بهزی

جست و جو در بهزی...

برای خانه کوچک مبل کلاسیک بخریم؟

زمان مطالعه 1 دقیقه

برای خانه کوچک مبل کلاسیک بخریم؟
با کوچک شدن هر روزه خونه و کم بود فضا برای چیدمان مبلمان و وسایل منزل و نیاز به داشتن مبلمان باید نکات ریزی را توجه داشته باشیم و قبل از اقدام به خرید آن را بررسی و توجه نماییم که بصورت کامل آنها را برررسی خواهیم نمود.

1- ابعاد کاناپه مبل

به طور معمول ابعاد کاناپه مبلمان راحتی بین 220 تا 240 ساخته می شود و در برخی مواد این ابعاد نقض شده و کاناپه با ابعاد ظریف تر و کوچک تر ساخته می شود. برای خرید مبل راحتی به این موضوع باید دقت نمایید و تلاش نمایید کاناپه ای انتخاب نمایید که طول آن حداکثر 200 سانتیمتر باشد. با این کار هم برای منزل خود مبل با ابعاد مناسب تهیه کرده اید هم برای جابجایی و حمل و نقل آن با مشکل مواجه نخواهید بود.

2- مبلمان تخت خوابشو

انتخاب و خرید مبل تخت خوابشو برای منازل با متراژ پایین یکی از نا مناسب ترین کزینه ها هست و دیر یا زود با مشکل با آن مواجه خواهید شد. کاناپه های تخت خوابشو در مبلمان راحتی اغلب روی 3 نفره ها پیاده سازی می شود و از آنجا که مکانیزم تخت خوابشو باید فضا برای باز و بسته شدن داشته باشد باید از دیوار 10 تا 20 سانت فاصله داشته باشد و کم کم عمق کلی آن 100 سانتیمتر خواهد بود. علاوه بر این موارد طول کاناپه هم بین 210 تا 240 خواهد بود، پس شما برای کاناپه مبل خود باید حداقل فضای 240*120 در نظر بگیرید.

3- خرید نیم ست مبلمان

روال معمول تولید مبلمان بصورت 7 نفره و 8 نفره هست که شامل دو کاناپه و دو تک نفره خواهد بود. حالا با این شرایط برای منازل کوچک که مشکل فضا دارند تمام این موارد قابل استفاده نمی باشند و باید بخشی از اجزای مبلمان را حذف نمود. خرید مبل راحتی بصورت نیم ست به شکل 3+1+1 یا 2+1+1 پیشنهاد مناسب و کاربردی خواهد بود تا هم چیدمان خوبی داشته باشید و هم فضای اتاق پذیرایی را بصورت کامل با مبلمان پر نکنید.
برای خانه کوچک مبل کلاسیک بخریم؟
برای خانه کوچک مبل کلاسیک بخریم؟
شما اولین نفری باشید که در مورد این پست نظر می‌دهید.