بهزی

جست و جو در بهزی...

نکات مربوط به متریال سرویس خواب

فروشگاه کالای خواب کودک

زمان مطالعه 1 دقیقه

نکات مربوط به متریال سرویس خواب
از جمله متریالی که برای ساخت سرویس خواب مورداستفاده قرار می‌گیرد، عبارت است از ام دی اف، ورق ملامین، چوب و فلز که بسته به سلیقه و بودجه خود می‌توانید هر یک از این موارد را خریداری کنید. اما نکته قابل‌توجه استحکام و کیفیت سرویس چوب‌ها با متریال مختلف است. در اینجا مزایا و معایب هر یک از این متریال را بیان می‌کنیم:
– سرویس خواب چوبی: مزایا: قابلیت اجرای طرح‌های مختلف زیبایی و ظاهری منحصربه‌فرد همراهی همیشگی با مد برخورداری از قابلیت بازیافت طول عمر و ماندگاری بالا معایب: قیمت بالاتر نسبت به سایر متریال نام‌برده شده وزن بالا و در نتیجه دشوار بودن حمل‌ونقل احتمال بروز آسیب‌هایی مانند پوسیدگی احتمال آسیب‌های ناشی از جانوران موذی مثل موریانه – سرویس خواب ام دی اف: مزایا: مقرون‌به‌صرفه از نظر اقتصادی سازگار با محیط‌زیست به دلیل تولید با استفاده از خرده چوب‌های ضایعاتی برخورداری از گستره وسیع طرح و رنگ‌های متنوع و مختلف مقاومت در برابر تغییرات آب و هوایی برخورداری از مقاومت بالا در برابر خش عدم آسیب‌پذیری از جانوران موذی مانند موریانه معایب: در صورت آسیب، شکستگی و ترک خوردگی، به‌سختی قابل تعمیر است. طول عمر کمتر نسبت به چوب – سرویس خواب فلزی: مزایا: متنوع از لحاظ رنگ و سبک طول عمر بالا قابلیت رنگ‌پذیری مقاوم در برابر حرارت بالا و حتی آتش معایب: عدم برخورداری از ظاهر مدرن، جذاب و لوکس احتمال زنگ‌زدگی دشواری در فرایند بازیافت

2- مدل تخت خواب:

دقت کنید با توجه به نیاز خود، اقدام به خرید تخت خواب نمایید. تخت خواب‌ها می‌توانند ساده یا جک دار باشند. البته در حال حاضر انواع بسیار مختلفی از تخت خواب‌ها تولید می‌شود. تخت خواب جک دار برای اتاق‌هایی با فضای کم مناسب‌تر است زیرا از قسمت زیرین آن می‌توانید برای نگه داری وسایل استفاده نمایید.

3- قیمت:

قیمت نیز جزء نکات مهمی است که باید در رابطه با خرید سرویس خواب به آن توجه کنید. نیازی به گفتن ندارد که برای خرید سرویس خواب حتماً باید متناسب با بودجه خود اقدام به خرید کنید. همچنین دقت کنید سرویس خوابی که تحویل می‌گیرید، با میزان هزینه تناسب منطقی داشته باشد.

4- انتخاب مناسب لوازم جانبی:

لوازمی مانند پاتختی، میز آرایش و… جزء لوازم جانبی سرویس خواب محسوب می‌شوند. توصیه ما این است که اگر اتاق شما فضای کافی ندارد، با خرید این لوازم جانبی، فضای اتاق خود را تنگ‌تر نکنید.

5- ابعاد:

ابعاد تخت و کمد یکی از مهم‌ترین مواردی است که باید در خرید سرویس خواب به آن توجه کنید. کودکان، نوجوانان و جوانان هر یک سایزهای متفاوتی دارد. برای مثال اگر برای جوانان از تخت نوجوان استفاده کنید، شخص به دلیل کمبود جا اذیت خواهد شد. پس بهتر است در این رابطه نیز دقت لازم را به خرج دهید.
شما اولین نفری باشید که در مورد این پست نظر می‌دهید.