بهزی

جست و جو در بهزی...

ویژگی و کاربرد گونی‌های پروپیلن

زمان مطالعه 1 دقیقه

ویژگی و کاربرد گونی‌های پروپیلن

🔻 ویژگی گونی‌های پروپیلن 🔻

– گونی‌های لمینت قابل بازیافت و استفاده مجدد هستند. – این محصولات زمانی که خیس می‌شوند باعث مرطوب شدن و تخریب محتویات نمی‌شوند، به این دلیل که ضد آب می‌باشند. – این محصولات به طور طبیعی در برابر پارگی مقاومت می‌کنند. – می‌توان روی این گونی‌های لمینت در یک طرف و یا هر دو طرف نوشته‌هایی را چاپ کرد. – از دیگر ویژگی‌های محصولات این است که باعث می‌شود تا محتویات آن به کمک جریان هوای نفس بکشند و رطوبت به داخل آن‌ها راه پیدا نکند. – آن‌ها در مدل‌های مختلفی عرضه می‌شوند و نمای ظاهری خوبی دارند تا جایی که به راحتی می‌توانید وسایل حجیم را در درون آن‌ها جای دهید. – گونی‌های لمینت به راحتی شکل خود را حفظ می‌کند و با انعطاف پذیری و دوام بالا می‌توانید چندین بار آن‌ها را مورد استفاده قرار دهید. – مقاومت این محصولات معمولاً نسبت به گونی‌های پلاستیکی بالاتر است.

⏬ کاربرد گونی‌های لمینت ⏬

مهم‌ترین کاربرد این محصولات شامل این موارد می‌باشد: ◀️ بسته بندی محصولات کشاورزی

گونی‌های لمینت برای ذخیره سازی و حمل و نقل محصولات کشاورزی و یا حتی کود به خوبی مورد استفاده قرار می‌گیرند. علاوه بر آن برای بسته بندی سبزیجات، میوه‌ها و یا مواد شیمیایی این محصولات گزینه خوبی به شمار می‌آیند. ◀️ بسته بندی مواد غذایی

از گونی‌های لمینت به طور فزاینده‌ای برای بسته بندی مواد غذایی مانند ذرت، برنج، آرد و سایر غلات استفاده می‌شود. به همین دلیل است که در این بخش نیز بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرند.

◀️ مهندسی ژئوتکنیک

به طور گسترده‌ای برای راهسازی جاده‌ها، راه آهن، بنادر، معادن و ساختمان‌ها گونی‌های لمینت پلاستیکی به کار گرفته می‌شوند. با ارائه ویژگی‌های فیلتر کردن، تخلیه، جداسازی و ضد تراوش به منظور انتقال مواد و مصالح مورد استفاده قرار می‌گیرند. بسیاری از این گونی‌های لمینت به عنوان سایه بان، چادرهای مسافرتی یا پناهگاه‌های موقت استفاده می‌کنند و همچنین می‌توان از آن‌ها به عنوان جدا کننده محافظ استفاده نمود. علاوه بر این، آن‌ها نقش مهمی در کاهش و جلوگیری از اثرات مخرب سیلاب دارند. از آن‌ها به طور گسترده‌ای در ساخت سد‌ها، سواحل، رودخانه، جاده‌ها و راه‌ها استفاده می‌شود، به این شکل که کیسه‌ها با استفاده از شن پر می‌شوند و در محل مورد نظر قرار می‌گیرند.

شما اولین نفری باشید که در مورد این پست نظر می‌دهید.