بهزی

جست و جو در بهزی...

✳️سنگ جوشقان یکی دیگر از سنگ های معدنی است که پودر و سنگ دانه بندی شده آن جهت مصارف ساختمانی و صنعتی و هنری و غیره مورد استفاده قرار میگیرد.سنگ جوشان از نظرشیمیایی و نوع بلور بندی شباهت بسایر زیادی به سنگ مرمریت دارد این سنگ از نظر اختلاط و جذب دوغاب سیمان در سطح بالایی قرار دارد و در نتیجه نمای اجرا شده آن کاملا یکپارچه خواهد بود و مقاوت بالایی در برابر شرایط محیطی از خود نشان خواهد داد.
✳️سنگ جوشقان به علت جذب سیمان بالا در ملات شسته سیمانی باعث می شود سطحی بدون ترک و شکستگی در پایان کار ایجاد شود از این رو استفاده از پودر جوشقان برای بدست آوردن سطح بدون ترک حتی در سیمان کاری (سیمان سفید) و یا سایر نماهای سیمانی واجب و ضروری است.
✳️پودر جوشقان و سنگ جوشقان یکی از اجزای اصلی نمای شسته ی سیمانی می باشد و قرار گرفتن آن در کنار سایر سنگ های رنگی طبیعی اختلاف رنگ و زیبایی بی نظیری ایجاد می کند.
✳️از موارد مصرف جوشقان می توان در سنگ فرش ها ،نمای شسته ، مصارف در آکواریوم ها زینتی و مجسمه سازی و غیره نام برد،همچنین در مناطقی که رطوبت محیط بالاست و امکان اجرای سطح گچی مقدور نیست بهترین مصالح جهت سفید کاری محیط داخلی می باشد.

ویژگی های سنگ جوشقان

⚡️رنگ سفید منحصر بفرد ⚡️تراکم مناسب ⚡️مقاومت فشاری مناسب ⚡️مقاومت سایشی مناسب ⚡️ساب پذیری نسبتا خوب

کاربرد سنگ جوشقان

⚡️دیوار پارکینگ ⚡️دیوار راه پله ⚡️دیوار نورگیر ⚡️دکوراتیو ⚡️محوطه سازی ⚡️نمای پشت
از سنگ دانه بندی جوشقان در قیرگونی، خوراک دام، و سندبلاست نیز کاربرد دارد.سنگ جوشقان پس از سنگ کوبی در نمره بندی مختلف در نماسازی ساختمان و محوطه کاربرد دارد. پودر سنگ جوشقان کاربردهای فراوانی در اجرای نمای ساختمان، سنگ فرش، مجسمه سازی و ساخت بتون و … دارد که در محصول پودر سنگ جوشقان به آن پرداخته می شود.
شما اولین نفری باشید که در مورد این پست نظر می‌دهید.