بهزی

جست و جو در بهزی...

اکسسوری های ضروری برای خانم ها

بدلیجات و اکسسوری

زمان مطالعه 1 دقیقه

اکسسوری های ضروری برای خانم ها
همه خانم‌ها در بین لباس های خود اکسسوری هایی دارند که در مواقع ضروری از آنها استفاده می‌کند این اکسسوری ها می‌توانند از یک کیف دستی ساده شروع شوند و اکسسوری هایی مانند دستبند و گردنبند پیش برود.

کیف دستی

یکی از اصلی ترین اکسسوری ها برای خانم ها کیف دستی است کیف دستی تکمیل‌کننده استایل خانم هاست و به هیچ عنوان نباید از آن غافل شد در رابطه با انتخاب کیف دستی صحبت های بسیار زیادی می شود بهترین نوع کیف دستی یک کیف دستی شیک و کوچک است که بتواند اقلام ضروری شما را به همراه داشته باشد و همچنین حمل راحت و جذابیت بالایی نیز داشته باشد پیشنهاد می کنیم از کیف دستی های چرم استفاده کنید این کیف دستی ها بسیار ظرافت بالایی دارند جذاب هستند با مرور زمان از کیفیت شان کم نمی شود و به خوبی می تواند با دیگر اجزای لباس‌هایتان هم چنین کفش و کمربند هماهنگ شوند و برای شما استایل جذاب و با وقار بسازند.
کیف دستی ها در انواع مدل، رنگ، طرح ها و جنس های مختلفی ساخته می شوند برای هر فصل شما می توانید به دنبال کیف دستی مناسب آن فصل باشید به عنوان مثال می توانید برای تابستان از کیف دستی های جذاب حصیری استفاده کنید کیف دستی هایی که در عین راحتی و سبک بودن مناسب فصل هستند و جذابیت بسیار بالایی دارند.

کلاه کلاسیک

در دهه‌های گذشته بانوان برای زیبایی بیشتر از این کلاه های کلاسیک استفاده می‌کردند این کلاه‌ها با پیشرفت صنعت مد از چرخه مد خارج شدند و به فراموشی سپرده شدند اما مدتی است که دوباره این کلاه‌ها را در دنیای مد می بینیم و در کمد بیشتر خانم های علاقمند به مد روز دنیا می توان آنها را مشاهده کرد این کلاه‌ها می‌توانند در فصل تابستان نجات دهنده شما از نور خورشید باشند همچنین این کلاه ها شیک، سبک و جذاب هستند.

گوشواره های بلند

کی از مهمترین اکسسوری برای جذابیت بیشتر استفاده از گوشواره و دستبند است گوشواره ها از زیورآلاتی هستند که بین خانم ها بیشترین استفاده را دارند همچنین بیشترین خرید نسبت به اکسسوری های دیگر مربوط به گوشواره ها میشود گوشواره ها در طرح و رنگ و سایز های مختلفی قابل خرید هستند گوشواره ای که ظاهر شما را جذاب تر بکند و به استایل شما رخ بهتر بدهد می‌تواند برای شما بسیار مناسب باشد.
البته در خرید گوشواره ها باید به نکات مختلفی دقت کنید به عنوان مثال اگر سنتان بالا رفته است بهتر است که گوشواره های سنگین و پر زرق و برق را انتخاب نکنید زیرا این گوشواره ها توجه را به سمت شما جلب می‌کند و توجه افراد به سمت صورت و گردن شما می رود و از آنجایی که گردن پوستی نازک دارد و چروک ها زودتر روی آن نمایان می شود می‌تواند نشان‌دهنده سن واقعی شما باشد به همین دلیل در انتخاب گوشواره و اکسسوری هایی که مربوط به بخش سر و گردن شما می شود باید دقت بیشتری بکنید.

