بهزی

جست و جو در بهزی...

مزایای سیخ استیل

زمان مطالعه 1 دقیقه

مزایای سیخ استیل
کباب گوشت، مرغ یا کباب کوبیده از جمله پرطرفدارترین غذاهایی است که افراد مختلف به رستوران‌ها و آشپزخانه‌های صنعتی سفارش می‌دهند. به‌همین جهت، طبیعی است که صاحبان مجموعه‌های صنعتی غذایی به‌ دنبال خرید بهترین تجهیزات و مواد غذایی برای پخت عالی انواع کباب باشند. این غذای محبوب که از شمال تا جنوب ایران طرفدار دارد، اگر با استفاده از سیخ استیل طبخ شود کیفیت و طعم بهتری خواهد داشت.
بسیاری از افراد بر این باورند که تنها با خرید گوشت مرغوب و عالی می‌توان کباب‌های لذیذ و خوش طعمی را آماده کرد. در حالی که اگر تجهیزات باکیفیت برای طبخ در اختیار نباشد، نتیجه مطلوب حاصل نخواهد شد. تاکنون به این نکته فکر کرده‌اید که چرا برخی از رستوران‌ها کباب‌های لذیذتری دارند؟ دلیل این امر در اصل استفاده از تجهیزات عالی هم‌چون سیخ استیل است که موجب می‌شود، گوشت به خوبی پخته شود. به بیان ساده‌تر هیچ آشپزخانه‌ی صنعتی نیست که بدون استفاده از سیخ‌های استیل، بتواند چندین پرس در طول روز کباب‌های خوش طعم و عالی آماده کند. استفاده از سیخ‌های جنس استیل در آشپزخانه‌های صنعتی کوچک و بزرگ یک توصیه پزشکی نیز هست

مزایای سیخ استیل:

⬅ استیل به عنوان فلزی ضد زنگ و محکم بسیار پرکاربرد است و سیخ‌های ساخته شده از این جنس طول عمر و دوام بالایی دارند. ⬅ به جهت کیفیت بالا و مقاومت بالایی که استیل در برابر حرارت مستقیم دارد، دسته سیخ‌های استیلی خیلی دیر داغ شده و کار کردن با آن راحت‌تر است. ⬅ در طراحی سیخ استیل نوک آن را به صورت تیز در می‌آورند تا راحت‌تر وارد بافت گوشت و مرغ شود. ⬅ از آنجا که عموماً استیل‌های باکیفیت نچسب هستند؛ گوشت پس از پخت بسیار آسان و تنها با یک حرکت دست از سیخ جدا خواهد شد.
بنابراین به وضوح روشن است که خرید سیخ کباب از جنس استیل معقولانه‌ترین کاری است که آشپزخانه‌های صنعتی انجام می‌دهند. این نوع سیخ‌ها علرغم اینکه قیمت بالاتری نسبت به سایر انواع سیخ خواهند داشت، با طول عمر و کارکرد مستمری که دارند، انتخابی عالی و مقرون به صرفه به شمار می‌روند.
شما اولین نفری باشید که در مورد این پست نظر می‌دهید.