بهزی

جست و جو در بهزی...

نکات مربوط به انتخاب رنگ و طرح کت و شلوار مردانه

زمان مطالعه 1 دقیقه

نکات مربوط به انتخاب رنگ و طرح کت و شلوار مردانه

انتخاب رنگ از نکات مهم خرید کت و شلوار مردانه

یکی دیگر از نکات مهم خرید کت و شلوار، توجه به رنگ آن می‌باشد. چرا که برخی از رنگ‌ها تنها در مراسم‌هایی خاص کاربرد دارند و پوشیدن آن‌ها در موقعیت‌هایی دیگر به هیچ وجه توصیه نمی‌شود.

کت و شلوار طوسی

این نوع کت و شلوار می‌تواند به خوبی با پیراهن‌های مردانه ست شود. چرا که رنگ طوسی رنگی تطبیق پذیر است و البته که طیف های روشن این رنگ برای استفاده در بهار و تابستان نیز بسیار مناسب می‌باشد.

کت و شلوار قهوه ای

یکی از بهترین و مناسب‌ترین رنگ ها برای مراسم‌ها و موقعیت‌های غیررسمی، رنگ قهوه‌ای است. همچنین رنگ های خاکی و قهوه ای روشن نیز برای فصل های بهار و تابستان بسیار کاربردی هستند.

کت و شلوار مشکی

تنها برای مراسم‌ها و موقعیت های رسمی از کت و شلوار مشکی استفاده کنید.

کت و شلوار سرمه ای

کت و شلوار سرمه‌ای بیش از همه رنگ مدیران است و جزو انتخاب‌های آنان می‌باشد. این رنگ بسیار کلاسیک و شیک بوده و با پیراهن های سفید و صورتی و آبی روشن به خوبی ست می شوند.

طرح کت و شلوار از نکات مهم خرید کت و شلوار مردانه

یکی از نکات مهم خرید کت و شلوار آن است که ابتدا باید رنگ مناسب خود را پیدا کنید و پس از آن به طرح آن توجه کنید. در واقع در صورتی که رنگ کت و شلوار طرح‌دار شما با رنگ پوست شما سازگاری نداشته باشد، بیشتر کردن طرح‌ها و رنگ‌ها فقط قضیه را بدتر می‌کند و به هیچ عنوان نمی‌توان این تضاد را جبران کرد. در صورتی که کت و شلوار خاکستری به شما نمی‌آید، کت و شلوار خاکستری خال خالی نمی‌تواند معجزه کند و خال خالی بودن آن چیزی را درست کند. بنابراین ابتدا بهتر است که به دنبال رنگ‌هایی باشید که با پوست شما سازگاری دارند و در قدم بعدی طرح‌های مناسب را انتخاب کنید.
در ادامه برخی از طرح های پرطرفدار کت و شلوار را معرفی می‌کنیم:

کت و شلوار شطرنجی

کت و شلوارهایی با طرح شطرنجی، مناسب همه افراد نیستند و ظاهری کاملا غیر رسمی دارند.

کت و شلوار راه راه

همان طور که گفته شد، طرح راه راه شما را کشیده‌تر، قد بلندتر و لاغرتر نشان می‌دهد. البته راه راه های باریک، از راه راه‌های ضخیم رسمی تر هستند و شما را قد بلند تر نشان می‌دهند.
شما اولین نفری باشید که در مورد این پست نظر می‌دهید.