بهزی

جست و جو در بهزی...

انواع تم عروسی

زمان مطالعه 1 دقیقه

انواع تم عروسی

مزایای استفاده از تم در مراسم عروسی

در واقع با محدود شدن گزینه های انتخابی، از سردرگمی و استرس شما کاسته می شود. همچنین گزینش برای شما آسان تر می گردد. انتخاب رومیزی، پرده ها و حتی خود تالار متناسب با تم مورد نظر دیزاین شده و شما کمتر وقت برای جستجو و انتخاب می گذارید. انتخاب انتخاب دسته گل عروس، گل آرایی و تزیین ماشین عروس، رنگ لباس عروس و … از جمله انتخاب های متعدد می باشد که با در نظر گرفتن مدل مد نظر، مرحله ی انتخاب نیز آسان تر می گردد.
مزایای استفاده از تم در مراسم عروسی
مزایای استفاده از تم در مراسم عروسی

معرفی تم های عروسی

تم های عروسی شامل تم عروسی گل، تم عروسی رنگی، تم عروسی عاشقانه، تم عروسی روستایی و تم عروسی تخیلی می باشد که از انواع تم های غیر اصلی آن می توان تم عروسی پروانه، تم عروسی چتر، تم عروسی هنری، تم عروسی سیب، تم عروسی آلیس در سرزمین عجایب، تم عروسی لگو و تم عروسی باستانی را نام برد.
معرفی تم های عروسی
معرفی تم های عروسی

پیشنهاداتی برای داشتن جشن عروسی جذاب

۱- استفاده از رنگ های ترند سال

یکی از اولین پیشنهادات و روش های جالب توجه، استفاده از رنگ های ترند سال می باشد. با توجه به اینکه هر ساله رنگ و یا رنگ های متفاوتی به عنوان رنگ سال انتخاب می شوند. می توانید از آنها برای تزیین مراسم خود و البته به عنوان تم رنگی جشن بهره ببرید.

۲- انتخاب بر اساس عروسی ایده آل و رویایی خود

قطعا اغلب دختر خانم ها پیش از ازدواج نیز یک عروسی رویایی در ذهن خود دارند که به مرحله ی تصویر سازی می رسد. حالا زمان رخت واقعیت پوشاندن به این رویا و ایده ذهنی می باشد. شاید کاملا عملی نباشد، حداقل می تواند تا حدودی شما را در انتخاب همراهی و یاری کند. گل مورد علاقه، رنگ مورد علاقه، لباس عروس مورد علاقه و یا سبک عروسی مورد علاقه از جمله ملاک های حاضر در این تصویر سازی به شمار می روند.
انتخاب بر اساس عروسی ایده آل و رویایی خود
انتخاب بر اساس عروسی ایده آل و رویایی خود

۳- انتخاب فصل عروسی و تزیین مناسب با آن

در فصلی با آب و هوای معتدل و خوب همچون بهار به کارگیری رنگ های روشن مانند گلبهی و صورتی ملایم مناسب تر است. در فصل گرم تابستان به کار گیری رنگ های سرد و ملایم مناسب تر است. اما در فصول سرد همچون پاییز و زمستان استفاده از رنگ های گرم مانند طلایی و نقره ای مناسب تر است.

۴- مکان برگزاری جشن عروسی

باید باور داشته باشید که همان قدر تزیینات و انتخاب ها می توانید در چگونگی کیفیت عروسی تاثیر گذار باشند، مکان انتخابی برای اجرای مراسم نیز قابل اهمیت و تاثیر گذار می باشد. پس حتما پیش از انتخاب و یا رزرو مکان مراسم عروسی دقت لازم را با در نظر گرفتن تمامی ویژگی ها، جزئیات و تزیینات داشته باشید. و به دنبال آن تم عروسی را هم باید با در نظر گرفتن مکان عروسی برگزینید. انتخاب تم عروسی سیاه و سفید برای جشنی که در باغ و در زمان شب برگزار می گردد، جایز نمی باشد.
مکان برگزاری جشن عروسی
مکان برگزاری جشن عروسی
شما اولین نفری باشید که در مورد این پست نظر می‌دهید.