بهزی

جست و جو در بهزی...

انواع استایل مردانه

زمان مطالعه 1 دقیقه

انواع استایل مردانه

استایل مردانه رسمی

یک دست کت و شلوار خوش‌دوخت، مهم‌ترین مولفه‌ این استایل است. در صورت استفاده از کراوات باید رنگ آن را متناسب با کت و شلوار خود انتخاب کنید. کمربند و کفش در این استایل معمولا از جنس چرم و هم رنگ انتخاب می‌شوند. یک ساعت مچی رسمی (ترجیحا با بند چرمی) تکمیل کننده‌ استایل رسمی مردانه است. به طور کلی مردانی که استایل رسمی را انتخاب می‌کنند، طرز فکر مستقلی دارند و معمولا از مد پیروی نمی‌کنند.

استایل کژوال مردانه

دقت کنید که اصطلاح کژوال یا معمولی در این استایل به معنی نامرتب بودن نیست. در این استایل از لباس‌هایی استفاده می‌شود که نسبت به استایل رسمی، به مراتب راحت‌ترند. شما می‌توانید از این لباس‌ها به صورت روزمره استفاده کنید. با این تعریف، استفاده از پیراهن‌های مردانه چهارخانه، شلوارهای کتان یا جین، تیشرت‌های ساده و ترجیحا یقه‌‌‌دار (پولوشرت) و کفش‌های کتانی یا چرم در این استایل رایج است.

استایل مردانه با کت تک (استایل نیمه رسمی)

باید دانست که کت‌های تک مردانه در واقع بخشی از استایل نیمه‌رسمی مردانه هستند. برای داشتن راحتی بیشتر، بهتر است کت‌های دو چاک را انتخاب کنید. در انتخاب جنس کت، به فصلی که در آن قرار دارید هم توجه کنید. دقت کنید که جنس کتی که انتخاب می‌کنید باید بسیار نزدیک به جنس شلوارتان باشد. برای مثال یک کت پشمی با یک شلوار کتانی هیچ تناسبی ندارند. کراوات‌های باریک و تک رنگ هم استایل مردانه شما را بسیار خاص‌تر و جذاب‌تر می‌کنند.

استایل هنری مردانه

این استایل مخصوص آقایانی است که دوست دارند خاص و متفاوت به نظر برسند. معمولا در یک استایل هنری، طرح‌های ریز، بیشتر در لباس‌ها بکار می‌رود و پارچه‌های راه راه جای خود را به طرح‌های گل گلی یا نقطه‌دار می‌دهند. در ضمن، به جزئیات توجه بیشتری می‌شود. در استایل هنری می‌توان مطابق با فصل از کلاه‌های مختلف استفاده کرد. اکسسوری‌هایی مانند گردن‌بند و دست‌بندهای سنگی هم در این استایل مردانه کاربرد زیادی دارند.
شما اولین نفری باشید که در مورد این پست نظر می‌دهید.