بهزی

جست و جو در بهزی...

انواع مدل پرده پذیرایی

زمان مطالعه 1 دقیقه

انواع مدل پرده پذیرایی

مدل های پرده بسیار گوناگون و متنوع میباشد . مدل های پذیرایی به چهار شاخه اصلی تقسیم میشوند که عبارت اند از :

🟠مدل کلاسیک 🟠سبک اسپرت 🟠مدل ژورنال 🟠مدل مدرن یا مینیمال

🔸🔹پرده پذیرایی سبک کلاسیک🔸🔹

سبک کلاسیک یک محیط سلطنتی ، سنگین و اشرافی ایجاد میکند و قالبا از رنگ های تیره الهام میگیرد . پردهای کلاسیک معمولا بیشترین توجه را به خود جلب میکند.از انواع پرده های کلاسیک میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

🟠پرده مدل شال 🟠پنل به همراه سایه 🟠یقه شل

🔹🔸پرده پذیرایی سبک اسپرت🔹🔸

مدل اسپرت یک سبک امروزی و جدید تر است . استفاده راحت و زیبایی در عین سادگی عوامل تشکیل دهنده سبک اسپرت میباشد . در کل مدل اسپرت به دو عامل بستکی دارد : پارچه اسپرت باشد ، دوخت پارچه اسپرت باشد . مدل دوخت اسپرت عبات است از : پانچ و ساده دوزی و پارچه های اسپرت نیز معمولا از طرح های منظم تشکیل میشوند . این پرده مناسب برای سالن های کوچک است و نسبت به مدل کلاسیک هزینه پایین تری دارد .

🔹🔸پرده پذیرایی سبک ژورنال🔹🔸

اگر علاقه به پرده های خاص و شیک که کمتر کسی آن هارا دیده باشد دارید پرده ژورنال بهترین گذینه است.ژورنال از نوع دوخت بسیار خاص و حرفه ای تشکیل میشود و حساسیت بسیار بالای دارد.هزینه پارچه ، دوخت و لوازم در مدل ژورنال بسیار بالا است که باعث خاص شدن آن میشود.محبوب ترین مدل های ژورنال عبارت است از:

🟠پرده مدل آبشاری 🟠مدل ریورس 🟠پرده رومن

🔸🔹پرده پذیرایی سبک مینیمال (مدرن)🔸🔹

مینیمال سبکی امروزی و جدید است . در این حالت معمولا از مدل های ساده استفاده میشود و مابین سبک کلاسیک و اسپرت قرار دارد.از انواع مدل های مینیمال میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

🟠پرده موج دار 🟠پرده در قد
شما اولین نفری باشید که در مورد این پست نظر می‌دهید.