بهزی

جست و جو در بهزی...

هرچه باید درباره ریمل بدانیم

زمان مطالعه 1 دقیقه

هرچه باید درباره ریمل بدانیم

هرچه باید درباره ریمل بدانیم

یکی از مهم ترین بخش های آرایش استفاده از ریمل برای داشتن مژه های پرتر و چشمان زیباتر است. با این حال استفاده از این وسیله آرایشی آن قدرها هم کار ساده ای به نظر نمی آید. چون وقتی وارد یک فروشگاه می شوید با انواع مختلفی از ریمل رو به رو شده و گیج و ویج فکر می کنید کدام اینها به درد من می خورد! قبلأ فقط یک رنگ مشكی برای ریمل ها وجود داشت و کار آرایش کردن با آنها بسیار ساده به نظر می رسید؛ چون وظیفه ریمل ها فقط پر رنگ کردن مژه بود؛ اما بعدها رنگ ها و مدل های متفاوتی به بازار آمدند.

انواع ریمل را بشناسید

استفاده درست از ریمل در درجه اول به انتخاب درست آن ارتباط دارد. برای اینکه بتوانید ریمل مناسب خود را پیدا کنید، باید انواع آن را بشناسید. ریمل های حجم دهنده بیشتر برای کسانی مناسب است که مژه های کم پشت و بی حالت دارند. اگر می خواهید مژه های شما پر شود، می توانید نوع حجم دهنده آن را انتخاب کنید. ریمل بلند کننده برای افرادی که مژه های کوچکی دارند، انتخاب بسیار مناسبی است. این ریمل ها مژه ها را می پوشانند و به آسانی باعث بلندتر دیده شدن آن ها می شوند. ریمل فر کننده مناسب خانم هایی است که مژه های کم و بی حالتی دارند. این ریمل ها شکل و فرم متفاوت و زیبایی مژه ها می دهند. ریمل های ضدآب معمولاً در شرایطی آب و هوایی مرطوب، وقت استفاده از استخر یا برای مهمانی های شب استفاده می شود. البته اگر شما بسیار نگران تعریق و ریزش رنگ ریمل باشید هم می توانید از این نوع ریمل استفاده کنید.
انواع ریمل را بشناسید

نکات مهم درباره استفاده از ریمل

پوشیده شدن بیش از اندازه برس ریمل از مواد داخل ظرف باعث می شود برس ریمل رفته رقته بدشکل و غیرقابل استفاده شود. هفته ای یک بار برس ریملتان را عوض کنید یا آن را با مواد آرایش پاک کن و آب بشویید، سپس با یک دستمال کاغذی آن را به خوبی خشک کنید. در ظرف ریملی که شما برس آن را تمییز نمی کنید، باکتری‌ها شروع به فعالیت کرده و خطرناک می شوند؛ پس این مساله را جدی بگیرید.
لوازم آرایش تاریخ مصرف گذشته، مشکلات پوستی و بیماری های عجیب و غریب ایجاد می کنند. ریمل جزو آن دسته محصولاتی است که هم با چشم سر و کار دارد و هم عمر کوتاهی دارد. بنابراین باید همیشه تاریخ مصرف آن را کنترل کنید.
حرارت بیش از حد می‌تواند باعث شود اکثر لوازم آرایش زودتر از زمان معمول منقضی شوند. بنابراین مراقب جایی که ریملتان را نگهداری می کنید هم باشید. روی میز آرایش شاید جای مناسبی باشد اما به آفتابی که از پشت پنجره روی ریمل می افتد هم دقت کرده اید؟! دمای زیاد عمر این ماده آرایشی را کم و کمتر می کند. برای ریمل‌های ضد آب، بهترین مکان ممکن یخچال است. در غیر این صورت، ریمل را در مکانی خشک و خنک و دور از تابش نور خورشید نگهداری کنید
نکات مهم درباره استفاده از ریمل
همیشه پس از اینکه کارتان با ریمل تمام شد در آن را حسابی ببندید. شما نباید به میکروب‌ها و ذرات خارجی اجازه ورود به هر یک از لوازم آرایشیتان را بدهید.
شما اولین نفری باشید که در مورد این پست نظر می‌دهید.