راهکارهای بازاریابی و فروش اسب
تصور کنید که یک مرکز پرورش اسب تاسیس کردهاید و همه امکانات را هم برای آن در اختیار دارید. حالا باید صدایتان را به گوش مخاطبانتان برسانید تا به سراغتان بیایند. اول بیایید ببینیم
که مخاطبان یک مرکز پرورش و نگهداری اسب چه افرادی هستند:
* اسبسوارهای حرفهای
* علاقمندان به تماشای سواری
* علاقمندان به یادگیری سواری با اسب
* خریداران اسب و…
اما چه راههایی برای بازاریابی یک مرکز تعلیم اسب وجود دارد؟
* تبلیغات محیطی
* تبلیغات آنلاین (کار با گروههای حرفهای تولید محتوا و مارکتینگ)
* Co-Branding با دیگر مراکز
* ارائه راهنمای فیزیکی در باشگاهها، مدارس و مراکز ورزشی
* و…

میزان درآمد و سود حاصل از پرورش اسب
اگر مزرعه یا مرکز اسب را برای درآمدزایی تاسیس کردهاید، خبر خوب برای شما این است که راههای رسیدن به سود زیاد هستند:
* فروش اسبها
* دریافت حق عضویت برای حضور و سواری در مزرعه
* دریافت حق بازدید از مزرعه
* برگزاری کلاس اسبسواری
* و…
کره اسبها، بعد از جدا شدن از مادر (حدود هفت ماه شیردهی) میتوانند تعیلم شوند و در یک سالگی به فروش برسند. کرهها حدود 40 تا 150
میلیون تومان به فروش میرسند و سود شما هم از همین فروش تامین خواهد شد. نکته مهم این است که از روز تاسیس مرکز تا رسیدن به
درآمد، ممکن است نزدیک به دو سال زمان بگذرد. پس مهمترین نکته در این کسب و کار، صبر است.