، استفاده از یک تیم جوان و خلاق است که ایده هایی نو و جذاب را برای عروس و داماد پیشنهاد می دهند که باعث برگزاری هر چه بهتر مراسم عروسی می شود. این ایده ها می توانند باعث متفاوت شدن مراسم شما شوند.توجه به تزئینات محل برگزاری مراسم عروسی یکی از مهمترین چیزهایی است که یک تیم تشریفاتی عروسی خوب باید به آن دقت نماید. در واقع اولین چیزی که مهمانان به آن توجه ویژه ای دارند و در همان بدو ورود به چشم می آید، تزئینات تالار عروسی است که باید خیلی چشمگیر و زیبا باشد. معمولا تیم های تشریفاتی بیشتر بر روی گل آرایی در قسمت های مختلف تالار تمرکز می کنند که سبب می شود تا همه جا زیبا و چشم نواز شود. گل آرایی در قسمت های مختلف، تزئین جایگاه عروس و داماد، تزئین سفره عقد، تزئین کیک، تزئین میز مهمانان و ...، از مهمترین جاهایی است که یک تیم تشریفاتی به بهترین نحو آنها را تزئین می نماید.

توجه به موسیقی از دیگر خصوصیات تشریفات عروسی خوب

موسیقی یکی از بخش های جدانشدنی مراسم های عروسی است که یک تشریفات عروسی خوب، باید بهترین گروه موسیقی را با توجه به سلیقه عروس و داماد برای مراسم آماده نماید. در واقع موسیقی است که می تواند باعث روح دادن به مجلس عروسی شود و هیجان عروسی را بیشتر نماید. بنابراین با انتخاب یک گروه موسیقی مناسب، به مهمانان حسابی خوش می گذرد و خاطره روز عروسی برای همیشه در ذهن مهمانان و عروس و داماد ثبت می شود.

پذیرایی خوب از دیگر ویژگی های تیم های تشریفاتی خوب

نحوه پذیرایی یکی از نکاتی است که همیشه می تواند در ذهن مهمان ها ثبت می شود. بنابراین باید از یک تیم مجرب و زبده برای پذیرایی از مهمانان استفاده شود. یک تیم تشریفات عروسی خوب هم به ظاهر مهمانداران اهمیت می دهد و هم نحوه رفتار آنها را زیر نظر دارد تا از افرادی با سابقه برای اینکار استفاده نمایند. در واقع مهمانداران باید کاملا حواسشان به مهمان ها باشد و در صورت خالی شدن ظرف های میوه، شیرینی و ...، دوباره ظرف ها را پر کرده و با مهمانان با احترام رفتار کنند.

یک تیم تشریفاتی خوب به غذای عروسی بسیار اهمیت می دهد

شام یا ناهار عروسی، یکی از مهمترین قسمت های عروسی است که باید به آن اهمیت ویژه ای داد. بنابراین یک تیم تشریفات عروسی خوب باید در انتخاب و تهیه غذای عروسی بسیار دقت نماید. در واقع باید بدانید که مردم به غذای عروسی بسیار اهمیت می دهند و تا مدت ها این غذا در ذهنشان ماندگار خواهد شد. بنابراین موسسات تشریفاتی عروسی، باید با توجه به بودجه عروس و داماد، بهترین نوع غذا را انتخاب کرده و از کترینگ های باتجربه برای پخت غذا استفاده کنند. از همه مهمتر اینکه باید غذا سر وقت سرو شود و غذا به اندازه مهمانان کافی باشد تا عروسی به بهترین نحو برگزار شود.

یک تیم تشریفاتی عروسی خوب به نورپردازی سالن اهمیت می دهد

نورپردازی سالن عروسی می تواند باعث بهتر برگزار شدن مراسم عروسی شود. یک تیم تشریفات عروسی خوب باید به نورپردازی مهمترین قسمت های سالن عروسی، اهمیت دهد. مثلا نورپردازی های رنگارنگ برای رقص به هنگام خواندن دی جی می تواند فضای عروسی را پر هیجان تر کرده و از همه مهمتر فیلم عروسی شما جذاب تر شود. یک تیم تشریفاتی باید بداند که کی نور سالن را کم و زیاد کند، کجا و چه وقت از چه نورپردازی استفاده کند، از شمع آرایی در برخی قسمت های سالن استفاده نماید و خیلی کارهای دیگر که باعث بهتر شدن مراسم عروسی می شود را می تواند انجام دهد.

دیگر ویژگی های یک تیم تشریفاتی خوب عروسی

یک تیم تشریفات عروسی خوب باید بهترین مزون لباس عروس، آتلیه، گل فروشی و آرایشگاه را به عروس و داماد معرفی نماید. خوش قولی یکی از مهمترین ویژگی های یک تیم تشریفاتی خوب عروسی است که باید عروس و داماد باید در همان ابتدا به آن توجه کنند. در واقع باید برنامه ها طبق قرارداد سر وقت اجرا شوند زیرا کوچکترین تغییر یا بدقولی می تواند سبب بهم ریختن سایر برنامه های عروسی شود. یک موسسه تشریفاتی خوب باید همه چیز را خیلی شفاف مشخص نماید. همه هزینه ها و ریز کارها باید همه مکتوب باشند تا عروس و داماد آنها را مشاهده نمایند. یک تیم تشریفاتی خوب عروسی باید قبل از انجام هر کاری با عروس و داماد هماهنگی های لازم به عمل آید و نظر آنها نیز پرسیده شود. در واقع باید سلیقه عروس و داماد در هر کاری در نظر گرفته شود و مطابق با میل و خواسته آنها کارها پیش برود. یک تیم تشریفاتی خوب باید یک باغ اختصاصی برای عکس و فیلم برداری عروس و داماد آماده کند تا خیال عروس و داماد از هر لحاظ راحت باشد که در یک فضای خصوصی و زیبا می توانند فیلمبرداری کرده و عکس هایی زیبا بگیرند. در جلسه اول دیدار با عروس و داماد، یک موسسه خوب تشریفاتی باید با عروس و داماد مصاحبه کرده تا با علایق و سلیقه های آنها آشنا شده و بتواند متناسب با بودجه عروس و داماد، بهترین امکانات را برای آنها فراهم کرده و یک عروسی خوب و به یاد ماندنی را برای آنها برگزار نماید.

شما اولین نفری باشید که در مورد این پست نظر می‌دهید.