بهزی

مدل‌های کفش زنانه برای فصل‌های سرد

زمان مطالعه 1 دقیقه

مدل‌های کفش زنانه برای فصل‌های سرد

بوت

بوت‌ها یکی از محبوب‌ترین مدل‌های کفش زنانه برای فصل‌های سرد هستند. آن‌ها دارای ساق بلند و بسته هستند و پا را از سرما و برف محافظت می‌کنند. بوت‌ها در طرح‌ها و سبک‌های مختلفی از جمله بوت آنکل، بوت کشی، بوت چرمی و بوت چرمی زیپ دار موجود هستند.

نیم بوت جلو باز

در نظر بسیاری از افراد، نیم بوت جلو باز را باید چهار فصل نامید. این مدل از نیم بوت یا بوت، قابل ست کردن با هر نوع تیپی بوده و همچنین بیشتر مناسب روز‌های سرد و خنک سال است. رنگ مشکی نیم بوت‌های جلو باز از محبوبیت بیشتری نسبت به دیگر رنگ‌ها برخوردار است.

بوت چلسی

پاشنه کفش زمستانه دخترانه اسپرت مدل بوت چلسی، تخت یا با پاشنه کوتاه حدود ۵ سانتی‌متری است. این مدل کفش زمستانه زنانه اسپرت، بسیار راحت بوده و از مهم‌ترین مشخصات آن، عدم بند و وجود دو کش نرم روی قسمت ساق پا اشاره کرد. همچنین این مدل کفش زمستانه به واسطه این مشخصات ظاهری در میان انواع کفش زمستانه زنانه، از انعطاف‌پذیری بسیار بالا برخوردار است.

کفش اسنوبورد

این نوع کفش‌ها اصلاح شده‌اند برای استفاده در ورزش‌های زمستانی مانند اسکی و اسنوبورد. آن‌ها دارای طراحی مقاوم در برابر سرما، ضدآب و سطح ضد لغزش هستند.

کفش چرمی زمستانی

این نوع کفش‌ها دارای طراحی چرمی بسته و سبک هستند. آن‌ها معمولاً داخلی‌های آبگریز و پشمین دارند که پا را در برابر سرما گرم نگه می‌دارند.

کفش بالاست

کفش بالاست یا اوور‌نی، کفشی با ساق بلند و پاشنه کمی بلندتر است که پا و ساق را در برابر سرما حفظ می‌کند. آن‌ها معمولاً از موادی مانند چرم، جین و یا نخ ساخته می‌شوند.

بوت شیک جورابی

کفش زمستانه زنانه اسپرت جورابی، از ساق‌های جورابی شکل، تشکیل شده و حالت کشی آن، پوشیدن برای خانم‌ها را راحت کرده است. این مدل از کفش زمستانه دخترانه اسپرت در میان انواع کفش زمستانه زنانه، به دلیل نوع طراحی زیبا با استقبال بسیاری مواجه شده است.
شما اولین نفری باشید که در مورد این پست نظر می‌دهید.