بهزی

جست و جو در بهزی...

شناخت جعبه ابزار صنعتی

زمان مطالعه 1 دقیقه

شناخت جعبه ابزار صنعتی

جعبه ابزار صنعتی یکی از مهم ترین و کاربردی ترین وسایلی است که برای نظم بخشیدن به وسایلی که در آن قرار می گیرد و دسترسی آسان به ابزارآلات مورد استفاده قرار می گیرد. این وسیله در تنوع گوناگون در اندازه و جنس های متفاوت ساخته می‌شود. اگر با پیچ و مهره کار می کنید احتمالا یکی از آن ها را دارید. ممکن است اگر در تاسیسات برقی و یا در کارگاه های مکانیکی کار کنید وسیله ای را نیاز داشته باشید تا تمام تجهیزاتی را که میخواهید دم دستتان قرار دهد و نیاز نباشد تا دنبال آن ها بگردید. جعبه ابزار صنعتی یکی از این وسایلی است که به شما کمک می کند اگر شغلی دارید که ابزار آلات زیادی باید دم دستتان باشد، این شرایط را فراهم می کند. بهتر است هنگام خرید جعبه ابزار صنعتی نکاتی را مد نظر قرار دهید و به آنها توجه کنید. خصوصا اگر در شغل شما این وسیله ضروری است باید با ویژگی های آن آشنا شوید تا بتوانید انتخاب درستی داشته باشید.

💠انواع جعبه ابزارصنعتی💠

جعبه ابزار در انواع پلاستیکی و فلزی برای محیط خودرو و منزل و محل کار ساخته می شود. این وسیله در انواع گوناگون و کاربردهای مختلف در بازار وجود دارد که یکی از آن ها جعبه ابزار صنعتی است. دلایل زیادی برای آنکه یک جعبه ابزار در محیط کار و یا در منزل و خودرو داشته باشید وجود دارد. این وسیله برای افرادی که کارهای صنعتی و مکانیکی انجام می دهند و بسیار مناسب می باشد. به طورکل جعبه ابزار صنعتی در کارگاه های صنعتی و مکانیکی همینطور در آتش نشانی و تاسیسات برقی و بسیاری دیگر از کارگاه ها استفاده می شود. همچنین این وسیله می تواند وزنی بالغ بر 300 کیلوگرم و حتی بیشتر را تحمل کند البته وزن خام این محصول زیاد نیست و حدودا برابر با 75 کیلوگرم یا بیشتر خواهد بود. این محصول در رنگ های گوناگون ساخته و وارد بازار میشود.

♦️ مزایای استفاده از جعبه ابزار صنعتی ♦️

جعبه ابزار صنعتی باعث می‌شود تا ابزاری که در آن قرار دارند مثل پیچ و مهره ها و پیچ گوشتی، هنگام نیاز در دسترس باشد و دنبال آن نگردید. این وسیله در اندازه های متفاوتی ساخته می شود و ممکن است چرخ دار و یا بدون چرخ باشد. جعبه ابزار صنعتی و حرفه‌ای کامل ترین نوع این نوع ابزار می باشد و به صورت طبقاتی تقسیم ‌بندی می‌شود و نسبت به انواع دیگر جعبه ابزار ها قیمت بالایی دارد. در این وسیله ابزارهای کاملاً حرفه‌ای و صنعتی از قبیل و ابزارهای برقی و شارژی قرار می‌گیرد. جنس این وسیله ی کاربردی و مهم، فلزی است و ممکن است وزن سنگین را داشته باشد در نتیجه با توجه به تعداد ابزاری که باید همواره دم دستتان باشد اندازه ی آن را انتخاب کنید.

❗️نکات مهمی که در زمان خرید این محصول باید به آن دقت کنید❗️

برای اینکه جعبه ابزار صنعتی استانداردی را تعیین کنید باید نکاتی را مد نظر قرار دهید از جمله، نوعی را انتخاب کنید که حمل آن برای شما آسان باشد بهتر است این وسیله چرخ دار باشد تا به راحتی آن را جا به جا کنید. استحکام بدنه این ابزار باعث می‌شود که درصورت ضربات متعدد، آسیبی به آن وارد نشود و مقاومت کافی را داشته باشد. ممکن است این وسیله به خاطر وزن سنگین از دست شما رها شود در نتیجه وسایل داخل آن آسیبی نخواهد دید و یا کمتر آسیب می بینند. جنس این وسیله طوری است که آب در آن نفوذ نمی کند و وسایل داخل ان زنگ نمیزنند. در بازار ایران جعبه ابزار صنعتی با کیفیت و محل ساخت و قیمت های متفاوت وجود دارند و شما بسته به نیاز خود می توانید آن را تهیه کنید. با توجه به اینکه وسایل مهمی در این جعبه قرار می گیرند در نتیجه ممکن است که به سرقت رود پس بهتر است نوعی را تهیه کنید که دارای قفل می باشد. اگر هنگام مراجعه برای تعمیر مشکلات برقی و مکانیکی نیاز است تا جعبه ابزار را با خود همراه داشته باشید و نوع چرخ دار آن سنگین و غیر قابل جابه جایی به نظر می رسد می توانید این جعبه را در سایز کوچک تهیه کرده و در موارد ضروری وسایل مورد نیاز را در آن قرار داده و آن را به راحتی حمل کنید. جعبه ابزار صنعتی در سایز کوچک دیگر امکانات اندازه ی بزرگ آن را ندارد و فقط جهت حمل و نقل آسان ساخته شده است. برای آن که وسایل داخل ان هنگا مجابه جایی نریزد دارای قفل است. جعبه ابزار صنعتی دارای کشو می باشد. تعداد این کشو ها متفاوت است. ممکن است در بازار جعبه ابزار ها با تمام ابزار آلات در داخل آن به فروخته شود که در نتیجه قیمت بالایی خواهند داشت. ابزاری که در این وسیله قرار میگیرد میتواند پیچ گوشتی و آچار و انبر باشد و یا سوهان و ست کامل بکس و غیره را داشته باشد. فقط کافی است تا بعد از اینکه وسایل را از ان برداشتید دوباره سر جایش قرار دهید و در استفاده بعدی دنبال آن نگردید.

شما اولین نفری باشید که در مورد این پست نظر می‌دهید.