بهزی

جست و جو در بهزی...

مزایای دستگاه تصفیه آب

زمان مطالعه 1 دقیقه

مزایای دستگاه تصفیه آب

فواید نوشیدن آب فیلتر شده کدام است؟

می دانیم که آب شهری که از طریق لوله کشی به دست ما می رسد، حاوی رسوبات و احتمالا سمومی است که نوشیدن آنها به همراه آب، بدن را با مشکلاتی همراه می کند. در فرآیند تصفیه تمامی این مضرات از آب گرفته شده و آبی سالم وارد بدن ما می شود. مصرف آب خالص و سالم باعث افزایش موارد زیر می شود: کاهش وزن هیدراتاسیون پوست سم زدایی

10 دلیل برای تصفیه یا فیلتر کردن آب شهری:

آب تصفیه شده مقرون به صرفه تر از آب بطری است.

آب تصفیه شده سالم تر از آب مقطر، آب قلیایی و آبهای “ویتامینه شده ” است.

آب تصفیه شده بهتر از شیر آب است.

آب تصفیه شده بدن را از انواع بیماری ها محافظت می کند.

آب تصفیه شده باعث حذف کریپتوسپوریدیم و ژیاردیا می شود که به کاهش خطر ابتلا به بیماری های دستگاه گوارش می انجامد.

آب تصفیه شده برای بهبود سیستم ایمنی کودکان بسیار مهم است.

آب فیلتر شده هیدراتاسیون پوست را بهبود می بخشد.

فیلترهای آب آخرین خط دفاعی بین بدن و بیش از 2000 سموم شناخته شده هستند.

آب فیلتر شده نسبت به بطری های پلاستیکی برای حفظ محیط زیست بهتر است.
مزایا دستگاه تصفیه آب
توجه
توجه داشته باشید که اگر شما از دستگاه های تصفیه آب غیر استاندارد استفاده کنید، مشکل دیگری که می تواند برای تان ایجاد شود این است که این دستگاه های نه تنها مواد شیمیایی اضافی را به خوبی از آب نمی گیرند، بلکه خود مقداری مواد شیمیایی هم به آب اضافه می کنند و این مشکلات را چند برابر می کند. پس حتما دقت داشته باشید که اولا دستگاه تصفیه آب خود را از جای معتبری خریداری کنید. پیشنهاد ما به شما استفاده از سیستم های تصفیه RO است که از سیستم اسمز معکوس برای تصفیه آب استفاده می کنند. در کنار این ها یکی از مضراتی که برای آب تصفیه شده برشمرده اند این است که چنین آبی خاصیت قلیایی خود را از دست داده و اسیدی می شود. اگر آب تصفیه شده شما اسیدی شده باشد، نه تنها فایده ای ندارد که مضر هم هست. اما شرکت‌های بزرگ تولیدکننده دستگاه تصفیه آب با اضافه کردن فیلترهایی برای غنی شدن آب از نظر مواد معدنی و همچنین اضافه کردن خاصیت قلیایی به آب این مشکلات را مرتفع کرده و اتفاقا آب را با کیفیت بهتری از نظر مواد معدنی و خاصیت قلیایی که بر خلاف اسیدی است آماده نوشیدن می‌کنند.
هنگامی که یک دستگاه تصفیه آب را به سیستم آب خود نصب می کنید، مواد معدنی که باعث صدمه طولانی مدت به وسایل خانگی شما از قبیل بخاری آب، شستشوی ظرف و دستگاه های قهوه ساز می شود را از بین می برید. هنگامی که از آب سخت در این وسایل استفاده می کنید، آهک یا مقیاس کاری آهن به شما سپرده می شود که باعث می شود این واحدها با راندمان کمتری نسبت به گذشته کار کنند و درنهایت منجر به کوتاه شدن طول عمر محصول و صورتحساب انرژی بالاتر برای شما خواهد شد.

آب آشامیدنی ایمن

اولین و مهم ترین دلیل برای داشتن دستگاه تصفیه آب این است که آن ها آب سالم تولید می کنند و بتمامی سموم و املاح مضر و رسوبات را از آب می گیرند. آبی که از تصفیه آب عبور کرده است باکتری های آب را می گیرد، انواع فلزات و املاح را از آب حذف کرده و آلودگی شیمیایی کمتری نسبت به آبی که مستقیما از شیر آب به دست می آید، خواهد داشت. افرادی که مرتباً از یک دستگاه تصفیه کننده آب استفاده می کنند، دریافتند که این دستگاه مزایای بسیاری دارد و دارای مشکلات هضم کمتری هستند و احساس شادابی و سالم تری نسبت به زمانی که مستقیماً از شیر آب مصرف می کنند، دارند. دیگر منابع آب آشامیدنی به دلیل وجود مواد شیمیایی مضر، گازها یا مواد افزودنی که در سیستم آب قرار داده شده اند، می توانند به دلیل داشتن این مواد مضر، کمی تلخ مزه شوند و آن را در حین انتقال، خالص نگه دارند. داشتن دستگاه تصفیه آب با حذف یا از بین بردن مواد شیمیایی و فلزی که باعث آلودگی آب می شود را برطرف می کند. دستگاه های تصفیه آب نه تنها کلر، آلاینده های باکتریایی، سرب، مزه و بوی آب را از بین می برند، بلکه آب خالص تمیز را نیز برای شما فراهم می کنند تا بتوانید وسایل خود را برای پخت و پز، حمام و بهره برداری از آن استفاده کنید.
مزایا دستگاه تصفیه آب
شما اولین نفری باشید که در مورد این پست نظر می‌دهید.