بهزی

جست و جو در بهزی...

کاربرد گوشت کوب برقی چیست؟

زمان مطالعه 1 دقیقه

کاربرد گوشت کوب برقی چیست؟

گوشت کوب برقی

گوشت کوب برقی شامل یک قسمت دستگیره یا پایه که اغلب از جنس پلاستیک فشرده است؛ روی این قسمت دکمه‌ها قرار گرفته‌اند و داخل دست جای می‌گیرد، پس بهتر است که طراحی بدنه ارگونومیک باشد تا داخل دست خستگی و فشار ایجاد نکند، یک میله که غالبا از جنس استیل ضد زنگ است و پره‌ها که اغلب از جنس استیل است اما گاهی ممکن است پلاستیکی نیز باشد؛ پره‌های گوشت کوب نسبتا کوچک است و از لحاظ شکل ظاهری یکی به سمت بالا و یکی به سمت پایین است که عملیات مخلوط کردن را بهتر انجام دهد. همچنین همراه گوشت کوب برقی یک لیوان مدرج نیز برای ریختن مواد غذایی داخل آن ارائه می‌شود.البته گوشت کوب‌های برقی چند کاره یکسری اقلام دیگر مانند سری‌های همزن، خردکن و مخلوط کن نیز دارند

انواع گوشت کوب برقی:

مزایای استفاده از گوشت کوب برقی چیست؟

گوشت کوب برقی تک کاره

تنها سری گوشت کوب را دارد یک پایه و یک میله به همراه لیوان مدرج که از آن می‌توان برای پوره کردن و کوبیدن انواع مواد غذایی استفاده کرد. معمولا تنظیمات سرعت در این مدل یک عدد است. چون با توجه به کارایی محدود نیازی به تنظیمات سرعت بالایی ندارد.

گوشت کوب برقی چند کاره

علاوه بر سری گوشت کوب یک سری مخصوص همزن، خرد کن، غذاساز، آسیاب ، رنده برقی و حتی مخلوط کن دارد. برای استفاده از سری‌های مختلف آن کافی است یک سری را از بدنه جدا کرده و سری دیگر را به بدنه متصل کنید. اضافه کردن سری های مختلف گوشت کوب کار بسیار ساده‌ای است و زحمت زیادی نمی‌طلبد. ضمنا تمام سری‌ها را می‌توانید پس از جداسازی شست‌وشو کنید. مخصوصا سری گوشت کوب به جهت ریز بودن پره‌ها و نحوه قرار گیری پره‌هایش امکان اینکه مواد غذایی لای آنها گیر کند زیاد است. پس بهتر است پس از جداسازی از بدنه حتما شسته شود.

مزایای استفاده از گوشت کوب برقی چیست؟

کاربرد گوشت کوب برقی تنها به کوبیدن و له کردن مواد غذایی ختم نمی‌شود و این دستگاه چه یک سری داشته باشد و چه سری‌های متعددی داشته باشد می‌تواند بسیار برای شما ضروری باشد. اولین مزیت خرید گوشت کوب برقی چند کاره این است که شما را از خرید جداگانه محصولاتی مانند خرد کن، مخلوط کن، گوشت کوب، رنده برقی، همزن و غذاساز بی‌نیاز می‌کند و شما می‌توانید با خرید یک گوشت کوب برقی چند کاره تمام این لوازم را داشته باشید. دومین مزیت استفاده از این وسیله این است که جای کمی را در آشپزخانه اشغال می‌کند. تصور کنید که تمامی این سری‌هارا به طور جداگانه خریداری کرده باشید، به طور قطع جای بسیار زیادی را اشغال خواهند کرد حال آنکه این وسیله چندکاره جای کمتری از فضای آشپزخانه اشغال خواهد کرد سومین مزیت خرید این وسیله مقرون به صرفه بودن این دستگاه از لحاظ قیمت خرید است که قیمت آن حتی در پیشرفته‌ترین مدل‌هایش بسیار کمتر از خرید جداگانه مجموعه سری‌های آن در می‌آید.
شما اولین نفری باشید که در مورد این پست نظر می‌دهید.