بهزی

جست و جو در بهزی...

انواع اکسسوری بدلیجات چیست؟

بدلیجات و اکسسوری

زمان مطالعه 1 دقیقه

انواع اکسسوری بدلیجات چیست؟

ساعت مچی

استفاده از ساعت مچی، تنها به علت کاربرد آن نبوده و امروزه این اکسسوری نیز وارد دنیای مد و فشن شده و می‌تواند به شیک‌پوشی افراد اضافه کند. در واقع استفاده از ساعت مچی به اندازه‌ای مهم است که اگر در یک قرار مهم کاری، از ساعت مچی اصل استفاده نشود، یک امتیاز مثبت و مهم از دست می‌رود، زیرا یک ساعت اصل، اصالت خود را به مالک انتقال خواهد داد. خانم‌ها اغلب استفاده از دستبند را مهم‌تر از ساعت می‌دانند. شرکت‌های ساعت‌سازی نیز با توجه به این موضوع، انواع طرح‌ها و مدل‌های ساعت را به صورت دستبند تولید می‌کنند.

گردنبند

گردنبندها برای زیبایی فضای خالی میان گردن و سینه استفاده می‌شود. همچنین می‌توان در ساخت گردنبند از سنگ‌های معدنی که خواص درمانی دارند نیز استفاده کرد. خانم‌ها با استفاده از گردنبند می‌توانند شمایل یک ملکه را برای خود تداعی کنند. پوشیدن گردنبند آداب و اصول خاص خود را دارد و بسته به زمان و مکان مشخص باید از گردنبندهای مناسب استفاده کرد. به طور مثال هیچ‌گاه در خیابان گردنبند الماس و یا مروارید کاربرد ندارد. آقایان نیز می‌توانند از این اکسسوری جذاب استفاده کنند و با به کارگیری گردنبندهای ضخیم در پوشش خود، استایلی جذاب داشته باشند.

دستبند

دستبند نیز از آن دسته اکسسوری‌هایی است که تمامی افراد، چه زن و چه مرد می‌توانند از آن استفاده کنند. در حال حاضر، با پیشرفت تکنولوژی و ظهور دستبندهای هوشمند، می‌توان ضربان قلب و حتی تعداد قدم‌های روزانه را نیز محاسبه کرد. هدف از کاربرد دستبند در استایل، پر کردن فضای خالی میان دست و ساعت است. همچنین دستبندها به افراد اعتماد به نفس و قدرت می‌دهند ولی می‌تواند جلوه استایل را تا حد زیادی افزایش دهد.

انگشتر

استفاده از انگشتر در آقایان بیشتر از خانم‌ها بوده ولی مدل‌های مختلف و متنوعی از آن نیز برای خانم‌ها طراحی می‌شود. اغلب آقایان از انگشترهای نگین در استایل خود استفاده می‌کنند. استفاده از انگشتر نیز از اصول و قواعد خاصی پیروی می‌کند، به طور مثال طرح، ضخامت و جنس انگشتر از جمله نکات مهمی است که باید در این رابطه مورد توجه قرار گیرد.

گوشواره

به طور کلی گوشواره‌ها به عنوان یک اکسسوری زنانه شناخته می‌شوند. اما در حال حاضر اینگونه نیست. با پیشرفت صنعت مد و فشن، گوشواره‌های مردانه نیز رواج زیادی یافته‌اند. طراحان گوشواره نیز با تنوع بسیار در طراحی، دست افراد را در انتخاب باز گذاشته‌اند. انواع گوشواره‌های رزینی، گوشواره‌های پارچه‌ای و پلاستیکی بیشتر مناسب استایل کژوال و خیابانی بوده و گوشواره‌های مرواریدی، کریستالی و آویز بلند برای مجالس و مهمانی کاربرد دارند. گوشواره‌های رنگی، فرد را خوشحال و گوشواره‌های طلایی و درست فرد را جدی‌تر نشان می‌دهد.
شما اولین نفری باشید که در مورد این پست نظر می‌دهید.