بهزی

جست‌وجو

چگونه زنبورداری می تواند از فرار ملکه جلوگیری کند؟

زمان مطالعه 1 دقیقه

چگونه زنبورداری می تواند از فرار ملکه جلوگیری کند؟

فیلم فرار امنیتی 🐝

قطعه ضد فرار برای نصب ابزار زنبورداری در درب لانه کندو استفاده می شود، با توجه به ویژگی های ملکه زنبور عسل پس از باز شدن تولد بزرگتر از زنبور کارگر برای طراحی، در درب لانه کندو بعد از نصب قطعه ضد فرار زنبورهای کارگر می توانند آزادانه وارد شوند، اما ملکه زنبور عسل به دلیل اندازه آن برای فرار از کندو بیش از حد بزرگ است، لازم به ذکر است که گونه های زنبور مربوطه قطعه ضد فرار را نصب کنید، مانند نصب قطعه ضد فرار زنبور در درب لانه زنبور عسل موثر نیست.

پادشاه قفس 🐝

پادشاه قفس برای زندانی کردن ملکه زنبور عسل در کلنی زنبور عسل یک ابزار زنبورداری استفاده می شود، طبق گفته ملکه زنبور عسل پس از باز شدن اندازه بدن بزرگتر از زنبور کارگر برای طراحی خواهد بود، زمانی که ملکه زنبور عسل در قفس پادشاه زندانی می شود. زمانی که ملکه زنبور عسل نمی تواند بیرون بیاید و زنبور کارگر می تواند از طریق حصار قفس شاه وارد قفس شاه شود تا از ملکه زنبور عسل مراقبت کند، نسبت به فیلم ضد فرار استفاده از قفس شاه ملکه را محدود می کند. برای تخم گذاری، بنابراین قفس شاه بیشتر برای معرفی شاه، ادغام کلنی زنبور عسل و غیره استفاده می شود.

ملکه زنبور بال های خود را می بندد 🐝

بریدن بال های ملکه زنبور عسل افراطی ترین راه برای جلوگیری از فرار ملکه است که به این موضوع اشاره دارد که ملکه به طور مصنوعی توانایی پرواز را از دست می دهد تا از فرار ملکه جلوگیری شود، اگرچه این روش عملی است، اما فقط برای استفاده در مناطق بسیار مناسب است. شرایط اضطراری، زیرا فقدان بال های ملکه برای توسعه طولانی مدت کلنی زنبور عسل مساعد نیست و این "قاعده" ملکه زنبور عسل بسیار آسان است که توسط زنبور کارگر "سرنگون شود" و پس از اینکه مستعمره پایدار شد، باید به موقع مداخله کرد.

سکوی سلطنتی را نابود کنید 🐝

یکی از دلایل اصلی فرار ملکه این است که کلنی زنبورها به طور طبیعی زنبورها را تقسیم کرده است و زنبور ملکه پیر برخی از زنبورهای کارگر را هدایت می کند تا از لانه قدیمی بیرون بیایند تا مکان لانه دیگری پیدا کنند، بنابراین زنبورداران باید مرتباً بررسی کنند. کلنی زنبور عسل، و متوجه شوید که سکوی ملکه زنبور عسل باید به موقع از بین برود، اما از بین بردن سکوی زنبور ملکه راهی برای درمان علائم است، اما نه علت اصلی، که نیاز به زنبورداران دارد تا دلایل کلنی زنبور عسل را پیدا کنند، مانند پیر شدن ملکه، ازدحام بیش از حد بزرگ، کندو بسیار کوچک و غیره.

شما اولین نفری باشید که در مورد این پست نظر می‌دهید.