بهزی

جست و جو در بهزی...

لیست انواع محصولات بهداشتی بدن

زمان مطالعه 1 دقیقه

لیست انواع محصولات بهداشتی بدن

لیست انواع محصولات بهداشتی بدن

تنوع محصولات بهداشتی بدن بسیار زیاد است. در ادامه انواع محصولات بهداشتی بدن را فهرست کرده‌ایم: شامپو بدن شاور ژل لوسیون بدن ماسک بدن لایه‌بردارها کرم ضدآفتاب کرم ضدچروک کرم مرطوب‌کننده بادی باتر یا کره بدن تونر سرم پوست بالم لب شامپوی مو ماسک مو سرم مو لوسیون مو ضدتعریق دئودورانت خمیر دندان و مسواک نخ دندان و نوار دندان دهانشویه تقویت‌کننده‌های ناخن تامپون، کاپ قاعدگی و نوارهای بهداشتی ژل شستشوی واژن.
محصولات مراقبت از پوست

محصولات مراقبت از پوست

برای اطمینان از داشتن پوستی سالم و ایده‌آل اقداماتی وجود دارد که می‌توانید انجام دهید به این اقدامات روتین پوستی می‌گویند. برخی از این اقدامات شامل موارد زیر است: پوست خود را به‌طور‌منظم با بادی واش یا ژل شستشوی بدن تمیز کنید. پس روزانه دوش بگیرید، می‌توانید این کار را صبح که از خواب بیدار می‌شوید یا شب قبل از خواب انجام دهید. اگر پوست چرب دارید بعد از شستشوی صورت از یک تونر استفاده کنید. اگر پوست خشکی دارید از مرطوب‌کننده استفاده کنید. به‌صورت ماهیانه لایه‌برداری کنید تا سلول‌های مرده پوست از بین برود و رنگ پوستتان روشن شود. برای محافظت از پوست خود در مقابل اشعه‌ ماوراء بنفش خورشید که باعث چروک‌شدن پوست می‌شود، از کرم ضدآفتاب استفاده کنید. علاوه بر مراقبت روزانه از پوست، معاینه منظم پوست خود توسط متخصص پوست از نظر ناهنجاری‌ها، تغییر رنگ یا هر تغییر دیگری را در برنامه خود قرار دهید.
محصولات مراقبت از مو

محصولات مراقبت از مو

محصولات مراقبت از مو برای مراقبت از مو دقیقا مثل مراقبت از پوست، شما به یک روتین مراقبت از موی مناسب احتیاج دارید. شما باید روتین خاص خود را داشته باشید و از محصولاتی استفاده کنید که دقیقا مناسب موی شما باشد. محصولات مراقبت از مو از بسیاری ازمشکلات مو مانند موی چرب، خشکی مو، شوره سر، موخوره و غیره جلوگیری می‌کنند و می‌توانند در درمان این مشکلات هم سهمی داشته باشند. از نوع (خشک، معمولی،چربی) و بافت موی شما (صاف، موج‌دار، فر)، رنگی که برای مو استفاده کرده‌اید، حجم و استحکام ریشه مو همگی در تعیین نوع محصولات مراقبت مو مهم هستند. برای مراقبت از موهای خود کارهای زیر را انجام بدهید: موهای خود را به‌طورمنظم بشویید. شستن منظم موهایتان تضمین می‌کند که پوست سر و موهای شما عاری از آلودگی و چربی اضافی است. از شامپوهای مناسب پوست وموی خود استفاده کنید. به‌شکل صحیح موهای خود را بشویید. موهای خود را به‌طور طبیعی خشک کنید. موهایتان را با محصولات مناسب به‌درستی چرب و آبرسانی کنید. از شانه دندانه پهن و چوبی استفاده کنید. از اتوی مو و یا سشوار به‌طور مرتب استفاده نکنید تا باعث سوختن مو و خشکی مو و حتی ریزش مو نشوند. موهای خود را به‌طورمنظم کوتاه کنید تا دچار موخوره نشوید.
شما اولین نفری باشید که در مورد این پست نظر می‌دهید.