بهزی

جست و جو در بهزی...

قطعات هیدروکن 2

زمان مطالعه 1 دقیقه

قطعات هیدروکن 2

کف گرد

کف گرد  به ‌عنوان یکی از قطعات مهم برای جلوگیری از سایش سنگ شکن‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد و می‌دانیم که چه تاثیر مستقلی می‌تواند روی روند تولید و سرعت کار داشته باشد. با اتکا به چنین حقیقتی باید از باتمشل هیدروکن هم بهره برد تا روند تغییر در اندازه دهانه خروجی به‌صورت کامل کنترل شود و بتوانیم تولیدات موجود را به حد نهایی برسانیم. این حد نهایی قطعا سنگ شکن را دچار فشار زیادی می‌کند و لزوم تولید قطعاتی مانند تاپ شل هیدروکن که بتواند این فشار را کم کم از سنگ شکن بردارد، احساس می‌شود. در کنار این معضل می‌توانیم به هدسنتر هیدروکن هم اشاره کنیم که هزینه نگهداری از سنگ شکن را برای معدن داران ساده‌تر می‌کند و آن‌ها با فراغ بازتری می‌توانند عملیات را کنترل کنند.

کف گرد تخت

در مورد کف گرد تخت باید اذعان کرد که مصالح در ابعاد مختلف می‌توانند آسیب زیادی به سنگ شکن برسانند. حال با چنین وضعیتی باید از گلدانی هیدروکن در کنار کف گرد تخت هیدروکن استفاده کنیم تا سنگ‌های سخت مخصوصا با اندازه‌های کوچک آسیب کمتری به روند کار سنگ شکن‌ها وارد کنند و پوسته هوزینگ هیدروکن بتوانند کار اصلی خودش را بدون سایش در بدنه خود انجام دهد. سایش همواره یکی از معضلات سنگ شکن‌ها بوده است و شفت اصلی هیدروکن را تحت تاثیر قرار می‌دهد. شفت اصلی وظیفه گرداندن دهانه خروجی را دارد و اگر در کار آن خللی وارد شود، می‌تواند تاثیرات جبران ناپذیری را روی پیستون هیدروکن داشته باشد.
کف گرد تخت

کف گرد استیل

کف گرد استیل آخرین موردی است که کارفرمایان می‌توانند برای روان سازی خط تولید سنگ برای قطعات سنگ شکن هیدروکن به‌کار گیرند و نسبت به دیگر کف گرد‌ها، همچون کف گرد عدسی هیدروکن، می‌توانند کمترین آسیب را به شفت هوزینگ هیدروکن بگذارد. واحدهای نشانگر وضعیت هم همین موضوع را اثبات می‌کنند و بارها دیده‌ایم که اوضاع بحرانی یا متوسط می‌تواند توسط پالونی کوچک و بزرگ هیدروکن به حالت سبز و تائید نهایی برسد. پاک اسپایدر هیدروکن را باید در کنار اسپیسر هیدروکن مورد استفاده قرار داد تا مخزن دچار جریان‌های بالا نشود و بتوانیم از طریق درپوش های هوزینگ هیدروکن، آن را به جریان انداخته و تنظیم درستی روی آن به‌کار ببریم.
کف گرد استیل

دنده کرانویل پینیون

دنده کرانویل پینیون به‌منظور انتقال نیرو به موتور سنگ شکن کاربرد دارد و فیبر تخت هیدروکن را درگیر خود می‌کند. گفتنی است که رینگ کرانویل هیدروکن از جنس سخت ساخته می‌شود تا عملیات انتقال نیرو به بازوان سنگ شکن به‌خوبی انجام گیرد و بتوانیم آسیب کمتری را در رینگ گردگیر چدنی هیدروکن داشته باشیم. این روند باعث می‌شود که سر و صدا همچنان در آرام‌ترین وضعیت باشد و گردگیر بتواند کار اصلی خودش را انجام دهد. دنده پینیون هیدروکن هم بدین ترتیب کارایی خودش را حفظ می‌کند و کافی است که کفه هیدروست هیدروکن سریع بازوان را تنظیم کرده و بتواند نشانگر را در وضعیت سبز نشان دهد."
دنده کرانول

