بهزی

جست و جو در بهزی...

اهمیت رنگ در راهنمای خرید لباس مردانه

زمان مطالعه 1 دقیقه

اهمیت رنگ در راهنمای خرید لباس مردانه
به طور کلی پوشیدن لباس های تک رنگ مخصوصا رنگ مشکی موجب لاغر نشان داده شدن فرد می شود. از طرفی پوشیدن رنگ های روشن مثل کرم، آبی روشن، خاکستری کم رنگ و سفید، فرد را نسبت به وزن واقعی اش چاق تر نشان می دهد. اگر در زمان خرید ست مردانه، رنگ های متضاد انتخاب کنید (به عنوان مثال تیشرت سفید و شلوار مشکی)، بدن به شکل دو تیکه درمی آید و در این حالت بالاتنه، بسیار چاق تر از حالت طبیعی نشان داده می شود. به طور کلی برای ست ها، بیشتر توصیه می شود که آن ها را یک رنگ یا از یک خانواده انتخاب کنید تا هم زیباتر باشند و هم جذابیت بالایی در تن داشته باشند. در نقطه مقابل پوشیدن لباس های با رنگ متضاد، شما را چاق تر نشان می دهد.
اهمیت رنگ در خرید لباس های مردانه فقط معطوف به تیشرت، پیراهن و شلوار نیست. به عنوان مثال در زمان خرید کلاه مردانه، باید رنگ انتخاب شده علاوه بر زیبایی، با رنگ صورت هم تطابق داشته باشد. همچنین رنگ کلاه باید از میان رنگ هایی انتخاب شود، که قابلیت ست شدن بیشتری با سایر رنگ ها داشته باشد. از مهم ترین نکات در انتخاب رنگ برای هرگونه لباس مردانه یا خرید پیراهن زنانه، توجه به رنگ پوست است که قبلا هم به آن اشاره کردیم. به عنوان مثال افراد با پوست روشن، از رنگ های تیره مثل طوسی تیره، مشکی، سرمه ای، آبی تیره و زرشکی می توانند بهره بیشتری ببرند، زیرا این رنگ ها برای آن ها جلوه و جذابیت بیشتری دارند.
در نقطه مقابل، افراد با پوست تیره، دستشان برای انتخاب رنگ در لباس بازتر است اما نباید از رنگ قهوه ای استفاده کنند زیرا تناسب مناسبی با پوست ایجاد نمی‎ کند و به نوعی رنگ تیره را برای فرد به حالت اشباع درمی آورد. همچنین افراد با پوست تیره ترجیحاً نباید کت و شلوار های با رنگ سرمه ای بر تن کنند. کسانی که رنگ پوستشان سبزه است، با استفاده از رنگ های کمی روشن تر یا کمی تیره تر می توانند ترکیب رنگ های جذابی را برای استایل خود بسازند. به طور مثال اگر پوست سبزه دارید، برای داشتن لباس زرد روشن، باید طیف های روشن آن را انتخاب نمایید و برای زرد تیره، باید به سراغ طیف های تیره تر بروند. آقایان در زمان خرید لباس می توانند با توجه به این نکات و البته سلیقه شخصی شان، بهترین لباس را خریداری کنند.
شما اولین نفری باشید که در مورد این پست نظر می‌دهید.