بهزی

جست و جو در بهزی...

معرفی انواع مدل کت و شلوار مردانه

زمان مطالعه 1 دقیقه

معرفی انواع مدل کت و شلوار مردانه

انواع مدل کت شلوار مردانه بر اساس دکمه

معمولاً انواع مدل کت و شلوار مردانه را با توجه به دکمه‌های آن مشخص می‌کنند. این مدل‌ها بر اساس کت عبارتند از:

کت‌های تک دکمه

اولین مدل از انواع مدل کت شلوار مردانه که در این مطلب به معرفی آن می‌پردازیم، کت‌های تک دکمه هستند. این کت‌ها معمولاً برای دورهمی‌ها و مناسبت‌های دوستانه استفاده می‌شوند. باید بدانید که این کت مناسب مجالس رسمی و کاری نیست و به همین دلیل بهتر است برای آن‌ها از انواع دیگر کت استفاده کنید. معمولاً افرادی که این کت‌ها را می‌پوشند، همین تک دکمه را نیز نمی‌بندند و آن را باز می‌گذارند.

کت‌های دو دکمه

کت‌های دو دکمه که به آن انگلیسی نیز می‌گویند، نوع دیگری از انواع مدل کت شلوار مردانه هستند. این کت‌ها را معمولاً با پارچه‌های سنگین و کلاسیک تولید می‌کنند. این کت برای افرادی که به استایل‌های کلاسیک علاقه دارند، بسیار جذاب و مناسب است. این کت‌ها برای مناسب‌های رسمی مناسب هستند و معمولاً افراد دکمه بالایی آن را می‌بندند. بد نیست اشاره کنیم که بستن همزمان دو دکمه از میزان جذابیت استایل شما خواهد کاست.

کت‌های سه دکمه

یکی دیگر از انواع مدل کت و شلوار، کت سه دکمه است که به آن آمریکایی نیز می‌گویند. این کت‌ها نیز مانند کت‌های انگلیسی استایلی کلاسیک دارند و برای موقعیت‌های رسمی مناسب هستند. معمولاً افراد دو دکمه از سه دکمه این کت‌ها را می‌بندند. دو دکمه پایینی یا دو دکمه بالایی را می‌توان با توجه به سلیقه خود بست تا زیبایی استایل شما حفظ شود.

انواع مدل کت شلوار مردانه با توجه به چاک کت

باید بدانید که چاک کت نیز یکی از معیارهایی است که افراد در انتخاب کت به آن توجه می‌کنند. به طور معمول کت‌ها سه نوع چاک دارند که این مدل‌ها عبارتند از:

بدون چاک

کت‌های بدون چاک یکی از انواع مدل‌های کت است که معمولاً در تن بازیگران مطرح و افراد مشهور می‌توان مشاهده کرد. باید بدانید که عدم وجود چاک در این کت‌ها باعث ایجاد برخی محدودیت‌ها در حرکت افراد می‌شود و برای مصارف روزانه اصلاً مناسب نیستند. اگر از این مدل کت‌ها خوشتان می‌آید بهتر است آن‌ها را فقط در مراسم‌های رسمی به تن کنید.

تک چاک

این کت‌ها تنها یک چاک در پشت خود دارند و به مدل آمریکایی نیز معروف هستند. این نوع کت‌ها آزادی عمل بیشتری نسبت به مدل بدون چاک به افراد می‌دهند. البته باید بدانید که این کت‌ها نیز برای مراسم رسمی مناسب هستند اما می‌توان آن‌ها را در موقعیت‌های دیگر نیز پوشید.

دو چاک

این کت‌ها که به آن‌ها کت چاک از بغل نیز گفته می‌شود، آزادی و راحتی بسیار بیشتری نسبت به دو مدل قبل برای افراد ایجاد می‌کنند. بسیاری از افرادی که کت و شلوار را برای استفاده روزانه یا پوشیدن در دورهمی‌ها خریداری می‌کنند، به سراغ این نوع کت‌ها می‌روند.
شما اولین نفری باشید که در مورد این پست نظر می‌دهید.