بهزی

جست و جو در بهزی...

سه ماده محبوب مورد استفاده برای ساخت سینک روشویی

زمان مطالعه 1 دقیقه

سه ماده محبوب مورد استفاده برای ساخت سینک روشویی
سرامیک، چینی و سنگ مرمر سه مورد برتر هستند که هر کدام برند منحصر به فردی از کیفیت را ارائه می‌دهند. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید بتوانید تصمیم بگیرید کدام ماده با سلیقه و خواسته‌های شما مطابقت دارد.

1. سرامیک

سرامیک ماده‌ای است که از خاک رس ساخته شده و در کوره پخته شده است. سرامیک یک ماده بادوام و فوق‌العاده محکم است که برای یک حمام ساده و مینیمال گزینه‌ای عالی است. همچنین یک انتخاب بسیار محبوب برای کسانی است که سبک حمام سنتی دارند. در مجموع سرامیک یک انتخاب عالی است. با این حال گرد و غبار اغلب می‌تواند روی سطح آن جمع شود. اما جای نگرانی نیست زیرا این مشکل را می‌توان به سادگی با پاک کردن سریع لگن با یک پارچه مرطوب حل کرد. سرامیک بسیار آسان تمیز می‌شود و لکه‌ها را می‌توان بدون هیچ گونه نگرانی پاک کرد. با یک دستمال مرطوب می‌توانید درخشش طبیعی را به روشویی سرامیکی خود برگردانید.
سه ماده محبوب مورد استفاده برای ساخت سینک روشویی

2. چینی

یکی از پرطرفدارترین مواد مورد استفاده برای سینک روشویی پرسلن یا چینی به دو شکل متداول است: خاک نسوز و چینی شیشه‌ای. نوع نسوز آن محکم و متخلخل است و در دمای بسیار پایین پخته می‌شود. در حالی که نوع شیشه‌ای ماده‌ای غیر متخلخل است که در دمای بسیار بالاتر تولید می‌شود. تنها ایراد استفاده از خاک نسوز این است که ممکن است مستعد جذب آب باشد که می‌تواند ظاهر مواد را تحت تاثیر قرار دهد. با این حال می‌توان با استفاده از یک سطح لعاب به میزان قابل توجهی این مشکل را کاهش داد. معمولاً چینی به راحتی خراشیده نمی‌شود اما زمانی که این اتفاق افتاد می‌توانید کیت‌های تعمیر چینی را خریداری کنید که شیار را پر کرده و سطح صاف را بازیابی می‌کند. این متریال هم برای طرح‌های مدرن و هم برای طرح‌های مینیمالیستی ایده‌ای عالی است.

3. سنگ مرمر

سنگ مرمر یک ماده غیر متخلخل است که از ترکیب گرد و غبار مرمر طبیعی با رزین‌های مصنوعی ساخته می‌شود. این همان چیزی است که به آن ظاهر زیبا و لایه لایه می‌دهد و آن را بسیار محبوب می‌کند. سنگ مرمر به دلیل ظاهر شیک و طبیعی، ماده‌ای فوق العاده برای استفاده در روشویی است و معمولاً به سبک صاف «کاسه روشویی» تولید می‌شود. در حالی که سنگ مرمر نسبت به سرامیک و چینی گران‌تر است اما مطمئناً ارزش سرمایه‌گذاری را دارد زیرا می‌تواند برای حمام‌های مدرن، مینیمالیستی و به سبک اسپا مناسب باشد. سنگ مرمر یک ماده مجلل است و تمیز کردن آن بسیار آسان می‌باشد. مرمر ممکن است خراشیده شود اگرچه تعمیر آن با استفاده از کیت‌های تعمیر مرمر خانگی بسیار آسان است. اگر خراش‌ها به موقع دیده نشوند می‌توانند منجر به تراشه در مواد شوند. اگرچه می‌توان آن‌ها را به صورت حرفه‌ای دوباره ترمیم کرد.
سه ماده محبوب مورد استفاده برای ساخت سینک روشویی
شما اولین نفری باشید که در مورد این پست نظر می‌دهید.