بهزی

جست و جو در بهزی...

انواع پالت چوبی

زمان مطالعه 1 دقیقه

انواع پالت چوبی

🔸 انواع پالت چوبی 🔸

" پالت های استاندارد 2 رو "

پالت های 2 استاندارد رو رایج ترین نوع پالت هستند. آنها دو وجه استاندارد دارند، یکی صاف و دیگری زبر، که می توانند به جای یکدیگر استفاده شوند. این نوع پالت برای استفاده با لیفتراک یا جک پالت ایده آل است. پالت های برگشت پذیر استاندارد در اندازه 48×40 اینچ موجود است و از چوب سخت یا چوب نرم ساخته شده است. آنها به طور گسترده ای در صنایع کشاورزی، لبنیات، نوشیدنی ها، خودروسازی، شیمیایی و صنایع دفاعی استفاده می شوند. به این نوع پالت ها پالت چوبی استرینجر نیز می گویند.

" پالت با استفاده محدود "

پالت ها با استفاده محدود برای استفاده به طور متوسط ​​تا 5-10 سفر طراحی شده اند. سطح باربر برای بارگذاری بیش از حد مناسب نیست و الوار مورد استفاده برای مقاومت در برابر آب و هوا، مواد شیمیایی یا سایر انواع مواد بالقوه مضر طراحی نشده است. آنها معمولاً از مواد ضعیف تری مانند مقوا یا پلاستیک ساخته می شوند که دوام کمتری دارند. آنها یک انتخاب محبوب برای اقلام سبک و شکننده هستند زیرا در هنگام حمل و نقل محافظت می کنند.

" پالت اسکید یک رو "

پالت های اسکید یک رو ظرفیت تحمل بار فوق العاده ای را ارائه می دهند و آنها را به گزینه ای عالی در محیط های مختلف تبدیل می کند. این نوع پالت های چوبی برای استفاده در حمل و نقل و توزیع اقلام سنگین وزن ایده آل هستند. آنها همچنین به طور گسترده به عنوان یک وسیله جابجایی مواد در کاربردهای تولید، کشاورزی و انبارداری استفاده می شوند. آنها قوی و بادوام هستند و آنها را به انتخابی عالی برای طیف وسیعی از کاربردها تبدیل می کند.

" پالت تک لبه "

پالت‌های تک لبه معمولاً از چوب نرم ساخته می ‌شوند و دارای دو لبه یا طرف یکسان هستند که در امتداد خط مرکزی پالت قرار دارند. این طراحی باعث می شود که آنها را به راحتی در دست بگیرید و جابجا کنید. آنها برای بهینه ‌سازی بارگیری و تخلیه شکل گرفته ‌اند و از تخته‌های عرشه بالایی تشکیل شده‌اند که فراتر از رشته‌های پالت برای استفاده آسان با تسمه‌های بار، لیفتراک‌های استرادل، میله‌ها و حمل‌ونقل‌های معمولی و لیفتراک‌ها بیرون زده‌اند.آنها برای استفاده در قسمت های باریک انبار ایده آل هستند.

" پالت های دو طرفه سنگین "

این نوع پالت های چوبی برای بارهای سنگین طراحی شده اند و برای حمل و نقل و نگهداری اقلام بزرگ مناسب هستند. ظرفیت آنها تا 3000 پوند است و می توان از لیفتراک یا جک پالت استفاده کرد. پالت های سنگین نیز برای روی هم چیدن عالی هستند و برای استفاده در انبارها و مراکز توزیع ایده آل هستند. اگر به پالتی نیاز دارید که بتواند چندین بار وزن زیادی را تحمل کند، پالت سنگین انتخاب مناسبی برای شماست. این پالت ها از نظر نوع و اندازه نیز متفاوت هستند.

" پالت بلاک "

پالت های بلاک به جای استفاده از رشته های معمولی، از بلوک های محکم بین تخته های بالا و پایین استفاده می کنند. آنها دارای دهانه هایی در چهار طرف پالت هستند که برای ورود جک های پالت دستی کافی است و دسترسی آسان و کامل چهار طرفه را تضمین می کند.این نوع پالت‌های چوبی برای کاربردهای سنگین مناسب هستند زیرا یکی از محکم‌ترین انواع پالت‌ها هستند.آنها پایداری قابل اعتمادی را برای بارهای بالا ارائه می دهند در حالی که به لیفتراک ها اجازه ورود از هر جهت را می دهند.

" پالت های 4 راه GMA "

پالت های 4 طرفه GMA (انجمن تولیدکنندگان مواد غذایی) در انواع چوب نرم و چوب سخت بازیافتی جدید موجود است. آنها همچنین در نوع رشته ای یا بلوکی موجود هستند و همیشه انواع ورودی/خروجی چهار طرفه هستند. این پالت ها دارای ردپای کلی 40 اینچ در 48 اینچ هستند و اغلب دارای ظرفیت باربری 2500 پوند تا 4600 پوند با دو بریدگی در هر طرف پالت برای ورود لیفتراک چهار طرفه هستند. آنها استاندارد صنعتی برای پالت های حمل و نقل صنایع غذایی هستند.

" پالت دو لبه "

این نوع پالت های چوبی برای اهداف بلند کردن و ذخیره سازی بهترین استفاده را دارند. آنها دارای لبه هایی هستند که از بالا و پایین پالت بیرون زده اند و همین امر آنها را قوی تر و پایدارتر می کند. آنها همچنین در سبک ها و ابعاد مختلف ساخت پالت، از جمله پالت های رشته ای و بلوکی ساخته می شوند. بال ها به طور قابل توجهی سطحی را که محصولات می توانند روی آن قرار گیرند افزایش می دهند و سطح کلی بار واحد را افزایش می دهند.
شما اولین نفری باشید که در مورد این پست نظر می‌دهید.