بهزی

جست و جو در بهزی...

ویژگی‌های یک محصول استاندارد بهداشتی برای بدن چیست؟

زمان مطالعه 1 دقیقه

ویژگی‌های یک محصول استاندارد بهداشتی برای بدن چیست؟

ویژگی‌های یک محصول استاندارد بهداشتی برای بدن چیست؟

برای همه ما تابه‌حال پیش آمده‌است که به بطری لوسیون یا شامپو نگاهی انداخته و متوجه مجموعه‌ای مبهم از مواد شیمیایی شده‌ باشیم. استراتژی‌های بسته‌بندی جذابی که با تاکتیک‌های تبلیغاتی به بازار مصرف عرضه می‌شود، می‌تواند یک فرد را به‌راحتی به خرید یک محصول زیبایی خاص بدون اینکه بداند محصول موردنظر حاوی چه موادی است، جذب کند. ما فکر می‌کنیم که همه‌ی این محصولات تا حدی ایمن هستند و می‌توانند بی‌دغدغه استفاده شوند. واقعا چقدر در مورد محصولاتی که روزانه مصرف می‌کنیم

بسته‌بندی استاندارد محصول:

اولین چیزی که توجه ما را در محصولات بهداشتی بدن جذب می‌کند، بسته‌بندی محصول است. اکثر ما به‌سمت محصولاتی می‎‌رویم که بسته‌بندی شیک و جذابی داشته باشد. اما نباید تنها معیار انتخابی زیبابودن ظاهر آن باشد. سعی کنید از محصولات تیوپی استفاده کنید. زیرا این محصولات علاوه بر سهولت و سرعت استفاده را بالا می‌برند و احتمال تماس دست با کل محتوای داخل بسته و آلوده‌شدن آن را کاهش می‌دهند. دقت کنید که حتما در آن پلمپ باشد.
محصول

تاریخ انقضا و ماندگاری محصول:

به تاریخ تولید و تاریخ انقضای محصول دقت کنید. محصولاتی که ماندگاری بسیار طولانی دارند، میزان مواد نگهدارنده‌ی زیادی دارند که این برای پوست بسیار مضر است.

ترکیبات تشکیل‌دهنده محصول:

به لیبل مواد تشکیل‌‌دهنده محصول دقت کنید. برخی از مواد مورد استفاده در محصولات بهداشتی ممکن است باعث بروز حساسیت در پوست شوند.
شرایط نگهداری محصول

تاییدیه وزارت بهداشت:

حتما دقت کنید که محصول از سمت وزارت بهداشت تأیید شده‌باشد.

شرایط نگهداری محصول:

دقت کنید که محصول را از داروخانه یا فروشگاه‌های معتبر خریداری کنید. محصول نباید در معرض نور مستقیم آفتاب یا رطوبت نگهداری شود. اصولا محصول باید در دمای زیر ۳۰ درجه ساننتیگراد و معمولا در یخچال نگهداری شود. اگر فروشنده استانداردهای نگهداری محصول را رعایت نکند ممکن است مواد داخلی محصول با ظرف حاوی محصول واکنش نشان دهد و نه‌تنها فاسد شود، بلکه باعث تولید موادی مضر برای بدن شود.
شما اولین نفری باشید که در مورد این پست نظر می‌دهید.