بهزی

انواع یخچال فروشگاهی

زمان مطالعه 1 دقیقه

انواع یخچال فروشگاهی

❇️ فریزر ایستاده فروشگاهی ❇️

فریزر ایستاده فروشگاهی، همان‌طور که از اسمش مشخص است به‌صورت ایستاده در داخل فروشگاه‌ها قرار می‌گیرد. انواع فریزر ایستاده فروشگاهی عبارت‌اند از تک درب، دو درب و سه درب. دلیل وجود نام فریزر به‌جای یخچال، درجه سرمای بیشتر در مقایسه با دیگر یخچال های صنعتی است.

این نوع فریزر های فروشگاهی به دلیل کم عرض بودنشان، مناسب‌ترین گزینه جهت استفاده در فضاهای کوچک هستند. تعداد زیادی نوشیدنی در هر طبقه از این یخچال های فروشگاهی جای می‌گیرد.

وجود شیشه سه جداره که به‌وسیله گاز آرگون پر شده است باعث می‌شود این یخچال صنعتی از برچسب انرژی a که به معنای مصرف بهینه انرژی است، برخوردار

باشد. این ویژگی همچنین باعث می‌شود یخچال فروشگاهی شما در برابر صدمات احتمالی نیز مقاوم‌تر باشد.

اگر فریزر ایستاده فروشگاهی را از کارخانه‌های داخل کشور سفارش دهید، می‌توانید قسمت بیرونی یخچال را با روکشی که حاوی لوگوی فروشگاه خودتان است، شخصی‌سازی کنید.

❇️ فریزر خوابیده فروشگاهی ❇️

فریزر خوابیده برعکس فریزرهای ایستاده، به‌صورت یک صندوق بزرگ حاوی مواد غذایی به نظر می‌آید. انواع فریزر خوابیده فروشگاهی در دو مدل فریزر صندوقی و ویترینی در بازار موجود هستند. فریزرهای صندوقی در حقیقت همان یخچال های بزرگی هستند که در زمان‌های قدیم جهت نگهداری بستنی در سوپرمارکت‌ها کاربرد زیادی داشتند.

فریزر های فروشگاهی خوابیده ویترینی عرض زیادی دارند. این ویژگی موجب می‌شود در فروشگاه‌های زنجیره‌ای بزرگ، کاربرد فراوانی داشته باشند. فریزرهای ویترینی، با داشتن یک درب شیشه‌ای در قسمت بالایی یخچال، گزینه بسیار خوبی برای نمایش دادن محصولات هستند.

شما اولین نفری باشید که در مورد این پست نظر می‌دهید.