بهزی

جست و جو در بهزی...

پوشش‌های بیمه مان

زمان مطالعه 1 دقیقه

پوشش‌های بیمه مان
این بیمه مانند دیگر بیمه‌های عمر مواردی را پوشش‌ می‌دهد که به شرح زیر است: 🔹سرمایه فوت 🔹معافیت از پرداخت حق بیمه 🔹سرمایه از کارافتادگی 🔹امراض خاص 🔹پوشش هزینه های پزشکی 🔹وام بدون ضمانت

پوشش سرمایه فوت

اگر بیمه‌گذار در طول بیمه عمر فوت کند، سرمایه آن بیمه در اثر فوت به ذینفعان او پرداخت می‌شود که اسامی‌شان که در بیمه‌نامه مشخص است.میزان سرمایه فوت، ۵ تا ۳۵ برابر حق بیمه پرداختی سالانه است. اگر فرد بیمه‌گزار در اثر حادثه یا سانحه فوت کند، در این صورت ۵ تا ۱۴۰برابر حق بیمه سالیانه که توسط شخص پرداخت می‌شود به عنوان سرمایه فوت به اضافه اندوخته بیمه‌نامه به ذینفعان پرداخت می‌شود.

پوشش معافیت از پرداخت حق بیمه

اگر بیمه‌شده در طول مدت بیمه در اثر حادثه یا هرعلتی دچار از کار افتادگی شود، بر اساس قرارداد بیمه مان، دیگر حق بیمه عمر را پرداخت نخواهد کرد و بیمه ایران تا انتهای قرارداد موظف به پرداخت حق بیمه می‌شود.

سرمایه از کارافتادگی

علاوه بر معافیت از پرداخت حق بیمه، شخص در صورت از کار افتادگی کامل و داشتن پوشش سرمایه از کار افتادگی، می‌تو‌اند از سرمایه این پوشش در بیمه‌نامه استفاده کند. سقف این پوشش مبلغ ۱۰۰میلیون تومان است. لازم به ذکر است در صورت از کارافتادگی دائم، می‌توان دریافت مستمری از بیمه ایران را به خدمات دریافتی اضافه کرد. میزان مستمری ۱تا۳ برابر حق‌بیمه پرداختی بیمه‌گذار می‌باشد. مدت زمان پرداختی تا ۱۰ سال است.

پوشش امراض خاص

اگر فرد بیمه‌شده در طول قرار داد، دچار سکته قلبی یا سکته مغزی شود، همچنین اگر عمل قلب باز انجام دهد و یا نیاز به پیوند اعضای اصلی بدن داشته باشد از این پوشش خاص می‌تواند استفاده کند به طوری که میزان سقف تعهد تا ۲۵درصد سرمایه فوت و تاسقف ۲۰میلیون تومان است. حائز اهمیت است که بیماری سرطان جزو پوشش این بیماری‌ها نیست و پوشش جداگانه‌ای دارد.

پوشش هزینه‌های پزشکی

اگر بیمه‌شده دچار حادثه‌ای شود که هزینه پرشکی به آن تعلق بگیرد، می‌تواند از این پوشش تا سقف ۵میلیون تومان استفاده کند.

وام بدون ضمانت

گاهی اوقات در طول قرارداد بیمه، ممکن است مشکل مالی و اقتصادی برای بیمه‌گزار پیش آید که احتیاج به وام و کمک هزینه دارد. یکی از مزیت‌های بیمه عمر مان این است که بعد از گذشت دو سال، می‌توانید تا ۹۰درصد اندوخته بیمه زندگی خود، وام بگیرید. مهمترین عامل برتری بیمه عمر نسبت به بانک، نیاز نداشتن به احتیاج به ضامن، چک، سفته و غیره در دریافت وام بیمه عمر است.
شما اولین نفری باشید که در مورد این پست نظر می‌دهید.