بهزی

جست و جو در بهزی...

نگهداری از ابزارآلات

زمان مطالعه 1 دقیقه

نگهداری از ابزارآلات

نگهداری از ابزارآلات

هیچکس بهتر از یک صنعتگر نمیتواند حدس بزند که نگهداری و جابه‌جایی ابزارآلات چقدر سخت و دشوار است. اکثر این ابزارها وقتی کنار هم قرار میگیرند سنگین‌تر شده و حمل‌شان سخت‌تر می‌شود. همچنین معمولا آنقدر ارزان نیستند که با خیال راحت و بدون نگرانی آن‌ها را در یک‌ گونی بریزید و ‌روی شانه‌تان بیندازید. در نتیجه به یک ابزار مناسب و کاربردی برای نگهداری و جابه‌جایی ابزارهایتان نیاز دارید. بهترین وسیله برای اینکار، جعبه ابزار و یا کیف ابزار است.
نگهداری از ابزارآلات

تفاوت جعبه ابزار و کیف ابزار صنعتی

شما ترجیح می‌دهید کدامیک از این دو وسیله را برای نگهداری از ابزارهایتان انتخاب کنید؟ برای آن که بتوانید به درستی پاسخ سوال بالا را بدهید، لازم است که با تفاوت این دو محصول آشنا شوید: اولین تفاوت این دو محصول در وزن آن‌هاست. انواع جعبه ابزار صنعتی، چه از جنس فلز باشند و چه پلاستیک، به دلیل ابعاد بزرگتر وزن بیشتری دارند. اما انواع کیف ابزار صنعتی معمولا از جنس پارچه یا برزنت تولید می‌شوند که باعث میشود سبک‌تر باشند. جعبه ابزارها معمولا بزرگتر بوده و فضای بیشتری را به خود اختصاص می‌دهد‌. در حالی که کیف‌ابزار جمع‌و جور تر و کوچکتر است. جابه‌جایی کیف ابزار راحت‌تر است. در حالی که خرید جعبه‌ابزار بیشتر برای کسانی توصیه می‌شود که در یک کارگاه خاص و مکان ثابت مشغول به کار هستند و یا برای حمل وسایلشان از اتوموبیل بهره می‌گیرند.
انواع جعبه ابزار صنعتی

انواع جعبه ابزار صنعتی

حال که با تفاوت جعبه ابزار و کیف ابزار آشنا شدید بهتر است انواع جعبه ابزار صنعتی را هم بشناسید: جعبه ابزار پلاستیکی جعبه ابزار آلومینیومی جعبه ابزار فلزی جعبه ابزار خودرویی جعبه ابزار صنعتی چمدانی انواع جعبه ابزار صنعتی حرفه‌ای جعبه ابزار کارگاهی مدل‌های قفسه‌ای انواع چرخ‌دار
انواع کیف ابزار صنعتی

انواع کیف ابزار صنعتی

انواع کیف ابزار صنعتی به شرح زیر است: کیف ابزار کمری ساک دستی کیف کوله‌‌پشتی کیف ابزار صنعتی رودوشی مدل‌های چمدانی یا چرخ‌دار (که بزرگترین سایز کیف ابزار هستند)
شما اولین نفری باشید که در مورد این پست نظر می‌دهید.