بهزی

جست و جو در بهزی...

چه وسایلی در دسته لوازم الکتریکی قرار می‌گیرند؟

زمان مطالعه 1 دقیقه

چه وسایلی در دسته لوازم الکتریکی قرار می‌گیرند؟

اگر به دنبال عمده فروشی لوازم الکتریکی هستید، بهتر است بدانید که چه کالاهایی در زیر دسته محصولات چنین فروشگاهی قرار می‌گیرند:

· کلید و پریز:
از جمله مهم‌ترین و نام‌آشناترین محصولات در دسته لوازم الکتریکی کلید و پریز هستند. این دو وسیله، در هر نقطه‌ای از خانه کاربرد دارند و از جزئیاتی هستند که باید در انتخاب آنها دقت شود. زیرا نه تنها از نظر ایمنی مهم هستند، بلکه زیبایی ظاهری آنها هم در زیبایی خانه تاثیرگذار است. لازم به ذکر است که کلیدها انواع بسیار متنوعی دارند، از جمله کلید تک پل، دوپل، صلیبی و بسیاری دیگر که همه در همین زیر دسته قرار می‌گیرند. · فیوز:
از دیگر وسایلی که در یک عمده فروشی لوازم الکتریکی پیدا می‌کنید فیوز است. از آنجایی که تغییرات در جریان الکتریکی ممکن است سبب آسیب رسیدن به وسایل برقی شوند، یک فیوز با کنترل تغییرات الکتریکی ناگهانی وسایل برقی از جمله تلویزیون، یخچال، کامپیوتر و… را از خرابی حفظ می‌کند. فیوز انواع متنوعی از جمله فیوز تک پل، دو پل، سه پل و چهار پل دارد که در فروشگاه دلند پلاس با ضمانت 5 ساله ارائه می‌گردد. · قطعات هم ردیف
لوازمی از جمله دو راهی، سه راهی، پنج راهی که امکان وصل کردن چند دو شاخه را به یک پریز می‌دهند، در دسته قطعات هم ردیف قرار می‌گیرند. این قطعات نیز از جمله لوازم پرکاربردی هستند که مانند سایر لوازم الکتریکی، وجود فاکتور ایمنی در آنها هم اهمیت بالایی دارد.
شما اولین نفری باشید که در مورد این پست نظر می‌دهید.