شفت اصلی هیدروکن

شفت اصلی وظیفه مهمی دارد که توسط بوش اکسنتریک به‌چرخش درمی‌آید و کمک می‌کند که کنترل جک هیدروکن به‌درستی کار کند. حال باید بدانیم که هوزینگ چیست. هوزینگ در اندازه‌های بسیار کوچک ساخته می‌شود و معمولا هم هوزینگ پمپ و هوزینگ گیربکس از جنس‌های چدن و فولاد ساخته می‌شود. و هوزینگ هیدروکن برای استفاده از سنگ شکن مورد استفاده قرار می‌گیرد و می‌تواند تاثیری زیادی روی قیمت شفت غلاف هیدروکن داشته باشد. غلاف شفت به‌صورت پشتیبان برای شفت اصلی کاربرد دارد و می‌تواند توسط پمپ شفت غلاف به‌حرکت در بیاید."
شفت اصلی هیدروکن

هد سنتر هیدروکن

هد سنتر هیدروکن یکی از قطعات مخروطی سنگ شکن مرحله میانی است که باعث مقاومت بالا در برابر سایش می‌شود. کانکیو منتل فولاد مازندران سازگاری بالایی هد سنتر دارند و معمولا منتل فولاد مازندران می‌توانند توسط آن تنظیم شده و سایش کمتری در برابر سنگ‌های سخت داشته باشد

تانک روغن کاری قطعات هیدروکن

تانک روغن کاری با استفاده از مهره سر شفت هیدروکن به‌راحتی برای کاهش هزینه‌های نگهداری و بالابردن کارایی سنگ شکن کاربرد دارد و مستقل از بلبرینگ هیدروکن کار می‌کند. ناگفته نماند که درپوش های هوزینگ هیدروکن در این حالت روغن را به قطعات می‌رسانند تا اطمینان حاصل به‌منظور اورینگ و پکینگ و کاسه نمد در دستگاه حاصل شود.

شیر برقی هیدروکن

شیر برقی در قطعات هیدروکن باعث می‌شود که واشرهای هیدروکن کمتر دچار ساییدگی شوند و غلاف سر شفت هم کمتر نیاز به تعمیرات اساسی داشته باشد. این تعمیرات کاملا به رینگ مهره شفت هیدروکن آسیب می‌رسانند و کار را برای مهندسین این حوزه بسیار سخت می‌کنند. در واقع این پیچ و مهره های هیدروکن هستند که در جای سختی قرار گرفته‌اند و آچارهای اصلی و گوه هیدروکن هم در اکثر مواقع نمی‌توانند مشکل را شناسایی کنند. در این میان دسته موتور هیدروکن دچار حریق می‌شود و بدلیل عدم شناسایی می‌تواند خسارات جبران ناپذیری به روند تولید وارد کند.

پمپ روغن هیدروکن

همانطور که گفته شد شفت اصلی هیدروکن کمک می‌کند که منتل و کانکیو 2 به‌موقع باز و بسته شوند و سنگ‌ها در ابعاد دلخواه مشتریان وارد چرخه خروجی شوند. در این میان منتل 2 و منتل 4 وارد می‌شوند و با چفت و بست شدن همراه کانکیو 4 کارایی بسیار بهتری را تحویل خروجی می‌دهند. پمپ روغن در این حالت کارایی بزرگی در روغن کاری عمل می‌کند و با هزینه کمتری می‌توانیم در همان ابتدای کار، آن‌ها را به سمت بی سر و صدایی و روان بودن سوق دهیم. گفتنی است که بوش استیل هیدروکن و بوش فولادی هیدروکن هم بدون نیاز به بازکردن سنگ شکن می‌توانند در جای مناسب قرار گیرند و روند کار را برای کارفرما ساده‌تر کنند.

خنک کننده یا کولر هیدروکن

خنک کننده هیدروکن یا کولر در معدن‌های مراکز کشور اهمیت بسیار زیادی دارند و باید از وارد شدن خطرات احتمالی جلوگیری کنند. در این حوزه باید بدانید که کنترل جک هیدروکن دچار ذوب می‌شود و فشار شکن هیدروکن هم نمی‌توانند کارایی خودش را بدون وجود تانک روغن کاری هیدروکن به‌درستی انجام دهد. در چنین شرایطی باید بوش اسپایدر به‌ کمک روان کردن بازوهای دستگاه سنگ شکن بشتابد و بدین ترتیب کانکیو منتل هیدروکن بتوانند اندازه‌های مورد نیاز را تحویل دهند.

آچارهای اصلی و گوه هیدروکن

آچارهای اصلی و گوه هیدروکن

درپوش های هوزینگ هیدروکن

درپوش های هوزینگ هیدروکن

دسته موتور هیدروکن

دسته موتور هیدروکن
شما اولین نفری باشید که در مورد این پست نظر می‌دهید.