بهزی

جست و جو در بهزی...

فواید کراتینه مو مردانه

زمان مطالعه 1 دقیقه

فواید کراتینه مو مردانه
اولین سوالی که ممکن است برایتان ایجاد شود، این است که آیا اصلا کراتین کردن موهای مردانه، کار خوبی است یا خیر؟ باید بگوییم که کراتین به صورت کلی به دو روش انجام می شود:
ممکن است نیاز داشته باشید کمی بیشتر با فواید کراتینه مو برای موهای خودتان آشنا شوید که بهتر تصمیم بگیرید این روش را روی موهای خودتان اجرا کنید یا خیر. در ادامه می خواهیم چند مورد از مهترین فواید کراتینه مو مردانه را به شما بگوییم.

🟥 رفع خشکی موها:

معمولا آقایان مانند خانم ها از مواد مراقبتی مانند ماسک مو و شامپو نرم کننده و… استفاده نمی کنند، به همین خاطر خشکی مو در آقایان بسیار شایع تر است و این خشکی می تواند به مشکلات زیادی منجر شود. کراتینه مو مردانه می تواند مشکل خشکی موها را حل کرده و رطوبت موهای شما را افزایش دهد تا بتوانید موهایی مرطوب تر و سالم تر داشته باشید.

🟥 رفع آسیب موها:

همانطور که در مورد قبلی گفتیم، آقایان خیلی به موهای خودشان نمی رسند و معمولا از مواد مختلفی مانند ژل و واکس مو و… نیز استفاده می کنند و این کارها باعث می شود به موهایشان آسیب های شدیدی وارد شود. برای کاهش این آسیب ها و برطرف کردن آنها، کراتینه مو مردانه یکی از روش هایی است که وجود دارد و می تواند با احیای موها، سلامتی را به آنها برگرداند و سلامتی موهایتان را بیشتر کند.

🟥 رفع وزی مو:

وز بودن مو در آقایان بسیار شایع تر است و به همین خاطر خیلی از مردان نمی توانند به خوبی موهای خودشان را شانه کنند و یا به آنها حالتی که می خواهند را بدهند. کراتین مو می تواند موها را صاف و خوش حالت کرده و وزی آنها را به صورت کامل برطرف کند و در نتیجه کمک می کند که بتوانید موهایی سالم تر و شاداب تر داشته باشید.

🟥 درخشان کننده موها:

مردان معمولا بیشتر زیر نور آفتاب هستند و نور آفتاب می توانند شدیدا به موهایشان آسیب وارد کند. یکی از این آسیب ها، تخریب کوتیکول های مو است که همان لایه بیرونی مو بوده و باعث درخشندگی آن می شود. به همین دلیل است که اکثر آقایان موهایی مات دارند و درخشندگی موهایشان بسیار کم است. یکی از کارهایی که کراتین در احیا انجام می دهد، این است که می تواند کوتیکول های مو را بازسازی کرده و درخشندگی را به موها برگرداند.
⬛️ کراتینه احیا مو: این روش برای کسانی مناسب است که موهایشان خیلی آسیب دیده است و نیاز به احیا دارد. در این روش موهای وز و شکننده ترمیم می شوند و به حالتی زیبا و صاف می رسند که می توانید از آنها لذت بیشتری ببرید. البته در روش احیا، میزان صافی مو بسیار کمتر است و بیشتر کار احیا و ترمیم موها انجام می شود تا بتوانید موهایی سالم تر و سرحال تر داشته باشید و آنها را بازیابی کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر، مطالعه مقاله کراتین احیا کننده مو را به شما پیشنهاد می کنیم. ⬛️ کراتین صافی مو: در این روش، برعکس روش قبلی، بیشترین تمرکز روی صاف کردن موها است و این روش برای کسانی مناسب است که موهایی فر دارند و یا موهایشان وز شده است و می خواهند که آنها را صاف کنند. در روش صافی مو، میزان احیا کنندگی مو بسیار کمتر است و درصد صافی موها بیشتر است؛ به همین خاطر افرادی که از این روش استفاده می کنند، بیشتر نیاز به صاف کردن موهایشان دارند.
شما اولین نفری باشید که در مورد این پست نظر می‌دهید.