کت های زنانه

یکی دیگر از اکسسوری هایی که در استایل خانم ها تاثیر بسزایی دارد کت زنانه است کت ها معمولاً به عنوان لباس هایی رسمی معرفی می شوند اما در مد امروزی ذهنیت افراد از استفاده از کت ها متحول شده است کت ها دیگر متعلق به زمان و مکان یا جلسه و مجلس خاصی نیستند شما می توانید آنها را همراه با شلوارهای جین و یا دامن های جذاب بپوشید و مطمئن باشید که جذابتر خواهید شد.

کفش های پاشنه بلند

یکی از مواردی که در بین اکسسوری های خانم ها بسیار دیده می شود کفش های پاشنه بلند است این کفش ها اکسسوری هایی هستند که به صورت مستقیم روی قد و استایل شما تاثیر دارند آن ها می توانند به صورت های مختلفی مورد استفاده قرار بگیرند و به عنوان مثال اگر شلوار رنگ مشکی خاکستری و یا آبی استفاده می کنید می توانید از کفش های پاشنه بلند رنگ قرمز استفاده کنید تا یک استایل جذاب و چشم نواز داشته باشید. همچنین در انتخاب کفش پاشنه بلند باید دقت بالایی داشته باشید کفش های پاشنه بلند در انواع مختلفی تولید می شود که برای مکان و زمان های خاصی باید از نوع مختلف از آنها استفاده کرد.

گردنبند و آویز ها

گردنبند و آویز نیز از همان قانون ساعت مچی پیروی می کند یعنی محبوبیت بسیار بالایی دارد ولی انتخاب آن کار سختی است بهتر است در انتخاب گردنبند و آویز ها نیز به رنگ پوست تان توجه کنید گردنبند یا آویز بزرگ که روی آن از سنگ های زینتی درخشان و چشم‌نواز استفاده شده باشد می‌تواند چشم افراد مختلف را به سمت ظاهر و استایل‌ شما جلب کرده و شما را جذاب تر نشان بدهد.

ساعت مچی

ساعت مچی نیز یکی از مواردی است که می‌تواند در استایل خانمها نقش بسیار مهمی داشته باشد اصولاً خانمها برای اکسسوری هایشان از طلا استفاده می کنند یک ساعت مچی با رنگ طلایی می تواند تکمیل کننده استایل خانم‌ها باشد اگر لباس های رنگ روشن استفاده کنید و در کنار آن از یک ساعت مچی طلایی استفاده کنید می‌توانید استایلی به مراتب جذاب تر داشته باشید همچنین استفاده از ساعت مچی با رنگ های نقره ای نیز می‌تواند مناسب باشد در انتخاب و استفاده از ساعت مچی به رنگ پوستتان توجه بسیاری داشته باشید.

گیره مو

گیره مو از آن دسته اکسسوری های کوچکی است که می‌تواند روی استایل شما تاثیر داشته باشد گیره های مو مدتی است که از مد افتاده اند اما یک گیره سر ساده که سنگهای زینتی و تزیینی جذابی دارد می‌تواند در زمان و مکان خاصی تنوعی جالبی در استایل شما ایجاد کرده و استایل شما را متفاوت تر کند.

عینک آفتابی

عینک آفتابی اکسسوری است که باید در انتخاب آن دقت بالایی داشته باشید اگر یک عینک آفتابی با فریم نادرست انتخاب کنید می تواند روی سن شما تاثیر گذار باشد و شما را سن بالاتر و یا سن پایین تر نشان بدهد بهتر است در انتخاب اکسسوری مانند عینک به فرم صورتتان نیز دقت کنید فرم و رنگ صورت نیز از عوامل تأثیرگذار در انتخاب یک عینک آفتابی مناسب هستند عینک آفتابی می تواند کاملاً چهره شما را تغییر بدهد به همین دلیل در انتخاب آن محافظه‌کارانه رفتار کنید.

انگشتر

انگشتر ها از اکسسوری هایی هستند که در جذابیت دستان شما نقش دارد یک انگشتر بزرگ که هماهنگ با لباس شما باشد می‌تواند استایل شما را جذابتر کند همچنین مانیکور کردن نیز تاثیر بسیار زیادی روی استایل شما خواهد داشت.
شما اولین نفری باشید که در مورد این پست نظر می‌دهید.