بهزی

جست و جو در بهزی...

چراغ های خطی مناسب فضاهای خارجی چراغ خطی توکار دفنی و دیواری

زمان مطالعه 1 دقیقه

چراغ های خطی مناسب فضاهای خارجی چراغ خطی توکار دفنی و دیواری
چراغ های خطی توکار دفنی و دیواری لبه دار و بدون لبه آرند دسته ای دیگر از چراغ های خطی هستند که در ایجاد جلوه هایی زیبای نوری در طراحی نمای بیرونی و معماری خارجی ساختمان ها می توانند به کار گرفته شوند. ایجاد مسیر نوری ، روشنایی بالکن و… از کابردهای این چراغ هستند.

چراغ های خطی مناسب فضاهای داخلی جدیدترین تکنولوژی چراغ های ریلی آهنربایی

جدیدترین تکنولوژی در نوپردازی خطی ، چراغ های ریلی آهنربایی یا مگنتی هستنند که با جریان DC بی خطر 48 ولت و امکان جابه جایی چراغ در طول ریل قابلیت های منحصر به فرد و کاربردی را در اختیار مصرف کننده می گذارند و این نوع چراغ را به واقع از بقیه چراغ های خطی در نوپردازی تزئینی متمایز میکند
چراغ های خطی مناسب فضاهای خارجی چراغ خطی توکار دفنی و دیواری

چراغ خطی چه کاربردی غیر از محیط های تجاری و عمومی و اداری دارد؟

اگر طراح یا معمار باشید حتما با این ترند یعنی استفاده از چراغ های خطی در کاربری عمومی و منازل آشنا هستید ، اما اگر صرفا به طراحی ها و اجراهای این روزهای ایران بسنده کرده اید ، از طراحی های روز دنیا غافل شده اید.

چراغ خطی چه ویژگی هایی دارد؟

طراحی مینیمال این نوع چراغ بسیار مناسب فضاهای معماری مدرن می باشد و بیشترین هماهنگی را با معماری داخلی ایجاد می نماید. • این دسته از چراغ ها این قابلیت را دارند که هم به عنوان چراغ دکوراتیو و هم چراغ تامین روشنایی مورد استفاده قرار بگیرند. بنا به کاربری مد نظر می توان ماژول های استفاده شده در این چراغ ها را با شدت نورهای متفاوت به کار گرفت. • این چراغ ها قابلیت نصب در سقف، دیوار، کف و … را دارند، بنابراین برای طراحی نورپردازی بسیار انعطاف پذیر می باشند. • چراغ های خطی قابلیت انتخاب شدت نورهای متفاوت در سایز یکسان را دارند. این قابلیت دست طراحان و معماران را برای انتخاب چراغ مناسب بر اساس نیاز پروژه را باز می گذارد. از این رو شرکت آرند با ارائه مشاوره رایگان به کارفرمایان و مشتری های خود انتخاب راهکار مناسب را فراهم می نماید.
شما اولین نفری باشید که در مورد این پست نظر می‌دهید.