بهزی

جست و جو در بهزی...

دستگاه رول کن سفره یکبار مصرف چیست

زمان مطالعه 1 دقیقه

دستگاه رول کن سفره یکبار مصرف چیست

صفر تا صد دستگاه رول به رول سفره

دستگاه رول کن سفره یکبار مصرف چیست, سفره یکبار مصرف یکی از دستگاه های پر اهمیت و پر کاربرد در بازار امروز به شمار می آید. در این مقاله در مورد خط تولید دستگاه رول به رول سفره یکبار مصرف مفصل صحبت خواهیم کرد.

دستگاهی که در این مقاله مورد بررسی قرار میگیرد دستگاه رول به رول سفره است که به دو نوع مختلف تقسیم میشود.

دستگاه رول به رول سفره یکبار مصرف تک رول دستگاه رول به رول سفره یکبار مصرف دو رول این دستگاه یکی از بهترین دستگاه هایی است که کاربرد و کارایی بسیار بالایی در رول به رول سفره یکبار مصرف، نایلون، پلاستیک زباله و غیره دارد. این دستگاه با داشتن قابلیت های فوق العاده تولید و به بازار عرضه شده است.

انواع دستگاه رول به رول سفره

همانطور که میدانید دستگاه رول کن سفره در دو نوع متفاوت آن در بازار موجود می باشد که عبارتند از:

* تک رول * دو رول هر یک از این دستگاه ها از ویژگی های خاص خود بر خوردار است که در زیر توضیح می دهیم:

دستگاه رول و پرفراژ سفره تک رول

میزان تولید در هر ساعت 120 عدد رول

اشغال کمتر فضای مورد نظر فاقد بو و صدا برق تک فاز خانگی داشتن گارانتی یک ساله خدمات پس از فروش نیازمند به یک اپراتور

دستگاه رول به رول سفره دو رول

میزان تولید در هر ساعت 300 عدد

اشغال کمتر فضای مورد نظر تولید انواع دستمال کاغذی نیازمند به یک اپراتور داشتن گارانتی یک ساله خدمات پس از فروش لازم به ذکر است بدانید برجسته ترین تفاوت این دو نوع دستگاه رول به رول سفره، در میزان تولید و عملکرد آنها می باشد. این دستگاه پرکاربرد به طور همزمان عمل رول کردن و پرفراژ سفره را انجام میدهد.

دستگاه رول سفره یکبار مصرف و نحوه عملکرد آن

یکی از کاربردی ترین دستگاه های بسته بندی محصولات دستگاه رول سفره یکبار مصرف است. عملکرد این دستگاه به گونه ای است که ابتدا نایلون را از دستگاه خارج کرده سپس در وزن های تعیین شده رول میکند.

لازم به ذکر است بدانید در خلال عملکرد این دستگاه، سفره های تولید شده از طریق دریچه مخصوص به دستگاه وارد شده و بر روی قسمت ریل دستگاه قرار میگیرند. در این مرحله رول های مقوایی که از استحکام فوق العاده ای برخوردار هستند بر روی میله رول قرار میگیرند. سپس سفره با عبور از ریل به واسطه موتور ابتدایی دستگاه رول به رول سفره، کشیده میشود و با پیچیدن به دور رول مقوایی، آن را احاطه میکند. این عمل همچنان تکرار شده تا زمانی که وزن رول به میزان تعیین شده آن برسد. پس از متوقف شدن، رول از دستگاه خارج شده و آماده بسته بندی میباشد.
شما اولین نفری باشید که در مورد این پست نظر می‌دهید.